Seuraa 

Oikein hyvää huomenta!

Kommentit (7)

ollaan poikien kanssa töissä, mies lähti asioille. Toivottavasti kukaan ei tule ostamaan mitään moottorin säätöruuvia, ei meinaan kyllä saa kun en näistä mitään ymmärrä, jos joku ostaa bensakannun niin sen pystyn kait myymään.

Olin aamulla lääkärissä näyttämässä naamaani kun siinä on ihmeellistä ihottumaa. Aa oli mukana ja Ee kummisedän hoivissa (ekaa kertaa oli yksin pojan kanssa, muuten kyllä usein touhunnut), olivat käyneet hesessä jäätelöllä. Sain Sibicort reseptin enkätietty muistanut että on reseptivapaa eivätkä vaivautuneet apteekissa sanomaan. No tulihan tuettua " köyhää" apteekkaria.

Täällä on muuten monenlaista kiinnostavaa noille pienille kyllä viihtyvät ja isiltä menee aina hermot kun kosketaan johonkin tärkeään...

palailen ehkä myöhemmin...

Mari ja korjaamo pojat

Tuolla se poika vaan posottelee unia, kolmatta tuntia. Mutta eilen ja varsinkin toissapäivänä unet on jäänyt päivällä lyhyiksi. Lauantaina puoli tuntia vaunuissa! Joten nukkukoon nyt vielä tovin.

Voi jee, jos itse pitäs kinkata keppien kanssa ja ulkoilla sitten Onnin kera. Ei tulis mittää! Ei siis vaikka Onni ei ihan hirveesti (lue: ei ollenkaan) säntäile ja karkaile puistossa esim. Mutta silti. Että Jatu sitkeä sissi olet. Ja ottaahan se ainakin käsien voimille:)

Nyt riisit tulelle.

T-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Puuh ja lääh. Voi itku. Huh, huh. Hi hih. Siinä lyhyesti meidän kuulumiset.

Ankkikselle ja perheelle osanotto suureen suruun. Lohduttavia rutistuksia ja voimia.

Kukkuulle ja Aypalle voimia hengästyttäviin ja kuormittaviin elämäntilanteisiin.

Kerpulle voimia.

Aavikselle ja perheelle hengähdystaukoja hurjiin sairausriepotteluihin.

Jatulle paranemista.

Aialle paranemista ikävästä vaivasta.

Josko pääsisin olemaan enemmän läsnä pinoissa kirjoittamallakin lähitulevaisuudessa.

Smuik! Aurinkoa kaikille.

-Mimmuli kera Nöösän

Onskalle parantava puhallus..puuuh..!

TiPi:Kadena luen sun pyöräilystä!Oikseesti nyt kun ei ole flunnssan tms. takia liikunta katkolla ni tuntuu et sekoaa ku ei pääse liikkumaan!Mielessä vaan pyörii et hikijumppaa,hikujumppaa ;-)) Ja sit vielä se ku liikun säännöllisesti sekä kävelen tarhamatkat,kauppaa..siis jokapaikkaa ja touhuan kotona mut nyt kökötän...niin,kun ruoka maistuu kuitenki ja herkut ni olo alkaa olla plösö! :-(

Tänää oltii typyn kans ulkona.Apllä on hyvä olla ku kaikki muut on hoidossa ni ei ole sillee typyssä vahtimista!Siihen oli itteni aurinkoo asettanu istumaa ja lehtiki oli mukana..ihanaa :-) Mutta jostain tuli 2pientä tummaa lasta,toinen ehkä typyn ikänen..maitopulloa kanteli ja välillä hörppäs,vaipassa hais kakka ku tuli lähelle.Toinen lapsi ehkä 4v ja ketään aikuista ei näkyny missää!Se isompi alko tönii typyä liukumäessä ja pienepi heitteli hiekkaa!Minä niitä komennan mut tuskin ymmärsivät juurikaa..Siis miksi noin pienet kulkee keskenään?? Ja ei ne asu meiän talossa vaa jostain tulivat....Sit minä keppien kanssa kulin typyn perässä ja meiän pihas on paljon hiekkaa ni ne typyrät kepakotha uppoo sinne maahan!Kyl oli mukavaa!!!!

Ja naapuritalossa on 2hevosenkokosta koiraa mitkä tulee aina parvekkeelle haukkumaa..se ääni on ihan uskomattoman kova!!

Että oli niin ihana ulkoilu....

marin miehen liike kuulostaa ihan pikkulasten paratiisilta ;-)

Pitkä ilta edessä...nyt typy herättämää,tänää herättii vaille10!PAkko saada neiti illalla aiemmin unee...

jatu

Melkeinpä vois sanoa. Lämmintä on reilusti yli 10 ja tuulikin on ihanan lämmin.

Vierähti tuo viikonloppu tuossa ohi, näin palstailun suhteen. Lauantaina lukaisin aamulla ja sitten läksin salille ja sieltä pyörällä vanhempien luo. Jäinkin sinne yöksi, koska sitten eilen juhlittiin isän 60-v synttäreitä, jotka on oikeasti siis tänään.

Onnin olotila on vaan huonontunut viikonloppuna. Vihreää paksua räkää pullistelee nenästä jatkuvasti, nenänalus iho on ihan karhea jo kun koko ajan saa niistää ja vaikka imen sillä niistäjälläkin, sitä vaan piisaa. EIlen sitten alkoi jo räkäinen yskä ja illalla itki ja valitti korvaa. Halusi isin viereen ja kun vein sen iskän kainaloon, nukahti heti pää miehen rinnan päällä. Siirrettiin sitten pää vähän paksummalle tyynylle, jotta pää olis korkeammalla ja aamu kasiin nukkui. Mä pakenin heti illalla vierashuoneeseen, koska Onnin kuorsaamiselta en pysty nukkumaan. Tänä aamuna sitten oli äänikin melkein poissa pojalta. Ehkäpä eiliset sisävaatteet päällä pihalla piipahdukset aiheutti sen. Oli sen verran raitis päivä eilen.

Tänään sain heti kivuttomasti lääkäri ajan Onnille ja ärhäkkä tulehdus toisessa korvassa, toisessakin vähemmän ärhäkkä. Niin minä kyllä arvasinkin, rään koostumuksesta. Ihmeen hyvällä tuulella on Onni ollut koko viikonlopun vaikka henki ei kulje ku suun kautta ja naama on yltäpäältä rään peitossa koko ajan:)

Mulle tuli viikonlopun aikana jotain ihme energiaa jostain. Johtuuko se siitä, että päätin alkaa taas harrastaan jotain aerobistakin liikuntaa saleilun lisäksi ja pyöräilin heti parissa päivässä vajaa 50km. Eilen illalla vielä 12km poljin porukoilta kotiin hiki päässä. En tiiä, kiva kuitenkin kun ei ole niin nuutunut olo.

No, pinoista en mitään erityistä taaskaan muista. Luin sen kyllä läpi. Taidan poistua pulisemasta nyt ja surffailla pitkästä aikaa muutenkin kun Onni nukkuu. Ihanan helposti näin puolikuntoisena sen saa nukkumaan. Käveli itse sänkyyn ja sinne jäi nukkumaan.

Ihanaa viikon alkua!!!

T-P

Tänään ollaan saatu vielä auringosta nauttia, paluu normikevääseen tulossa... Alli on jo matkoilla, mutta hyvää matkaa silti!

Joko Aialla helpompaa repeämän ja pissan kanssa? Ikävää on, mutta tosiaan toivottavasti toivut nopeammin kuin parissa kuukaudessa.

Ankkiksella ja perheellä on murheen viikonloppu, mutta teillekin kovasti jaksamista suruun.

Tällä hetkellä teitä ei lohduta se, että rakas ihminen pääsi kauniisti siirtymään toiseen paikkaan, mutta ehkä joskus menetystä voi ajatella siltä kantilta... Nimim. Kaksi läheistä tänä vuonna menettänyt

Saitkos Mari kauppoja tehtyä? Taitaa teidän pojille olla melkoisen mukavat apajat nyt ja tulevaisuudessa siellä miehen liikkeessä :-)

Serkkuni kulki kävelemään lähdettyään naulat ja vasara taskuissaan kouluikään saakka, eikä hänelle kelvanneet mitkään lelutyökalut vaan oikeita piti olla. Kova olikin poika nikkaroimaan ja vasaroimaan!

Työasioita riittää, mutta onhan pian kesä ja loma, onhan... Aypallekin varmistukseksi :-)

Typyllä on suloinen vaihe. Viikonloppuna tavattiin ystäviä ja heidän tyttönsä oli läpsimis- ja lyömisvaiheessa. Oi olin ylpeä, että Typy ei läpsinyt takaisin ja pari kertaa yritti verbaalisesti estää ystäväänsä tyyliin " Ei saa noin, minulle tulee pipi" .

Tänä aamuna Typylle tulikin isompi pipi eli valtava musta kuhmu otsaan, kun päiväkodin pihassa oli juossut pahki tolppaa. Mies oli viemässä ja pelästyi itsekin, kun oli kuulunut kova kolaus ja Typy puolityperryksissä.

Tiiviin poijaat olivat kovin söpöisiä ja komean ni9menhän tuo nuorempi oli saanut. Täytyy täällä kommentoida, kun en taidas s-postiin enää ehtiä.

Saamuskan työkuviot kuulostavat hyviltä, mutta työläiltä. Tuollaista se paimentaminen on, ovat ne " lapset" sitten kolme, kolmetoista tai kolmekymmentä.

Mies on salilla ja sauna päällä. Pian sinne siis kirmaamme!

Keilin

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat