Vierailija

Meidän 6v tytär ja 4v poika vielä kylpevät yhdessä. ovatko jo liian isoja?

Kommentit (23)

Meillä 14v poika on alkanut jättäytymään yhteisistä saunomisista. Tosin vielä aika satunnaisesti eli joskus tulee yhdessä saunaan ja joskus huutaa ihan hirveästi jos joku sattuu tulemaan kylppäriin hänen ollessa suihkussa.

Mutta minun ystäväpiirissä on parikin perhettä jossa KOKO perhe käy vieläkin yhtäaikaa saunassa ja pesulle.

Näissä perheissä " Lapset" ovat 29v, 27v ja 21v, vanhemmat äiti 59v ja isä58v. " Lapset" ovat kaksi tyttöä ja poika. Tuota pidän jo aika sairaana.

Toisessakin perheessä ikäjakauma on jokseenkin sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä saunovat kaikki, jotka haluavat yhdessä. Mieheni ei halua saunoa edes toisten miesten kanssa. Vain perheen kesken käy. Minä taas tykkään mökillä ystävien kanssa saunoa ja uida ilkosillani, myös sekasaunassa. Näissä saunoissa on kolme sukupolvea ihan sulassa sovussa. Minä en ole edes koskaan osannut liittää tähän jotain epäilyttävää. Näin meillä on ollut aina.

Kotona (siis vanhempien kotona) emme mahdu enää koko perhe yhtäaikaa saunaan, mutta mökillä saunomme ja uimme ilkosillamme koko perhe/suku, eli vanhempani (60-kymppisiä), minun perheeni (3lasta) ja veljeni perhe sekä siskoni ja hänen lapsensa. Mielestäni saunomisessa ei todellakaan ole mitään seksuaalista, ei ainakaan oman perheen kesken. Jos mieheni on mukana niin äitini ei tule samaan saunaan ja ui uimapuvussa, mutta mieheni uskaltaa näyttäytyä hänellekin alasti :)

Alkuperäiseen kysymykseen vastaisin että ihan niin kauan kuin itse haluavat. Jos häpeilevät välillä niin taas myöhemmin saattavat istuakin saunassa juttelemassa.

Mulle sauna on yksityisyyden paikka, en huoli edes omaa aviomiestäni saunaan kanssani. Haluan istuskella yksin, nostaa jalat seinälle, miettiä asioita.

Vaihdatte varmaan veljienne nähden kuukautissuojannekin ?

Ja ei ole mikään " mammanpoika" . On asunut pois äitinsä luota heti peruskoulun jälkeen.

Mutta joak kerta kun mennään saunaan se tapahtuu silleen, että appiuko ja anoippi menee ensin ja anoppi on vielä meidänkin kanssa saunassa hetken. Ei se näköjään niitä haittaa, miksi siis minuakaan?

Siinä alkoi jo vapaamielistä suomalaisneitosta ujostuttaa.

Vierailija:

Lainaus:

suomessa on aika vapaamielinen kulttuuri alastomuuden suhteen

Minä en ainakaan kenenkään vehkeitä saunassa tiiraile. Meillä pojat ovat alkaneet saunoa " miesporukassa" ja tytöt minun kanssani joskus murrosiän alkamisen aikoihin. Itse ovat halunneet.

Ystäväporukassa saunotaan aina sekasaunassa, tosin vain joidenkin ystävien kesken.

Etkö muuten pelkää, että misporukassa saunominen tekee pojista homoja, kun kerran perheen kesken saunominen on sukurutsaa?

Vierailija:

Lainaus:

Mulle sauna on yksityisyyden paikka, en huoli edes omaa aviomiestäni saunaan kanssani. Haluan istuskella yksin, nostaa jalat seinälle, miettiä asioita.

Varmaan tiedätkin, että edustat poikkeustapausta. Ihan varmasti useimmissa perheissä vanhemmat saunovat keskenään jos muita syitä saunoa erillään ei ole (niitä muita syitä voi olla vieraat, teini-ikäiset lapset jotka haluavat saunaan erillään siitä toista sukupuolta olevasta vanhemmasta jne)

Ei sillä että siinä mitään pahaa olisi.

Muuten olen siitä samaamieltä, että lapset kyllä itse osaavat päättää, milloin eivät halua esiintyä alasti muiden seurassa. Jos jollekin on luontevaa saunoa aikuisenakin perheen kesken, mikäs siinä.

Aina jos ollaan vanhemmilla yhtäaikaa. Muutenkaan sauna ei ole mikään seksuaalinen paikka ja hän oma veli.

Meillä on ollaan oltu naapurin sedät ja tädit samassa saunassa. Kaise on sitä 70 ja 80 lukua. Rennompi meininki. Eikä ihmiset kyylännyt muitten tekemisiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat