Seuraa 

olen ostamassa emaljunga edge type a bramm body bi vaunuja( 4 vuotta vanhat). pääsen vasta kahen viikonpäästä katsomaan niitä koska ne toisella paikkakunnalla mistähän voisin vähän nähdä kuvia kyseisistä vaunuista ja kertokaa kokemuksia vaunuista myös:)

Kommentit (3)

Yhdet duo edget löysin huutiksesta:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=51756155

Rattaana voisivat näyttää vaikkapa tältä (aiemmin myytiin myös pelkkää ratasversiota):

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=51623822

tai tältä:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=51499284

Suurin ero -03 ja -04 malleissa on jarru. Aiemmin oli käsijarru, joka vaihtui 04 jalkajarruihin molemmin puolin runkoa. Itse olin hankkimassa duoja vuodenvaihteessa 04/05, ja käytettynä ei juuri ollut vielä myynnissä näitä jalkajarrullisia. Vaunukopan/istuinosan kiinnitys uusittiin -05 malliin, on edelleen uusissa samanlainen. Lisäksi on tietenkin ulkonäöllisiä eroja, ja näitähän on tullut lähes joka vuosi pikku muutoksina.

Jos olet ostamassa tuollaista käsijarrullista mallia, tarkista että se myös toimii kunnolla. Pari vuotta sitten luin aika paljon kokemuksia noista ja osalla se toimi moitteettomasti ja osalla ei, varsinkin pakkasella tai pidemmän käytön jälkeen saattoi mennä rikki -> takuukorjaukseen.

Ja jos nuo sinulle tarjotut kärryt ovatkin vuoden -04 mallia, niin niitä myytiin (myydään edelleen) edgen nimellä vaikka niihin saattoikin valita classic-rungon (ei siis heittoaisaa). Ja jos mallissa on heittoaisa (niinkuin pitäisi siis olla), niin tarkista sen toimivuus.

Minulla vain hyvää sanottavaa edgeistä (paitsi että ovat kasattuina todella isot), mutta kuten todettu vuoden 03 malliset eroavat jonkin verran nykyisistä malleista.

eli neljä vuotta vanhat.esikoisesta käytin,ja pistin visusti varastoon talteen,ja nyt kesällä syntyy pikkukakkonen.ei ole käynyt mielessäkään että myisin vaunut.

ota mitat ja katso mahtuuko autoon(jos on auto käytössä)!en tiedä kuinka paljon kokoeroja vaunujen välillä noin yleensä on,mutta nämä edget eivät ole ihan pienimmästä päästä kuitenkaan.

mutta mitään huonoa en näistä keksi!

ja tosiaan kuten edellisessä viestissä sanottiin,ole tarkkana ja tarkasta että vaunut voivat niin hyvin kuin niiden toivot voivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja olen ollut todella tyytyväinen. Työntö- ominaisuuksiltaan nämä ovat nelipyöräisten aatelia, ainakin nämä vanhemmat mallit. Todella kevyet! Jousitus on säädettävä. tavarakoriin mahtuu vaikka anoppi, ja jarru on napakka ja mutkaton. Ratasosassa suojaava kuomu on ihan ykkönen. EN keksi näistä kyllä mitään valittamista!

Parhaiten saanet kuvaa ks vuosimallin vaunuista huuto.netistä, mutta perusilmeeltään Emmaljungan 4- pyöräiset ovat pysyneet hyvin saman näköisinä.

Kauppoja tehdessäsi kannattaa tarkistaa home, ruoste, jousituksen säädön toimivuus ja kasaus ja kokoaminen kertaalleen. (nimim monet käytetyt ostanut)

Onnea kauppoihisi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat