Vierailija

Oli toissa viikolla kaverinsa luona käymässä, ja mainitsi kyllä että oli tavannut yhden naisen baarissa, mutta mistään uskottomuudesta ei siis hänen mukaan ollut.

Mieheni on todella sosiaalinen ja tulee juttuun ihmisten kanssa, lisäksi olen pitänyt häntä umpirehellisenä ja tietäisin jos hän pettäisi. Mutta eikö toisaalta kaikki naiset luota miehiinsä?

Satuin vain eilen katsomaan hänen kuvavalikkoaan kännykästä ja siellä oli jonkun naisen kuva, jonka epäilen olevan juuri tämä tietty nainen....

Paloin halusta kertoa samantien löydöstäni, mutta eihän pelkkä kuva todista mitään?

Olisinko sikamainen jos laittaisin tämän toisen naisen nimellä viestin miehelle tyyliin " olisi ihana tavata jne.... " Vai onko kellään parempia ideoita miehen nalkkiin saamiseksi???

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ainoa tarkoitus on saada miehesi nalkkiin, niin miksi vaivautua mitään viestejä lähettelemään. Toteat vaan että suhteenne on nyt loppu ja ajat paskapettäjämiehes pihalle.

typeriä eivät ole ne, jotka kyttäävät, vaan ne jotka uskovat sinisilmäisesti kaiken!

BUAHHAHAHHAHAAAHHHHAAAHAAAAH!!

T. Vaimo joka myös joskus vannoi " Ei minun mieheni sellaista tekisi ikinä, minä kyllä tunnen mieheni ja blaablaa.." :D

miksi ihmeessä mies on ottanut naisesta kuvan? vai löytyykö hyvä selitys tyyliin, " kaverilla ei ollut kamerakännykkää ja halusi kuvan naisesta" ?!

T.?

eilen miespuolinen ystäväni näytti kuvaa, jonka oli ottanut Pelle Miljoonan akustisella keikalla karhupuistossa vähän aiemmin. Kuvassa oli nainen. Pitäisikö mun nyt ajatella, että heillä on suhde?

Joillain teistä ei ole yhtään luottoa miehiinne, tongitte yksityisiä tavaroita, olette sairaalloisen mustasukkaisia jne. En tajua, miksi miehenne edes haluavat olla kanssanne. Mokomat kontrollifriikit. Toisekseen, olette todella säälittäviä, laittakaa huntu päähän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat