Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tässä olemme me, jotka yritämme vauvaa vuodelle 2007

@nne85 01/07 ensimmäinen lapsi

-marissa- 01/07 toinen lapsi, lapsi -06

Afu-82 /07 ensimmäinen lapsi

alli78 11/06 kolmas lapsi, lapset -00, -01

Amira-78 03/07 toinen lapsi

-cecci- 02/07 kolmas lapsi, lapset -03, -05

Debi75 01/07 ensimmäinen lapsi

ellaelmeri 01/07 toinen lapsi, lapsi -04

Elsamarja67 ? toinen lapsi, lapsi -02

eppuliina 01/07 toinen lapsi, lapsi -02

Hömme1 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

Ja_me 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

Janna@ 10/06 ensimmäinen lapsi

iMamma 07/06 ensimmäinen lapsi

kk80 /07? toinen lapsi, lapsi -06

lastwish 01/07 viides lapsi, lapset ?

leijona85 07/06 ensimmäinen lapsi

leppis07 03/07 toinen lapsi, lapsi -06

Lila-82 01/07 ensimmäinen lapsi

lilliputti_83 01/07 toinen lapsi, lapsi ¿05

Loria81 viides lapsi

maajo 01/07 ?

mammamiau seitsemäs lapsi, lapset ?

mammuliz 01/07 ensimmäinen lapsi

Mansikkamamma /07 neljäs lapsi

Maya2006 01/07, lapsi -06

meiko 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

miiku85 06/06 ensimmäinen lapsi

miirulainen 02/07 ensimmäinen lapsi

minni1974 /07 kuudes lapsi, lapset -93, -95, -02, -04 ,-06

moonshine 01/07 kolmas lapsi, lapset ??

musa06 03/07 ensimmäinen lapsi

nasuli78 01/07 viides lapsi, lapset -98, -00, -01, -05-

Nelli_79 01/07 ensimmäinen lapsi

Nennaliina ensimmäinen lapsi

Nezzie 01/07 kolmas lapsi, lapset -01, -03

Niiloakseli viides lapsi, lapset -98, -01, -03, -04

odyssa 02/07 toinen lapsi, lapsi -04

paivi79 10/06 toinen lapsi, lapsi -04

priscilla 11/06 neljäs lapsi, lapset -97, -99, -01

pyykkivuori /07 kolmas lapsi, lapset -01, -03

Riinuska81 02/07 ensimmäinen lapsi

rvasaarinen 03/07 ensimmäinen lapsi

Sumunen /07 neljäs lapsi, lapset ?

tearangel 01/07 toinen lapsi, lapsi -05

Toukka25

Tutti 07/06 kolmas lapsi, lapset -00, -03

Plussanneet ♥ ♥ ♥

lilliputti_83 la 26.9

Ja_me la ~29.9.

ellaelmeri

alli78

moonshine

mammuliz

BrownEye la 24.10

72oinas la 4.11

tosca la 12.11

tulppa la 5.11

Doodels 15.11.

jasminmaria

Mymmeli-07 4.12

Manna07

Sannis85

Kommentit (15)

Kiitos mymmeli! Sulla se siellä edessäpäin odottaa..=)

Toivottavasti anoppi paranee pian, aika hurja juttu tollanen, ku eikö se tuu ihan yllättäen..? Mutta onneksi on jo paranemaan päin.

Mulla tuli ystävälle aivohalvaus muutama vuosi sitten ja sitä ei huomattu ajoissa, niin se joutui koomaan vähäksi aikaan ja kyllä se siitä heräsi, mutta ei omana itsenään. Jäi pikkulapsen tasolle ja juuri puhe ja kävely sekä asioiden ymmärtäminen tuottaa vaikeuksia, eikä muista kunnolla mitään tai ketään. Se oli sillo 20v eli vanhempien hoitoon jäi, kourasee vieläki ku ajattelee koko asiaa..Ehkä jonain päivänä se vielä paranee, se kuulemma voi olla mahdollista..

Mutta hyvää viikonloppua immeisille! En varmaan kerkeä palstailemaan vkonloppuna kun on niin paljon kaikkea puuhaa.

jasminmaria 12+5

Täällä edelleen ollaan. Pahoinvointi on onneksi helpottanut *koputtaa puuta*. Mutta anoppi joutu sairaalaan aivohalvauksen takia ja sen takia olen ollut kiireisempi, ku ollaan käyty aina sitä kattomassa. Saattaa olla ett pääsee jo tänään kotiin. Pystyy kuitenkin ihan hyvin jo liikkumaan, mutta sanat on vielä vähän hakusessa.

Vitamiineista: mulla on tärpit tulleet oikeesti vasta sillon kun olen vitamiineja alkanut syömään. Ite käytin ensimmäiseks Ladyvita +:saa, mutta ne isot tabletit alko ällöttämään niin siirryin Multitabs 2+, jotka on myös raskaana oleville. PAhoinvoinnin takia en ole voinut vitamiineja plussan jälkeen syödä, mutta ennen plussaa varmasti auttoivat.

Mymmeli rv 7+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täällä taas =)

Katoin Hemon sivuilta niin siellä luki et vkoilla 18-20 näkee sukupuolen, no minäpä sitte täräytin heti sinne varauksen, ku sen näköjää pystyy nykyää tehä netistä..siis sen varaamisen =) Tuntuu kyl viel tosi kaukaselta ku otin ajan 29.5..

Huomista odotellessa että nähään taas vauveli pitkästä aikaa..ja kuullaan sydänääniäkin tietääkseni.

Tää päivä hujahtaa varmaa aikamoista vauhtia, ku on viel illalki töitä, ni oon sit vasta puol kymmenen kotosalla..hyvä vaa, ni tulee huominen nopeemmin ;)

Nii se mun laskettu aika on 28.10,aattelin vaa ku muilki oli siin niit la..

Aurinkoista päivää kaikille!

jasminmaria 12+1

Kävin ostamassa pläjän testejä kaappiin odottamaan. Tiedän etten malta olla testailematta kuitenkaan.

Laitan lasketun ajan sitten ensi viikon pinoon. Mua alkoi naurattaa tääl toi " sen voi nykyään tehdä netinkin kautta" , voi kun kaikki lääkäri reissut olisivat yhtä helppoja. *virn*

Pitää kai se sitten hakea sellaisia apteekista. Niin se vaan menee että heppaihmiset ymmärtää hevosjuttuja ja vauvakuumeilijat vauva juttuja. Mun mielestä toi kuulosti jo niin ihanalta tekstinä että nähtynä se on varmasti ollut sydäntä pakahduttavaa. Ja mukavaa että olet alkanut nauttimaan 9 kuukauden rupeamastasi. =)

Meni eilen niin myöhäsex ku tuli käytyy kaverill ja vähä shoppailemas vauvakirja (keiju semmonen) mm. =)

Joo siellä se viuhotti menenmään sellasta vauhtia,että oli vaikea saada kunnolista kuvaa.Kauhea riehuminen päällä, kädet ja jalat heilu ku mikäki ja se potki ittellensä vauhtia et pääs tekee kuperkeikkoja ja välil pysähyttii syömää peukaloa..se oli niin sulonen, oltii ukon kaa kummatki kaks naanatlin aurinkoa ja mua kävi itkettää ku näki kuinka eloisa pikkunen siellä on. Kaikki sormet ja varpaat löyty ja pieni selkäranka ihan ku helminauha..vuih. Np oli normaali myös. Tuntuu vaa oudolta et miten sitä ei tunne ku se noin kauheesti siel riehuu =)

On kyl ihanaa, puhuttii illal just ukon kaa ja sekin sano että sillä tulee tosi onnellinen olo ja hymyilyttää ihan pakosti ku miettii sitä miten se siellä riehu menemään. Se jopa soitti suurimmalle osalle kavereistaan ja kerto niilleki millanen kaveri siel on..jännä kuvitella mun jöröstä miten se suli sen edessä ja silmät loistaa nyt meil kummallaki niin onnellisena.

Joo rvasaarinen saat mielihyvin ne ovistestit, jos et ny sit plussaa =)

Pakko palata töihin nyt vihdoinki on tekemistä täällä ja koht pitää lähtee toiselle neuvola käynnille ja samal siin on jku lääkäri.

Tsemppiä rvasaariselle tälle päivälle! =)

jasminmaria 12+3

Alan pikkuhiljaa jättämään tämän pinon ja pomppaan tuonne 2008 vauvoihin. =) Poiketkaa te mammat meitä sielä aina moikkailemassa ja tsemppaamassa.

RvSaarinen kp17/28-29

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. Mulla tuli eilen tippa linssiin kun mies sanoi selvällä suomen kielellä odottavansa vauvaa hirmuisesti ja että minusta tulee mahtava äiti. Oli liian suloista.

Minä en kyllä osaa vastata että milloin sen sukupuolen näkee, ihan tyhmä kun olen, mutta eiköhän joku osaa kertoa.

RvaSaarinen kp 11/28-29

Mites meni tutkimuksis?

Minä voisin ostaa ne sinulta ja hakea joskus tässä kun tulen Lahteen jos ei nyt tässä kuussa tärppää.

RvaSaarinen kp 13/28-29

Pari tuntia niin lähen tästä ultraan.. jee =)

Tuli vaan tosta rvasaarisen puheista testien ostelusta mielee, et tarttiskohan kukaa ovistestejä..? ku kerkesin hätäpäissäni ostaa sellasiakin, enkä ikinä sit kerenny niihi koskeakaan..nyt ne siel lojuu kaapin täytteenä..

mut eipä ny muuta,palaan illal utrakuulumisien merkeis =)

jasminmaria 12+2

Mä syön sellasia Raskaus-vitamiineja, niitä saa Lahden Yliopiston Apteekista. Ne on raskaana oleville tai raskaaksi yrittäville tarkoitettu..suosittelen. Neuvolassakin ne eilen sano et ne on hyviä, ku niissä on kaikkia tarvittavia.

Tuli vihdoinki helpottunu olo, ku lääkäri eile sano että nyt on se normaali keskenmenoriski jo takanapäin..=) vihdoinki alan nauttia siitä että mun sisällä oikeesti kasvaa pieni otus ja että musta oikeesti tulee äiti..outoa =)

Ihmiset kattoo mua ihan ku vähäälyistä kun selitän niille siitä ultrasta kuinka se siellä teki sitä ja tätä ja kuinka sulonen se oli..se on vaan niin mahtava tunne. Toivon kyllä että jokainen saisi joskus kokea saman tunteen, ei sitä voinu ennen ees kuvitella.

jasminmaria 12+4

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat