Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli mitä lääkkeitä teillä on käytössä imetyksen aikana. Minä pääsen vasta huommenna lääkäriin. Olo jo aika tuskainen, mutta pakko yrittää pärjätä raskauden aikaisilla lääkkeillä. Olisi kiva kuulla etukäteen onko edes luvassa helpotusta tähän oloon.

Kommentit (3)

Yksi lääkkeetön ja mielestäni loistava keksintö on sarvikuonokannu (saa apteekista). Vaatii säännöllistä ja useamman kerran käyttöä päivässä, mutta tehoaa ihan oikeasti (ei heti, mutta muutaman päivän jälkeen). Kannattaa myös vaihtaa tyynyliina ja käydä suihkussa iltaisin.

eli allergiseen nuhan mulla on reseptillä ennen raskautta määrätty Beclonasal forte Aqua. Silloin pyysin nimenomaan lääkettä joka käy myös raskauden aikana. Sitten ei raskausaikana ollutkaan lainkaan allergiaoireita, mutta nyt taas on. Selosteen mukaan ei saisi käyttää imettäessä, mutta lääkärin kanssa keskusteltuani hän oli sitä mieltä että nenäsuihkeesta ei paljoa maitoon kulkeudu, vaikka 2,5 kk vauva täysimetyksessä onkin. Eli tätä käytän kun aika lailla kaikki on imettäessä kiellettyjen listalla kun niitä ei tietenkään ole voitu juuri testailla.

myös silmätipat mulla on, mutta en ole selostusta lukenut saisko käyttää kun ei vielä ole ollut tarvetta. Koivun ja heinien kukkiessa on varmaan sekin taas edessä.

nuhanenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat