Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Viime viikolta:

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 22) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

71.9 kg, 70.2 kg, 71.6 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 1.4 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 27.1 => 26.9

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 80.8 kg, 81.5 kg, -0.1 kg, 6.5 kg, 0.7 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.9

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 74.7 kg, 77 kg, 0.9 kg, 18.5 kg, 2.3 kg,

12 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.3

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]

88.5 kg, 85.3 kg, 86.8 kg, 0.0 kg, 1.7 kg, 1.5 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.0

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 79.1 kg, 80.4 kg, 0.0 kg, 9.8 kg, 1.3 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.5

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 78 kg, 80.4 kg, -1.2 kg, 11.8 kg, 2.4 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.2

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 91 kg, 93.4 kg, 0.4 kg, 2.2 kg, 2.4 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.3

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 80.1 kg, 81.5 kg, 0.0 kg, 5.5 kg, 1.4 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.3

[color=green][b] Elaine82 [/b]♥[/color] UUSI !!!

80.1 kg, 77 kg, 80.1 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3.1 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 27.7 => 27.7

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80.1 kg, 84 kg, -0.4 kg, 6 kg, 3.9 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 27.7

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 55 kg, 59.1 kg, -2.6 kg, 13.1 kg, 4.1 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 20.9

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 82.8 kg, 84.8 kg, 0.0 kg, 9.8 kg, 2 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 27.1

[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]

87 kg, 84.9 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.1 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 54.7 kg, 59 kg, -0.7 kg, 6 kg, 4.3 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 21.4

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 61.9 kg, 68.1 kg, 1.1 kg, 4.9 kg, 6.2 kg,

9 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 23.0

[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]

72 kg, 69.4 kg, 70.9 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 1.5 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

79.3 kg, 69.1 kg, 75.1 kg, 0.0 kg, 4.2 kg, 6 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=fuchsia][b] mrs. birdie [/b]♥[/color]

88 kg, 68.5 kg, 73 kg, -0.4 kg, 15 kg, 4.5 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.8 => 25.6

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]

80.7 kg, 75.9 kg, 77.2 kg, -0.9 kg, 3.5 kg, 1.3 kg,

5 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 25.5 => 24.4

[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 79.7 kg, 84.8 kg, 0.0 kg, 10 kg, 5.1 kg,

7 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 34.4 => 30.8

[color=green][b] Ida [/b]♥[/color]

77.4 kg, 75.1 kg, 78 kg, 0.8 kg, -0.6 kg, 2.9 kg,

10 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 25.8

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Mareila : -2.6 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Nefili

2. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Mareila

3. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. ronja1982

4. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ht.78

5. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Körömölli

6. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Emonamoha

7. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Elaine82

8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Ororo

9. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Helena1712

10. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Zilga

11. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. mrs.birdie

12. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Allakka

13. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. AatuLiina

14. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Katti26

15. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Hätähousu

16. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Pointzi06

17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kynteli

18. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Kitta75

19. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. rosvohummeri

20. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Ida

21. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Minlee

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Allakka,Elaine82, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Ida, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, mrs.birdie, Nefili, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga

Laihduttajia: 21

Painomme oli alussa: 1763 kg

Painamme nyt: 1634 kg

Tavoitepainomme (vko22/2007): 1573 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -3.1 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 73 kg

Kokonaispainonpudotus: 129 kg

Matkaa tavoitteeseen: 60 kg

[/color][/size]

- Minlee

Sivut

Kommentit (26)

Ensin onnittelut miinuksista: katti,ororo,allakka,pointzi,elaine,kitta.. Hienoa työtä naiset! Sit isot onnitelut mareilalle upeasta pudotuksesta viim. viikolla.

Elainelle vielä tervetuloa joukkoon, itsekkin olen melko uusi tässä porukassa. HIENON porukan valitsit, mukavia ihmisiä kaikki.

Ororon motivoimana minäkin pistän kovat peliin! Eli juhannus viikolla on oltava paino 70kg sit katsotaan seuraava etappi. Ja niistä haaveista vielä...

minun suuri haave on olla laiha, ei siis laihempi vaan todellakin laiha. Ärsyttää esim. saada vaateita joltakin kun ne liian isoja niille, tai kuinka jatkuvasti pitää miettiä mistä tursuaa yli, tai kun pitää paino kertoa julkisesti... tilanteita riittää.

Eilisen Dr.Phill katsottuani iski kunnon motivaatio päälle, siinä eräs nainen sanoi et on kiva katsoa peiliin laihduttuaan ja sanoa vau! Eli siihen tähtään.

Nyt sit säälittävät lukemat:

paino viim.77.2

paino nyt. 76.7

pudotus 500g

Et tälläistä itkuvirttä tänään...

nefili

Näytti -ei muutosta- eli paino edelleen 77.0 kg.

Hyvä niin, sillä viime viikon alussa ei juuri tullut laihis asiat mieleen, sen verran harkkuja mummi ja lapset olivat aina päiväsaikaan tehneet. No jossain vaiheessa musiitn käydä viikon aikana vaa' alla sen lukeman perusteella olin sitten melko tiukkana loppuviikon ja tulos siis plus-miinus-nolla.

Tästä jatketaan kohti touko-kesäkuun vaihdetta ja toivottavasti siinä vaiheessa tavoite on useammalla lähituntumassa tai jo alitettu.

Ilmat ainakin alkaa lämpenemään, ja mieli on korkealla jo senkin vuoksi. Ei siis muuta kuin kesää ja kärpäsiä odotellessa.

t. Minlee

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Paino tänään 66,7 kg, pudotusta 1,4 kg. Ihan jees, tosin vain kolmesataa grammaa vähemmän kuin pääsiäistä edeltävässä punnituksessa. Mässäilyn tuloksia tässä siis maksellaan takaisin. Siinäkin mielessä, että sokerilakkoon palaaminen vaati melkoista mielenhallintaa, mutta ainakin toistaiseksi on onnistunut.

Juoksulenkillä kävin kolme kertaa, juoksin n. 50 min, hidasta tahtia. Lenkille lähteminen ei tuntunut hankalalta, pikemminkin päin vastoin, ihanaa omaa aikaa hyvää musiikkia kuunnellen!

Vastauksena [b]Ororolle[/b]: Minä haaveilen siitä, että laihtumisen myötä olemus tulee vähemmän tätimäiseksi, saan käyttöön vanhoja lempivaatteita ja takaisin palasen entistä itseäni. Ja siitäkin haaveilen, että laihtumalla lapsia edeltäviin mittoihin saan näytettyä ihmisille, että itsekuria riittää.

Herkuteltua tuli, mutta nyt se on saatava katki. Palasin sokerittomaan ruokavalioon eilen, melko inhottava fiilis, mutta ehkä tämä tästä taas.

Kävin lenkillä eilen. Juoksin hitaasti 45min ja jalka tuntui kestävän oikein hyvin. Eikä muutenkaan tuntunut kamalan rankalta, ainakaan verrattuna edelliseen kertaan, jolloin painoin 7-8 kg enemmän. Kiva saada urheilu vihdoin mukaan kuvioon.

[b]allakka[/b] En ole mittaillut itseäni. Harmi sinänsä, koska nyt kiinnostaisi tietää myös senteissä, paljonko olen kutistunut. Mutta kun aloitin laihiksen, olin niin rasittunut ulkomuotooni, etten todellakaan halunnut tietää senttilukemia.

[b]minlee[/b] Jaksaisitko ensi viikon yhteenvetolistaan korjata tavoitepainokseni 62kg? Eihän tuo listan tavoitteesta heitä kuin sata grammaa, mutta jotain psykologista siinä tuntuu olevan. :-)

[b]Ronja[/b] Varmasti lipsahdukset harmittaa, mutta tosi hyvinhän sulla on tippunut paino koko ajan! Samaa ajattelin kuin Ororo, että olisiko ideaa, jos lauantaina ja sunnuntaina vähän löysäisit ns. luvan kanssa, esim. söisit kaksi pienempää ateriaa. Tai sen yhden aterian lisäksi yhden tosi kohtuullisen herkun. Tsemppiä! Viikonloput on mullekin (ja varmaan useimmille muille myös) kaikista hankalampia.

Ronja: Tuttu juttu tuo, että viikonloput ovat aikamoinen haaste. En osaa sanoa muuta neuvoa kuin, että auttaiskohan jos sallisit itsellesi vaikka kaksi ateriaa päivässä, mutta puolet pienempinä kuin nuo yhden aterian päivät? Älä kuitenkaan liikaa piiskaa itseäsi, mäkin teen sitä usein itselleni, mutta olen huomannut, että positiivinen asenne itseään(ja epäonnistumisiaan) kohtaan tuottaa pidemmänpäälle parempaa painonpudotusta. Tsemppi-potku persuksiin siis täältä!!!

Oma viikkoni meni aika neutraalisti, olin rennolla otteella ja urheiltua tuli aikas vähän mutta kylläkin pakolliset 1 krt/vko salikäynti ja muutama pyöräilylenkki päälle. Lauantaina tuli käytyä tyttöjen kanssa vähän viihteellä, mutta onneksi join aika vähän eli ei ollut krapulaa ja sen tuomaa syömisvimmaa sunnuntaina. Ehkäpä aikas pieni pudotus johtuu tuosta lauantaista.

Tulokset:

Paino alussa: 90 kg

Paino viime viikolla: 84,0 kg

Paino nyt: 83,6 kg

Pudotusta - 400g

T. Ororo

Täältäkin löytyy mielialanapostelija! Erityisesti kun oikein väsyttää tai ärsyttää, tekisi mieli ottaa parannukseksi jotain makeaa. Ja tällä hetkellä väsyttää ja ärsyttää melko usein, kun kotoa löytyy sekä kolmevuotias uhmis että pätkänukkuva yksivuotias.

Vaa' alla käymisestä: Alkuun kävin joka päivä, mutta sitten onnistuin pari kertaa pilaamaan hyvin sujuneen viikon sillä, että sorruin napostelemaan kun yhtenä aamuna lukema sattui olemaan isompi kuin edellisenä. Nyt punnitsen pari kolme kertaa viikossa, enkä ainakaan silloin, kun takana on mässypäiviä.

[b]Katti26, allakka, Ororo, pointzi06, Kitta75[/b], onnittelut pudotuksista! [b]minlee[/b], hienoa että sait painon pysymään samassa, sehän on juuri se lopullinen tavoite, että voi nauttia herkuista kohtuudella!

Ja tervetuloa minunkin puolestani [b]Elaine[/b]! Kiva kun tulee uutta porukkka, niin pinot pysyy elävinä.

Alkuviikko sujui ihan mallikkaasti ja viikonloppuna tuli sitten sorruttua, varsinkin sunnuntaina kun olin niin huonolla tuulella, että! Eli ilmoittaudun mukaan " mielialasyöppöihin" . Mulla ollut aika kova stressi koko talven kun muuton jälkeen päivittäinen työmatka edestakaisin kasvoi 130 kilometriin, ja tuntui, ettei elämä ole ihan kokonainen kun on perhe toisaalla ja työ toisaalla. Ja huomaan, että usein on tullut etsittyä lohtua sitten ruoasta. No ensi viikolla ainakin työmatka tippuu kuudesosaan.

Vaaka näytti -800g eli 79,3... Sentään suunta alaspäin, muuta positiivista ei tuossa tuloksessa sitten olekaan. Lenkkipolullekin on tullut lähdettyä kun ovat nuo ilmat suosineet. Ei ihan joka päivä, mut suht usein.

Tällä hetkellä ei oikein ole sellaista " laihdutushaavetta" , muuta kuin olisi kiva kulkea ja liikkua ihmisten ilmoilla miettimättä koko ajan, että kuinka lihavalta oikein näyttääkään. Ja kun sais kiloja tiputettua, niin mulla ainakin mieli on paljon pirteämpi ja olo helpompi.

Tsemppiä kaikille ja itsekuria lähenevään viikonloppuun...! :) Saas nähdä kuin itselle taas käy...

Tänään tein päätöksen joka muhinut päässäni jo pitkään, mutta en ole uskaltanut luvata tätä itselleni ennemmin:

Kun Tammikuussa 2008 täytän 30 vuotta aion painaa 70 kiloa(bmi 23,1)! Pudotusta vuodessa tulee sitten yhteensä 20 kiloa.

Ensin ajattelin, että tavoittelen tuota 75 kiloa joskus kesällä ja sen jälkeen suunnitelmat olivat aika harmaata aluetta. Nyt uskallan tehdä päätöksen näin pitkälle koska aikataulu ei ole tiukka ja yritän välttää kesänjälkeisen lihomisen tällä taktiikalla.

Olen aikaisemminkin painanut tuon 70 ja kun katselen niitä kuvia näytän mielestäni aikas sopusuhtaiselta.

Tämä 70 kiloa on lähinnä ollut sellainen kaukainen unelma, mutta nyt siirsin tämän unelman pääkopassani tavoitelokeroon, ihanan helpottavaa- kolmekymppiselläni tulen olemaan upeimmillani!!!

Mistä te muut unelmoitte?

T.Utelias-Ororo

Kyllä itsellä pohjalla on haave, että vaaka vielä näyttäisi vitosella alkavaa lukua, niin kuin aina ennen raskautta on näyttänyt ja mahtuisin taas kaikkiin ihaniin vaatteisiini, jotka ovat odottaneet käyttäjäänsä pahvilaatikossa kolmisen vuotta. Vielä kyllä tuntuu tuo haave hyvin kaukaiselta, mutta askel askeleelta eteenpäin.

Eli ilmoittelen painon taas vasta ensi viikolla. Ja sorry, en ehtinyt lukemaan muiden kuulumisia kommentoitavaksi. Kiirettä on pitänyt... Ja taas on mentävä.

Kohta kiireeseen tuskastuva

-Hätähousu-

Toivottelee kaikille kevyttä viikonloppua!

Tulin pikaisesti kirjoittelemaan,

haaveista: Minä haluan olla taas minä, eli haluan itselleni hyvän olon on se sitten 72 tai 62 kiloisena (lähempänä taitaa olla tuo 62. Ja että vaatteet näyttäisi kivalta ja niitä olisi kiva ostaa itsellenkin =) Nyt alkaa olo olla aika hyvä, matkaa tuohon tavoitteeseen on viime viikon punnitustuloksen perusteella noin 4 kg. Siihen mitä olin ennen lapsia, en todellakaan pyri (paino alle 50)

Onnittelut kaikille pudotuksista ja tsmeppiä niille joilla ei paino ole tippunut

Mielialasyömiseen ja vähän muuhunkin: Minä olen todella mieliala syöjä, pienikin vastoinkäyminen, niin jo rupean miettimään, että mistäs saisi suklaata yms. Silloin yritän ajatella, että minulla on vielä pahempi olo, kun olen repsahtanut ja koitan keksiä jotain muuta tekemistä ja " huijaan" itseäni, viikkaan vaikka nämä pyykit, sitten otan ja keksin sata ja viisikymmentä tekemistä, kunnes olen unohtanut suklaan himon (minuutti kerrallaan mennään) Toisaalta kun en nykyään juurikaan syö suklaata, ei minun tee samalla tavalla mieli sitä.

Viikonloput ovat aina vaikeimpia minulle, mutta koitan kompensoida sitä olemalla viikolla tosi tosi tiukka, sillä metodilla on tullut tuloksia. Uskon kokonaiskulutukseen, jos yhtenä päivänä ottaa rennosti ja muuten on tarkkana, niin ei sillä yhdellä päivällä NIIN suurta merkitystä ole. Usein myös annan luvan herkutella esim lauantaina pizzalla, se maistuukin paljon paremmalle, kun on joutunut vähän odottelemaan =)

Nyt täytyy mennä, huomenna on tuomiopäivä

Mareila

Eli katotaan miten tämän tädin käy....

Mahtavia haaveita näyttää olevan monella, ne on just ne mitkä on siellä pohjalla, mitä ei oikein edes uskalla myöntää mitkä sitten loppuen lopuksi vie sitä laihdutusta eteenpäin.

Hienoja pudotuksia tytöillä, onnea vaan!

Tasaisesti näyttää paino laskevan sisunaisilla joskus vähän plussaa, mutta lannistumista ei näy=)

Olin taas viihteellä perjantaina. Kamalaa kun joskus on sellaisia jaksoja, että joka viikonloppu on jotku juhlat ja sitten tulee juotua ja syötyä vähän liikaa......Mun juhlakausi tulee jatkumaan nyt neljä viikonloppua putkeen(Tätä ennen oli jotain kemuja ennen joulua....), tämä vaatii jo vähän fyysistä kuntoa, että jaksaa valvoa ja kestää seuraavat päivät.

Huolimatta perjantain juhlimisesta krapula oli lievä ja syömiset pysyikin aisoissa lauantaina.

Tänään oli taas sukulaispojan synttärit ja kakkua ja pitsaa söin mukavasti ........... Tästä syystä lähdin illalla lenkille ja tein yllätyksekseni oman ennätyksen eli jaksoin juosta 30 min yhtä mittaa, kunto on kasvanut roimasti sitten viime juoksulenkin- JEEEEEEE!

Huomiseen!

Ororo

En ole taas ehtinyt käydä koko viikkoon täällä kirjoittelemassa. Onnea kaikille pudottejille ja tsemppiä mielialasyöpöille, tunnustaudun samaan porukkaan.

Viime viikolla pääsiäisen myötä tuli sitä plussaa ja lupasin ottaa itseäni niskasta kiinni. Noo..liikunta on jäänyt hyvin vähiin, mutta sentään syömisessä olen pysynyt suht tiukalla linjalla.

Eli tlokset:

viime vkolla 78kg

ja nyt 76,8kg

pudotusta siis 1,2kg, jee :)

Pudostus motivoi kyllä juuri tällä hetkellä tsemppaamaan vaan lisää ja lisää. Katsotaan kuinka ensi viikolla käy..

Hei kaikille!

Tulin sitten ilmoittamaan tämän viikon tulokseni...

Elikkästä paino viime viikolla:59,0

Paino nyt: 58,4

pudotus siis 600 grammaa!

Mä en vaan jotenkin voi uskoo et toi paino on nyt tosiaan toi!Otin sen kyllä kahteen kertaan ja kummallakin kerralla tuli sama luku, mutta silti...Jotenkin tuo 8 tuolla viitosen perässä on tuntunut niin saavuttamattomalta! Ja nyt mä sen sitten siellä näin!

No huomenna vietetään poitsin 1-vuotis synttäreitä, joten aion vähän herkutellakkin, et paino nousee sit varmasti ihan kohisten:( tänäänkin käytiin syömässä mäkkärissä, joten maanantaina on palattava " ruotuun" tosissaankin!

Onko kukaan muu muuten huomannut, et jos on illalla jounut hieman alkomahoolia, niin paino on ollut seuraavana päivänä yllättävän matala?

Tuloksia tulin ilmoitetelemaan

Paino viimeksi: 59,1

Paino nyt: 58,6

Pudotusta -500g

Onnea vielä kaikille pudotuksista ja tsemppiä ensi viikkoon =)

Mareila

Ens viikon punnituksesta, minä olen lomalla lapissa koko ensi viikon että ensi viikko jää minulta väliin, mutta seuraavalla viikolla ollaan taas paikalla joten tulokset sitten silloin.

Nyt vain odotan lomaa ja sitä että saaan hiihtää ja lenkkeillä ilman kiirettä mihinkään:)

Ja totisesti toivon, että syömiset pysyisivät aisoissa mutta...sen näkee sitten!

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!

Me oltiin viime viikolla ykätaudissa, minäkin. Joten hyvä pudotus johtuu kyllä ihan siitä. Ensi viikko varmaan näyttää sitten missä ihan oikeasti mennään. Viime viikollahan tulos oli plussaa sata grammaa ja nyt tuli sitten pudotusta -1,2kg. Paino tänään siis 83,7. Karkkilakkoa en ole saanut pitämään. Koitan kuitenkin syödä mahdollisimman vähän karkkia.

Onko teistä kukaan mitannut itseään? Mä olen ihan hämmästyksissäsi kun painoa on kuitenkin tippunut sen 10kg niin vyötäröstä ei ole lähtenyt senttejä kuin 4. Okei yläkropasta on lähtenyt 6cm ja reisistäkin on vähän lähtenyt, et onhan ne mitat pienentyneet. Mutta jotenkin kuvittelin että vyötäröstä olisi lähtenyt vähän enenmmän senttejä.

Jaahans nyt täytyy mennä. Tsemppiä kaikille.

Mulla suurin haaveeni on päästä samaan painoon, missä olin ennen lapsia, kolmekymppisenä... silloin tosin olin mitoissa 62-68kg eli matkaa on :( Tämän kesän tavoitteena on kolmet caprihousut, joihin mahduin esikoisen vauvakesänä 2002 ja joista yksiin jo mahdun! Vaan mistä tämä mielialasyöjä löytäisi oikean tsemppifiiliksen, kun KOKO AJAN tekee mieli " jotain pientä" ... enää ei onnistu syksyinen tsemppimatkailuni karkki- ja pullaosastolle haistelemaan ja hypistelemään herkkuja - nyt ne tarttuvat mukaan :( Mihin kaikki itsekuri on minusta kaikonnut???

Paino on nyt taas yläkantissa, mutta se on [b]pakko[/b] saada takaisin noihin lähtölukemiin ensi viikon maanantaiksi. Pakko. Varoituksen sananen [b]poinzille[/b]: olin pitkän viikonlopun lapissa ja paino kipusi heti kilon ylöspäin... Mukavaa matkaa!!

Upeita tuloksia oli vaikka ja kuinka monella, hienoa! Minä jätän tosiaan ensi viikkoon julkistukset, tämä oli tällainen " pakollinen painonnousu" , josta on vaan päästävä yli ja jatkuva suklaanmussutus on vaan lopetettava... tilasin nääs bikinitkin ensi kesäksi!!! Viimeksi olen sellaisiin pukeutunut julkisesti aikaan ennen lapsia... kääk, saa nähdä kuinka eukon käy ;-)

Emo

eli puntari näytti tänä aamuna 84,2kg pudotusta 600g ei paljon mutta pudotus kuitenkin ja nyt ollaan pitkästä aikaa menossa oikeaan suuntaan eli alaspäin. Niinkuin tuolla aikaisemmin jotkut puhuivat niin viikonloput on minullekkin vaikeimpia!

Heippa hei leidit!

Tänään tein sitten oikein kunnon lenkin! Kävelin lähimpään kaupunkiin vaunujen kanssa. Matkaa kertyi noin 20 kilometriä! Nyt kyllä tuntuu pakaroissa että oon kävellyt, mutta muuten matkan teko sujui oikein kivasti. Aikaa kului noin kolme tuntia. Tää nyt oli lähinnä tämmöstä itsensä testaamista, mutta voin kyllä sanoo, että tuntuhan se hyvältä kun saavutti sen määränpäänsä! Illalla palkitsen sitten itseni oikein kunnon kebab aterialla. Reissu hoitui ihan veden voimalla vaan!Aion siis tänäänkin selvitä vain yhdellä aterialla.Tuumasin repsahtaa kaupungissa kaupassa käydessäni ensin sellaiseen leivokseen ja sitten vielä donitsi kahvilan tuoksu tuumas saada minut asteleen donitsien pariin, mutta torjuin kuitenkin houkutukset ja odotan iltaan asti ennen kuin herkuttelen...

Ororo tuossa kyseli et mistä unelmoimme, niin kuin laihduttamiseen liittyen, ja mä voin ainakin kertoo et mun haaveena on voida nauttia ens kesänä rannalla olosta ilman et mun tarvii hävetä vartaloani!Voi vitsi kun vois käyttää kaikkia ihania kesävaatteista niin ettei tarvi pelätä et maha pursuaa kaikkien vaatteiden välistä!Sellanen kesä on ollut mulla varmaan viimeks joskus yläasteelta päästessäni!Mutta ens käsänä sitten...

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat