Vierailija

joka on aivan hulluna minuun. Sanon kyllä rakastavani, kun hän sitä kysyy, mutten oikesti tunne niin. Olemme tunteneet puolisen vuotta, mitä tehdä? Lopetanko suhteen vai odotanko että ihastus muuttuu rakkaudeksi? Voiko niin vielä käydä? Eikö se rakastuminen ja hullaantumisen tunne pitäisi olla jo alussa?

Kommentit (15)

Mä mietin vähän samaa oman avomieheni kanssa. Rakastan tietyllä lailla, mutta en himoitse niinkään. Silti tulee ikävä jo työpäivän aikana. Ilmankaan en osaisi olla enää.

perhoset kutittaisivat vatsassa, kun ajattelen tai näen hänet. Nyt vaan nostaa päätään miehessä olevat ärsyttävät piirteet, enkä näe hänessä kovinkaan helposti mitään, mihin rakastuisin. Eikä minulla ole häntä ikävä, paitsi humalassa.. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En lukenut muiden vastauksia, mutta sen tiedän, että elämässänne tulee todennäköisesti eteen vielä tiukkoja paikkoja. Miten niistä voi selvitä, jossei toista rakasta?

Eihän puolessa vuodessa opi vielä edes tuntemaan toista kunnolla, saati rakastamaan... Rakastua voi, mutta rakastaminen vaatii enemmän. Mä olen seurustellut uuden miehen kanssa hiukan vajaan vuoden. Koko aika on ollut molemmin puolin tutustumista toiseen. Voin sanoa, että olen hiukan rakastunut mieheen. Tunne on kasvanut kokoajan... Mitä paremmin toisen tuntee sitä enemmän häntä rakastaa... Jos siis kyseessä " Se Oikea"

Lopetin, koska en ollut rakastunut. Mikään ei varsinaisesti ärsyttänytkään, mutta eipä tullut perhosia vatsaankaan, ja meillä ei synkannut sängyssä... Tai, no hänestä synkkasi, mutta musta ei (hän pani mua kuin entistä vaimoaan, olen varma. Vaikka neuvoin ja pyysin toisella lailla, niin ei. Mies oli tätä perinteistä jyystö-tyyppiä. En katsonut koskaan kellosta, mutta varmaan parikymmentä minuuttiakin ellei enemmän saattoi vaan tehdä ulos sisään, lähetyssaarnaajassa, tottakai. Ei puhettakaan, että vaihdettaisiin asentoa, suuseksiä, leluja mitään..)

Olin miehen kanssa niinkin kauan, koska halusin katsoa voiko intohimo kehittyä. Väittäisin, että ei voi. Kyllä intohimo on sellainen asia, että sitä joko on - ja jos ei heti ole niin kyllä se aika pian nostaa päätään.

Sikäli neuvoni ap:lle siis olisi, että jos et rakasta, niin jätä mies. Ei ole rehellistä sanoa, että rakastaa, jos ei rakasta. Hänellekin rehellisyys tässä tilanteessa on parempi ratkaisu, hän saa mahdollisuuden olla sellaisen kanssa joka juuri häntä rakastaa. (ENKÄ tarkoita, että sanoisit, että kuule, olen valehdellut, en mä sua rakasta!! Turha toista satuttaa enää enempää, hänen sydämensä murtuu kun jätät hänet muutenkin. Sanoisin ehkä että tunteeni ovat muuttuneet tms. Joku selitys kuuluu antaa, mutta turha yltiö-realistinen raakuus olisi ehkä parempi jättää valkoisen valheen taakse?)

Paitsi, eri asia on sitten, että jos et intohimoista suhdetta " kaipaakaan" . Ehkä mies on lapsillesi hyvä isäpuoli, turvallinen mies elämässäsi kauheitten kokemusten jälkeen?

lapseni ei ole tavannut edes miestä vielä, että sikäli en hänen hyvästä mahdollisuudesta isäpuoleksi edes tiedä. Mutta ehkä kuitenkin sitten annan miehen mennä menojaan, sääli vaan satuttaa hyvää miestä, tiedän, että hän todella rakastaa minua ja on kuvitellut varallemme ties mitä, yhteenmuuttamista yms. Mutta en voi näinkään elää, toivon kokoajan, että hän olisi joku muu.. ? Seksi meillä on ihan hyvää, hän on kokeilunhaluinen ja yrittää kovasti tyydyttää kaikki tarpeeni, en vain hänestä tyydyty, hänellä on pieni.. Kiitän vielä teitä kaikkia, ajatuksia herättävistä viesteistä.. ap

Teet väärin, kun valehtelet hänelle. Päästä hänet menemään, jotta hän löytää naisen, joka rakastaa ja jota rakastaa. Vain tätä kautta myös sinä löydät sen, jota rakastaa.

mä ihastuin mieheeni siloin kauansitten tyyliin " onpas kiva ja näpsäkän näköinen" ei ollut suurta huumaa ja kuumia tunteita. Silti tiesin että siitä miehestä tulee lasteni isä.

Nyt ollaan oltu jo 18 vuotta yhdessä ja nyt voin jo sanoa rakastavani miestäni kuin hullu puuroo.

Mutta en tosiaan olis voinut sitä sanoa ainakaan ensimäisen 2 vuoden aikana. Ja mitä kauemmin ollaan oltu yhessä sen enemmän vaan rakastun :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat