Vierailija

Onko aihetta paniikkiin? Syön Meliane-pillereitä mutta gynen kehotuksesta oli tarkoitus pitää tauko kun löytyi munasarjakasvain ja piti katsoa miten pilleritauko vaikuttaisi siihen. Otan pillerin aina iltaisin kuuden aikaan. Pidin normaalin viikon pilleritauon vime viikolla ja lauantaina kun oli tarkoitus ottaa taas pilleri, päätin jättää sen ottamatta ja pitää pidemmän tauon. Harrastettiin sitten seksiä myöhään lauantai-iltana ja kondomi meni rikki. Mä en käsitä miten ne hajoo, ei ollut eka eikä toka kerta. Päätinkin sitten jatkaa pillereiden syömistä ja otin ekan pillerin tauon jälkeen muutama tunti myöhemmin kuin normaalisti olisin ottanut. Todennäköisesti munasarjat ei toimi normaalisti kasvaimen takia joten eiköhän raskaus ole kovin epätodennäköinen. Luulisi että ehkäisyteho on muutenkin säilynyt.

Vauvaa ei voi nyt ajatella kun miehen lääkityksen takia se on kiellettyä.

Sanokaa että ei aihetta paniikkiin. Jos nyt en harrasta seksiä vähään aikaan, milloin raskauden mahdollisuus on mennyt ohi? Kuinka kauan ne siittiöt elääkään?

Kommentit (4)

Kai mä ajattelin että e-pillereiden syöminen olisi parempi. Ei sitä jälkiehkäisyäkään voi usein ottaa kun tuntuu siltä että kondomit hajoaa jatkuvasti.

Voisinko mä nyt vielä hakee jälkiehkäisyn ja lopettaa e-pillerit tähän? Kaksi olen niitä ehtinyt ottaa. Vai meneekö elimistö ihan sekaisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat