Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (45)

ettei tarvitse mitään Henkan rettuja ostella. Voi mennä ostaan sellaisia vaatteita, jotka pysyy kauemmin kuin yhden pesun kuosissaan ja näyttää hemmetin paljon paremmilta kaiken kokoisten päällä. Mut ehkä säkin, ap, vielä pääset joskus muualle ostoksille kuin Henkkaan. Pitäisköhän näihin vähän kalliimpiin liikkeisiin laittaa joku tuloraja, ettei kaikenmaailman risaperseet tulis mattoja kuraamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ostoksille tyttären kanssa, ikää mulla 38 v. mutta pitää vissiin jättää välistä.

Olisikohan muita paikkoja jotka minulta kieltäisit?

Kauheeta söin muuten pääsiäisenä suklaamunan, voi vitsi halusin olla varmaan lapsi...

Mulla just päällä h&m:än Suorat pellavahousut ja kauluspaita. Enkä mielestäni näytä teini-ikäiseltä. Ikäni on 36 ja kokoni sama. Valikoima siellä on aika laaja...

naisen mittoja vastaa, rinnoille ei ole tilaa nimeksikään monessakaan vaatteessa. Mutta kyllä kai normaali aikuinen nainen itsekin tajuaa mikä itselle sopii, itse olen paljon enemmän nähnyt näitä teini-ikäisiä/nuoria aikuisia, joilla on aivan liian tiukat vaatteet päällä, kuin yli kolmekymppisiä.

Itseasiassa mm Tukholmassa jopa viiskymppiset pukeutuu nuorekkaammin kuin kolmikymppiset täällä. Suomessa monesta tulee tätimäinen kun täyttää 25 v. Vai onko nro 29 ja ap kateellisia kun ovat huomanneet että monet yli 30 v ovat nuorekkaampia kuin he?

ps. Olen lähes 40 ja mahdun jopa lastenosaston farkkuihin

Yritänkö siis jotain nuorennusleikkausta, jos ostan H&M:stä halpoja t-paitoja? Jakkupuvut ja muut työvaatteet ostan muualta, mutta kyllä H&M:ssä ihan aikuisille naisillekin on vaatteita.

Verratkaa vaikka Zaran tai Mangon vaatteisiin, H&M on jättesuurta mitoitusta! Ja niinhän se on, että yli kolmekymppisten ei tarvitse enää ostaa samaa halpisrättiä kuin pissisten, onneksi ;)

karseen näköistä, kun vatsamakkarat vyöryävät lantiohousujen yli, yöks!

ja samoin, kun normaalisti kokoa 40 oleva nainen yrittää todistella itselleen, että myös h&m koko 40 mahtuu... vaikka siellä koot ovat paljon tavallisia pienempiä!

Mulle yksi 19-vuotias työkaveri sanoi, että mä en voi enää syödä muroja. Murot on lasten/nuorten juttu. Ikää mulla on 28. Sanoin vaan, että jaahas :)

eli H&M voisi bannata kaikki läskit pariymppiset sutturat ja myydä vaatteensa vain meille joilla on kunnon vatsalihaset ja litteä vatsa.

Nimimerkillä; Äiti joka pitää itsestään huolta (laset 2v ja 6 kk) muttei suostu kulkemaan H&M rentuissa

H&M:llä ja tisseille ei ole paidoissa tilaa (kuppoikoko E-F). Silti löydän sieltä joskus ihan hyvää päällepantavaa. Alkaa kyllä hieman kyllästyttää se vaatteisen huono laatu. valitettavasti siellä on silti välillä shoppaltava kun ei ole rahaa kalliisiin putiikkeihin.

t. pian 30 v. opiskelija - kotiäiti

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat