Seuraa 

Uusi viikko taas! Hitsi kun menee nopeesti aika ja viikot!! Luin tänään paikallisesta aviisista että just tää Suomen kolkka saa kaikista eniten koivun siitepölyä tänä vuonna. Siis mä en kestä.. Vapusta alkaen olen sitte sisällä vaikka just silloin ulkona olis tekemistä enemmän kuin tarpeeksi. Meidän reissu on vasta loppukuusta toukokuuta joten ei paljon helpota sekään. Mä haluan johonkin täältä kaakkois-Suomesta. Voisko joku tonttu vaiks ottaa mut nurkkiinsa pariks viikoks? Hehee..Oliski hauska kotona ilmoittaa et juu mä lähden yhden tontun luokse vähäks aikaa. Ai minkä tontun? No en mä tiedä kuka se on muuta kun että ihan tonttu..

Äitsy anteeks mun dementia mut milloins pääsettekään muuttamaan uuteen kotiin? Mitä kaikkia pihajuttuja ajattelit hommata sinne? Meidän tarvii ostaa uusi keinu täks kesäksi. Siis sellainen puutarhakeinu mihin mahtuu nukkumaan. Mä rakastan sitä! Tuuli hiljaa keinuttaa ja on lämmin.. Meidän vanha keinu rätsähti viime kesänä ja vaikka se saatiin kuntoon niin patjat hajos sitte syksyllä kun oltiin pakkaamassa niitä säilöön. Toinen meni sitte roskiin ja toisen sai toi meidän koiruli terassille omaks pesäks. Hyvin se onkin viihtynyt siinä omalla paikallaan. Se kun on jo vanha herra niin se nukkuu paljon. Tai ei kai se nuku..se vaan lötköttelee silmät puoliauki..

Tohon sun kyssäriin en minäkään osaa sanoa oikeaa vastausta (valitettavasti puuttuu lääkärin paperit,,) mutta jos olisin sinä niin kyllä mä varmaan jo ton oviksen yrittäisin hyödyntää. Tosin sitte jos tärppäiskin niin voisi olla pieni pelko perseessä onko kaikki hyvin. Mutta niinhän se on joka tapauksessa. Ainakin mulla kun ikää on jo yli sen maagisen 37n..

Voih Nonuli miten ihmees ne terot ei vaikuta niinkuin pitäis? Karua tommoinen tiputteluvuoto! Mulla oli sitä kans joskus sata vuotta sitten muistaakseni jodenkin pillerien kanssa ja sitte vaihdoin merkkiä niin se loppui. Tällee " luomusti" en ole kovinkaan kauaa elämässäni ollut. Kuparikierukan aikana (muutama vuosi) vuosin ihan älyttömästi ja kierto oli pitkä ja välivuotoakin tais olla. Tarvii kyl olla tyytyväinen että mul on ees jonkinlainen kierto siis suht säännöllinen edes nyt!!

Kallat on munkin mielestä ihania! Ikävää että ne yhdistetään helposti hautajaiskukiksi! Käytetäänhän ruusujakin hautavihoissa mut kukaan silti pidä niitä minään kuolemankukkina! Mä olen kade sulle Nonuli kun osaat kasvatella kukkia! Olen ihan käsi siinä asiassa!! Saan mä krassit ja samettikukat kukkimaan mutta siinäpä se.

Sophien pihansiivous kuulosti mahtavalta. Saitteko koko talon väen innostumaan talkoista? Useinhan osa porukkaa on aina paikalla ja toiset sit taas..ei. Mä asuin rivarissa yli kymmenen vuotta ja sama väki siellä talkoissa kävi. Vuokralla asuessa KETÄÄN muuta kun mua ei kiinnostanut siivoilla piha-alueita ja kolailla lumia. Roskat heiteltiin pitkin poikin ja koirat paskotettiin hiekkalaatikon viereen ym mukavaa. Kunnan vuokratalosta siis kyse. Asuin eron jälkeen kolme vuotta vuokralla ja siinä kyllä näki KAIKENLAISTA.. Huh huh..

Joo älkää ottanu mun uhoamista kovin tosissanne. Siis se tässä kuussa plussaaminen. Mulla on se allergia pahimmillaan joten elimistö niin kovilla että tuskin tärppää. Saa nähdä jaksaako sitä edes nusutella... Kovin kaukaiselta asialta se plussaaminen tuntuu tällee kierron alkupäivinä muutenkin. Ja jos mulla on ovis silloin kun PESU väittää niin arvatkaas mikä vuoro mun miehellä on? YÖVUORO!! Eli siinäpäs se sitte.

Nyt lähden päivän hommiin. Tulkaas turisemaan!!

mannarii

Sivut

Kommentit (52)

Voi rakkaus, mikä uutinen tänne olikin pärähtänyt - onneksi tulin näin illanlopuksi vielä koneelle :)

ONNEA Nonuli sinulle ja perheellesi ja enkeleitä ja tarraliimaa ja tarrasukkia ja hyvää mieltä ja kaikkea Ihanaa teille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä olen niiiiin onnellinen puolestasi! Ja hyvältä kuulostaa asenteesi - nyt iloitaan, mitä noita murehtimaan. koetan ottaa susta mallia, kun itsellä meinaa vieläkin epäusko välillä vaivata. Ja mitä sitä murehtimisella voittaa? - ei mitään! Joten hymyasenteella eteenpäin.

En nyt muuta oikeen tahdo muistaakaan, ko tuosta niin innostuin :) Mutta kiva, että karhunen on päässyt linjoille ja Äipälle hyvää lomaa ja Mannariille ja Frankielle ja muille kovasti terkkuja.

Itsellä on olo hyvä - pahoinvointia ei ole pariin päivään ollut. Mitään fiiliksiä ei mahasta tunnu ja niitä kyllä jo odotellaan... Mutta maha on kasvanut ja varsinkin näin illalla ruuan päälle " kinnaa" . Kahdet äippähousut ostin: farkut 50 egeä ja löysät caprit 25 egeä. Eli samoissa hinnoissa kuin Suomessa. Toivottavasti noilla housuilla nyt pärjään lokakuuhun asti. tyyriiltä tuntuvat.

Karhunen tais noista vieraista kysellä. Kiitos kysymästä :) Sitä vieraatkin välillä ihmettelee, että kuinka jaksetaan. Mutta hyvin ollaan jaksettu. Ukson, että johtuu osaltaan siitä, että kun meillä ei täällä juuri sosiaalista elämää muuten ole, niin siksi vieraita jaksaa aina pidempiäkin pätkiä. Tämä nykyinen vieraspariskuntamme on oikein vieraiden aatelia: tosi mukavia ihmisiä ja samantyyppisiä kulkijoita kuin mekin. Ollaan nyt käyty jo kahtena iltana ulkona syömässä - ihana, kun ei tarvi kokkailla. Kiva, kun sen tyyppisiä, etteivät lomalla turhaan säästele. Ostivat tänään seitsemät kengät :) (täällä kenkävalikoimat IHANIA ja edullisia). Mutta siis mukava olla immeisten kanssa, jotka ei liikaa kiristä. Kiristetään sitten, kun ollaan kaksin - ei lomalla.

Jeps. tämmöistä. Nyt pitää lähteä nukkumaan, kun alkaa silmissä vilistä.

Vielä kerran ONNEA JA HALAUS NONULILLE #rutistaa kovaa ja antaa kunnon italoposkipusut#

Fudgis 14+6 - jeba, huomenna uutta viikkoa pukkaa :)

Kävin tsekkaamas Tyylisten pinon ja sieltähän se sun surun syy selvis. Hittolainen tätiä. Tulis sitte kunnolla kun tulos on kerran! Ihmisen kiusaamista tommoinen tuhruttelu!! Onneks se sun oma miekkonen on niin ymmärtäväinen ja ihana eiks je?!! Käperryt illalla sen kainaloon! Mä teen ja niin paitsi et oman oman miehen kaikkuun..

meen NYT sinne ulos!

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ollaan pahnanpohimmaisina, nostelen pikaisesti!

Ihanaa, oli satanut yöllä, kyllä raikasti ilmaa oikein roppakaupalla :-) Tuoksuu kesälle!

Nyt meen kuorimaan perunat loppuun!!

nonuli kp25

Ilmoitan nyt, että lopetan palstailun! Voinette käydä lukemassa syyn tuolta Lyyleistä! En ole tiukkapipo, mutta ei tuollainen herjaaminenkaan kovin kivalta tunnu! Ehkä tämä ei ole mun kielenkäytölleni sitten sovelias paikka! Anteeksi jos olen jotakauta teistä tontuista loukannut puheillani!

hei hei kaikille!

Olette aina mielessäni!

Hitsin pimpulat Nonuli sä olet paksuna!!!!! Kyl se oviksen bongaaminen on näköjään kannattavaa hommaa!! Voi että! Oliko sulla tytöstä samanlaista alkuajan vuotelua myöskin?? Olet varmaan ihan täpinöissä!! Mitä mies sanoi??

Mä poksauttelin tänään vasta ne popparit. 60 paperipussillista eli 2.5kg maissinjyviä. Tuli pestyä ja kuivattua 2 isoa kattillaa jonkun kerran. Onneks mulla oli apuna toi poitsu kenen diskoon ne tulee. Kohta lähdetään viemään ne sinne koululle. Mä luulen että noi pussit menee nopsaan ja enempää ei ole mut ei se haittaa. Noista tulee sitte kuuskymppiä matkakassaan sentäs. Aika hyvä kate. Tarpeet maksoi n7e. Enkä laskuta niistä siis.

Onko kaikilla perjantaikiireitä kun muut kun minä & nonuli ei ole viel ehtiny ihmettelemään onko nonulilla plussa vai ei. No on se!!! Joko saa onnitella???ONNNNNEEEEEE!!!!

mannarii

Mun täytyy nyt rauhoittua vähäksi aikaa...mulla pyörii toi testi kokoajan käsissä, ja kokoajan mietin, et onko se, vai eikö se ole... päätin, et käyn huomenna ostamassa apteekin oman, sehän on se, ei herkin, mut ei epäherkinkään :-/ öö, siis, mitä hittoa mää taas selvitän...toi mun advance on se herkin eli 10 ja sit oon ymmärtäny, et se apteekin on 15 ja ne markettien on 25 ja sit se predictor on vissiin se kaikin epäherkin.(olisko peräti 35??)..korjatkaa jos olen aivan väärässä! Isäntä on niin innoissansa kanssa, mut haluu kansa toppuutella vielä, kun kerran jo oli se kemiallinen! Eilen se tuli ehtoolla mun viereen, ja sanoi, et haluis harrastaa Rakkautta, mut uskalletaanko me?? eikä me uskallettu??? (johtunee siitä, että kun mulla on tota vuotoa, ja usein sitä tulee just sekstailun aikan aika paljon, mut sit se loppuukin siihen (eli se vuoto on todettu tulevan sieltä napukan ympärillä olevasta herkästä kohdasta)...eikä raksatelulla keskenmenoa aikaan saa TIETENKÄÄN, mut se veren näkeminen sit harmittaa ja itkettää :-( Voi sitä muruani *rakastaa* :-( Joten älkää vielä kauheesti onnitelko, kun tää on niin epävärmaa vieläkin...enkä yhtään ossaa edes sanoa, millon ne mun viimiset menkat OIKEESTI oli, ja oliko mun ovis sillon ko se sitä näytti...tai voi olla, et ovis oli sillon ku näyttikin, mut en usko noihin mun kiertopäiviin OLLENKAAN, koska mulla on noita tuhruja paljon, niin en tiedä OIKEESTI, miten ne kp:t sit todellisuudessa menee!! Eli uskon, et nyt mulla on jo kp:t yli 30, mut kuin paljon, en tiedä!!

Mannarii, oli mulla esikosta tuhrua (seksin aikana enemmän, aina oikeestaan), ekat kolme kuukautta...gyne sanoi, että se tulee sieltä napukasta ja sit usein monella tuhruttaa vähän alussa, kun keltarauhanen hakee " paikkaansa" !! Eikä mulla ole tänäänkään ollut juuri mitään vuotoa...pari pikku täplää on tullut pikkuhousunsuojaan vaaaalean ruskeaa, eli se on mulle, ei mitään!! Siitä mää en olekaan huolissani:-)

Tissit on kyllä aika messevät ja niitä " kipinöi" ...

NAM, poppareita, ne on mun feivoritteja, oikeestaan mein kaikkien! Ja mein pikkuneiti syö aina kaikki poksahtamattomat jyvät, ne on sen herkkua!! " rakastan näitä, äiti" se sanoi mulle viimeksikin, kun niitä syötiin!!

Frankie, mää vannon valion runsaskuituisten mehukeittojen nimeen =-)

NIISSÄ ON TAIKAA, VAIKKA NE PIERETTÄÄKIN, JA PALJON ;-P

Nyt menen taas!!

Nonuli, et saa lähteä mihinkään!!! Älä ota turhaan itseesi niiden aivottomien juttuja. Tiedän, että se on vaikeeta, mutta yritä jättää omaan arvoonsa. Se ketju oli sieltä poistettu, joten mä en ehtinyt edes lukea. Hyvä niin. Sun jutut oikeesti piristää aina. Jos joku ei sitä kestä niin jättäköön lukematta.

Nyt en ehdi enempää, mutta älä missään tapauksessa jätä palstailua!

Äitsy

Jaahas nonuli, kyllä siellä sun masussa nyt jotain on meneillään, ei niitä viivoja testeihin muuten tulisi! Odotellaan jännityksellä kui sun käy ;)

Hyppään Frankie piakkoin sun kanssa samaan tätskä-junaan, vatsaa juilii joka puolelta niin maan prkleesti!

Niin nonuli, piti vielä kommentoida, että älä nyt muutaman ääliön takia vaan ala kieltäsi siistimään! Meikäläinenkin kiroilee " siviilissä" kuin merimies ;)

Eipä muuta, pikainen pistäytyminen TY:n kirjaston koneelta :)

Nonuli, en onnittele tai mitään muutakaan, mutta mielenkiinnolla odotan. Eilen jo vähän mietiskelin tota sun viestiä. No, parin päivän päästä viimeistään kuuluu lisää, eikö?

Frankie, todetaan sitten vaan, että hyvä kun on säännöllinen kierto. :)Itekin olen ollut siitä aika tyytyväinen.

Ja Sophie, ei kait kannata luovuttaa ennen kuin se nainen oikeesti ilmestyy. Tietysti siis toivotaan, ettei ilmesty!

Omassa navassa tietenkään ei mitään uutta. Odotan malttamattomana seuraavaa kiertoa.

Äitsy kp21

+++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++

Pinouduimme joulun alla 2006, kun jokaista enemmän tai vähemmän kuumeilutti

vauvan suhteen. Kova tohina on nykyisin pinossamme käynnissä ja kolme plussannuttakin

on joukkoomme jo saatu. Tervetuloa mukaan myös uudet vauvakuumeilijat ¿ jos koet

olevasi tarpeeksi TONTTU joukkoomme iloiseen!

+++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++

TONTTUJEN ESITTELY:

Olen: Bärchen, 28 v.

Perhe: mies 34 v.

Koti: Pk-seudulla

Yritys aloitettu: 12/06

--------------------------------------

Olen: Frankie, 32 v.

Perhe: aviomies 34 v., poika 1/05

Koti: rivitalo Pirkanmaalla

Yritys aloitettu: 12/06, kierukka poistettu 11/06

Työ: insinööri

Harrastukset: jos olisi aikaa niin Body Pump, tällä hetkellä lähinnä lenkkeily: sauvakävely, juoksu

Mieliruoka: intialainen, meksikolainen, homejuustot

Mielimusiikki: Placebo, Mew

---------------------------------------------

Olen: mannarii, 37 v.

Perhe: Minä-69 ja mies-63, mun ja sun lapset: T-92, T-93 ja P-95 ja koiruli

Koti: omakotitalo+ pieni piha kaakkois-Suomessa

Yritys aloitettu marraskuussa-06, kierukka poistettu syyskuussa-06

TJOT-meiningillä mennään

------------------------------------------

Olen: nonuli, 29 v.

Perhe: mies 29 v. ja tyttö 2 v.

Koti: omakotitalo metsän keskellä Satakunnassa

Yritys aloitettu: 10/06

Harrastukset: jääkiekko, kuorolaulu

----------------------------------------------------------------

Olen: Sophie77, 29 v.

Perhe: mies 28 v.

Koti: rivitalo Satakunnassa

Yritys aloitettu: pillerit jätetty pois 11/06, esikoinen yrityksessä

Työ: tällä hetkellä vielä valtiotieteen yo

Harrastukset: koiran kanssa lenkkeily, uinti, lukeminen ja leffat

Mieliruoka: italialainen, meksikolainen, intialainen, kaikki menee, nam!

Mielimusiikki: myös musiikin suhteen kaikkiruokainen; The Killers, Pearl Jam, Sting,

Coldplay, U2, yleisesti alternative rock, klassinen ja myös R´n´B.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nimi: -Äitsy05-, 31 v.

Perhe: mies 33 v. ja poika 1 v.

Koti: Helsingissä

+++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++

PLUSSANNEET TONTUT:

Olen: Calle77 eli 29 v. , kotoisin Satakunnasta

Perhe: mies 32 v., kotoisin varsinaissuomesta

Koti: Pk-seutu, paritalon puolikas

Yritys aloitettu: Ensimmäistä odotellaan, + 15.12.2006, la 25.8.2007 (täsmentymättä)

Työ: harmaa valtion virkamies

Harrastukset: kuntosali, lentopallo, veneily

Mielimusiikki: The Crash, Pink

------------------------------------------------------------

Olen: Luhtavilla, 33 v.

Perhe: mies, tyttö-03, poika-04

Koti: Varsinais-Suomessa Salon seudulla

Yritys aloitettu: + 8.2.2007, la 12.10.

-------------------------------------------------------------------

Olen: fudgis, 25 v.

Perhe: mies

Koti: ulkomailla

Yritys aloitettu: pillerit lopetin 12/06, yritykseen 1/07, + 26.2, la 14.10

Työ: Kasv.tiet. yo.

Harrastukset: lenkkeily, matkustelu

Mieliruoka: hyvät pihvit

Mielimusiikki: kaikki, paitsi ¿raskas¿ musiikki

+++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +++++

Alkaa olla viikko taas lopullaan. Me käytiin kullan kanssa äsken lenkillä ja vaikka oli kova viima ja käsiä palelsi niin tossa omalla pihalla ja terassilla oli ihan lämmintä. Juotiin simaa. Ei se ehkä vielä ollut ihan valmista mutta hyvvää oli silti. Toivottavasti ei mee mahat sekaisin. Tehtiin illalla vauvaa. Jos on siitä kiinni kuinka hyvältä tuntuu niin kaksoset on pantu alulle ;) Heh. Ei mulla kyllä vielä mitään ovista ole ollu. Mut hyvähän se on harjoitella!! Kun kävin pitkäst aikaa työpaikalla torstaina niin meidän palkkiksen pomo kun kuuli meidän tulevasta häämatkasta alkoi heti ehdottelemaan iltatähden tekemistä siellä. Joo lupasin että yritellään.... Jokohan siellä on nyt huhu liikkeellä et meille on vauva tulossa.. Siellä on aina kovasti juoruttu ja me ollaan siis molemmat samassa firmassa töissä.

Onkohan se rokotus altistanut ÄITSYn porukan noille jatkuville sairauksille?? Parantavia säteitä täältä:********** Koska siis sulla on se seuraava Ovis jonka aioitte hyödyntää? Sori mulla on nyt kirjanpito sekaisin. Hehheh mulla mitään sellaista ees oo!! Mulla pitäis olla hedelmällinen aika alkaen ens keskiviikkona. Ja just tiistaina alkaa miehellä neljän yön putki. Ja meillä HARVOIN on mitään päivä-SELLAISTA ollut. Joten menee koko ovis hukkaan. No sitte siellä häämatkalla pannaan parastamme. Alle kuukauden päästä ollaan jo lämpöisessä!!

Fudgis joko te lähiaikoina muutatte takaisin kotimaahan? Onkos sulla jo neuvola-aika täällä varattuna? Huolehdin vaan siitä sun äitiyspakkauksesta... Tuolla pahamaineisella AV:lla oli joskus kuvia lapsimessuilta siitä uudesta-07 paketista. Mä ainakin tykkäsin siitä vaaleasta talvipuvusta ja makuupussista. Käyvät tytölle ja pojalle hyvin! Mulla ei ole yhtään mitään vaatteita tai varusteita vauvalle jos sen meille luoja soisi. Ottaisin siis kiljuen sen äitiyspakkauksen. Mites Nonuli kun sulla on niin pieni esikoinen: otatko pakkauksen? Entä Luhtavilla? Pientä galluppia siis peliin. Mä oletan että ensimmäistä odottavat ottavat ilman muuta...Vai mitens on Calle??

Mä olen ja sillä kannalla että jos raskautuisin niin pysyisin täällä Tontuissa. Noi 60-lukuisetkin on koko ajan pinossa täällä kuumeilupuolella vaikka siellä on synnytettykin jo! Toivottavasti nyt sitte pysyy porukka kasassa!! Kohta mä yksin höpisen täällä kun olen ainoa joka ei tuu raskaaksi ei sitten millään. No sitte tarvii laittaa pillit pussiin (mikä sanonta!!) ja unohtaa koko juttu.

Poika just soitti et ovat " eksynyt suolle" pyörillä kavereiden kanssa mut nyt kuulemma tie näkyy ja ABC. Ja " aivan pakko mennä syömään ranskikset että jaksaa ajaa kotiin sieltä" (kilsa meille) Lupasin. Samahan se on et siellä syö. Kunhan välillä syö. Rahaa vaan tuntuu palavan ihan eri lailla kun esim vuosi sitten..

Mannarii

Frankie! Toi tein takstiikka on varmasti se paras, eli ei yritetä mitään...mut mää en kykene siihen...kyllä mulla aina vauva pyörii mielessä =-)

nyt kerron, vaiks en eka meinannu..............

eli testasin advancella, ja sain haamujen haamun, testasin myös oviksella ja sain tasapaksut...mitä tästä ajatella...vuotoa on ja kipujajuilintaajarepelyä...kemiallinen tämä varmaan, joten elkää onnitelko edes varovasti, jooko! Mulla on nääs tuota vuotoakin vaihtelevasti!! Katotaan parin päivän päästä, jos sitten, olis vahvistunu, tai vaikka hävinny kokonaan!! Olen kyllä varautunut hyvin siihen negaan huomenna, eli en ala minäkään paiskoa astioita seinille!!

terppa taas!

mun piti sulta vielä kysyä, et mitä sää olet käyttäny tohon sun hiivavaivaan? Oletko käyttäny niitä gynophiluksia? Ne on tosi tehokkaita ja luonnollisia! Tässäkierrossa, kuin ihmeen kaupalla, ei ole ollut oireita siihen suuntaan, ihanaa...(pienet ne on ilonaiheet mullakin)Minä käytän niitä nykyään vallan!

Mikä mua ihmetyttää, on se, et mulla on kummallisia mahatuntemuksia, kivistelee ja tuntuu sellasta repivää kipuilua aina välillä tuolla muniksissa ja alamahassa :-O menkat ei ole vielä kuitenkaan OIKEASTI alkaneet, mut silti tuhrua on, välillä paljon ja välillä enemmän, tännäänkin on tullut aika niukasti... r-testiä en tänään tehnyt, joskin aika turhalta se todellisuudessa tuntuukin...höh, miksi ihminen aina elättelee toiveita mahdottomasta :-/ no, mutta saahan sitä ainakin unelmoida, vaikka sitten taas tippuu kovaa ja korkealta! Mitäilmeisemmin tämäkin on vain sitä perinteistä menkkajomotusta!

Mutta kattellaan, enkä todella aio alkaa enää itkeä kun ne menkat tääsä kierrossa oikeasti alkaa, koska olen jo kirveksen oikesti kaivoon heittänyt

!!!

nyt tais tulle oikein todellista ajatuksenvirtaa...

koittakaa selviytyä mun soperruksesta ;-)

kauheeta muuten, kun kokoajan saa pitää kielestään kiinni, ettei lauo mitään turhan " rumaa" !!!

nonuli

Vettä roikaa alas, mutta tekee luonnolle tosi hyvää, oli se ilma jo niin pölystä ja kuivaa...aaatsuuuh *räkä tippuu näppikselle* *trööööt niistää* niin, vierakset lähti, tai ei nuo nyt mitään vieraita ihmisiä oleet ;-) tyhmää juttua mulla taas... tuli syötyä taas makeeta aikas paljon, voi, voi mua kuritonta!!

Joo, kyllä mua nyt likat ihan ekaa kertaa jopa jännitää, et miten ämmän käy...kattellaan taas huomenaamulla...jos pysyy samana ni hyvä, jos vahvistuu, ni sit tuuletetaan, ja jos haalenee tai häviää, ni sit tirautan pienet porut, ja jatkan uuteen kiertoon, eiks jeh!

Vattas on sellanen kummallinen fiilis, vähän repelee sillai omistuisesti, ja vuotoa ei ole oikeestaan ollu, kun aamulla vähän, ja pari ruskeempaa tippaa on tullu pikkuhousunsuojaan...ja en mää edelleenkään tosta vuotelusta ole huolissani, jos se vaan pysyy tollasena ns. mulle normaalina! tissit on isot ja painavat, mut niinhän ne on aina muutenkin ;-D

Tässä voidaan kyllä tosissaan tulla kovaa ja korkealta alas, mut saahan sitä tosiaan Frankie toivoa :-D Ei mulla ainakaan vielä ole mitään sen kummallisempaa " oiretta" väsynyt kyllä olen, ja sit noi vatta tuntemukset... katotaan... aluks aattelin, et noi vatta tuntemukset on vaan pierutuntemuksia, kun oon litkiny niitä kuidulla terästettyjä mehukeittoja, mut jos tää nyt sit oiskin jotain muuta kun eksyny pieru!!

Fudgis, sulla on jo vaikka kuiiiinka paljon raskausviikkoja takana...se on ihanaa kun sitä vauvamasua saa näyttä muillekin :-D Mää kerron nyt teille jutun...oon tilannu jo tammikuussa itelleni äitiysvaatteita H&M:ltä ;-P ;-P kai tästä nyt sit kuttuillaan tuolla av-puolella...noh siitä sit vain!! voi kun pääsis niitä joskus käyttämään!! vauvamasu on ihana!

meen taasen!

Ihanalta tuntuu taas tuo aurinko, ja on mukavan lämpöistäkin, tai oikeemmin sellainen ilma kun huhtikuussa kuuluu ollakin =-) Oltiin just pyöräilemässä, oli mukavaa tuoksutella kevätilmaa, ja *ATSIUUUH*, voi hyvänen aika, mulla on nyt sitte todella kova allergia, kun en ole lääkettä ottanut sitten viime keskiviikon :-( Yö meni jotensakin huonoste sen takia... nyt kukkii " vasta" paju ja leppä, entäs kun tuo koivu alkaa *ahdistaa kovaa*... mun täytyy varmaan käydä lääkärillä oikein, ja toivoa, että tämä raskaus edetessään tuo immuniteettia :-/

Mannarii, kuules en minä lähde täältä Tontuista minnekään, olen täällä teidän kiusana hamaan loppuun saakka ;-P Mulla ei ainakaan ole aikomusta mennä o-puolelle! Mun mielestä meillä on täällä niin ihana porukka, ja ollaan jo niin tuttuja, etten halua alkaa tekemään uutta tuttavauutta o-puolella...siellä on niin pajon naisia samassa pinossa aina, että ei siinä oikeen tule sillai tutuksi kuin täällä :-) Mannarii, ollaan sitten vaikka kaksin *rakastaa*!

G:aion ottaa äitiyspakkauksen! Mulla on kyllä paljon vaatteita, mutta siitäkin huolimatta otan! Mun mielestä se on ihana apu =-)

Miten helevetissä toi sun Ovis ajottuu AINA isännän iltavuoroon :-/ voi suolanen... Mutta musta tuntuu, että se tein etelänmatka tulee olemaan tosi hedelmällinen ;-P Siellä sitten ilta-auringossa kellutte meressä ja harrastatte paljon rakkautta =-D

Fudgis, mulla alkoi tuntua ekat liikkeet noihin aikoihin, joten parin viikon sisällä saat tuntea maailman ihanimman pyörähdyksen masussasi :-D

Äitsy, kohta saatte käyttää ison O:n hyväksenne ;-P Jeeh, kohta alkaa sadella paljon tonttuplussia! Hmmm... voisko tuo rokotus tosiaan olla syynä tuohon sairasteluun :-/ vai olisko vaan ne päiväkodin miljoonat bakteerit! Onneksi on kesä, ja sairastelu on yleensä sillon vähän vähäisempää *toivoo* !!

ON: Sanotaankos näin, että huonovointisuus alkaa nostella päätään, ajoittaista heikkoaoloa on jo nyt :-( Noh, mutta sen kestän kuin mies, pääasia, että pikkualku voi hyvin!!! Tissit on todella arat, ja erityisesti nänninpäät, juilintaa ja jomottelua! Alamasu vihlailee ja on " erilainen" !!

Väsymystä on myös aika paljon, tänäänkin tuli nukuttua puolentoista tuntia tytön vieressä, vikka vetelin 9 tunnin yöunet! Ja mikä ihaninta, ei väärän väristä vuotelua nimeksikään =-DD

nyt syömään lämpimiä voikkareita!

nonuli

Juu, en onnittele vielä, mutta kuulostaa todella mielenkiintoiselta. Toivoa kai silti saa! Miten sulla ensimmäinen raskaus alkoi? Noin niinku tuntemuksien puolesta siis..? Voi että, pidän peukkuja pystyssä!

Me siirrettiin toiveet suosiolla kesävauvaan ja syksyyn asti luvattiin ihan vaan tjottailla ja mennä fiiliksen mukaan. Ei sen kummempaa! Mä kyllä luulen, että pikkuhiljaa alan tässä tarkkailemaan itseäni enemmän ja enemmän..

Missä kaikki muut tontut tänään ovat? Hu-huu!

mut vaan ihan hetkiseksi ;-P

Vai olet sinä kirpparikiertäjä :-) mää en ole koskaan innostunut niistä, eikä täällä mettänpökössä niitä oikeen olekaan... mutta olitpa löytänyt hyvät löydöt :-)

Määkin haluisin oppia toin wordi-jutun...mutkun olen niin hiivatin käsi...ei jummarra...olis paljon helpompi kommentoida tein juttuja, kun pääsis välil vilasemaan, et mitä se yks mussukka kirjottelikaan...Toidaalta, siihen on myös parempi vaihtoehto!!! KUULKAA siis, käydään useasti kirjoittelemassa juttuja, niin, ei ole sitten aina niin hiivatisti kirjotuksia " kommentoitavana" kerrallaan, pysyis silleen paremmin kärryillä!!! EIKS jee, ollu hyvä idis ;-P

Vai tilas ukko saunan, sapuskaa ja seksiä ;-) teillä siis hetekka natisee vielä ehtoolla :-)

Meillä ei paljon patjat hötky...isäntä iltavuorossa, ja kun sieltä saapuu minä jo kuorsaan, ja mitäpä sitä...ei nyt oikein halutakaan, kun tuota tuhrua on jo niin paljon, että sottaa vaan jokapaikan :-(

Ja siks ei jääny jääkaappiin ku valot, kun itkettää, harmittaa ja vituttaa tämä ihmiselo...tahtois vauvaa, ja sitä ei suoda tässäkään kierrossa...itketti vähänaika sitten, mut nyt on taas vähän parempi olo!! Mulla on siis AINA ollut noita tuhruja ja välivuotoja, mut musta tuntuu, että välivuodot on loppuneet mutta toi tuhruttelu on alkanut lisääntyä mielettömästi!!! Tällähetkellä taas tuntuu, että eihän tässä ole mitään mieltä, kun ei tuo värkki kerran pelaa...

Höh, kun mää synkistelen taas...

meen nyt

nonuli

Jippii!! Voi ihanaa Nonuli!! ONNEAONNEAONNEA!!!! Joko olet kattonu laskureista laskettua aikaa? Meinaan vaan että onko nyt tulossa ihkaoikea _tonttuvauva_ vai meneekö ensi vuoden puolelle? Pikkusen veikkaan että tän vuoden puolella poksahdat?? Sähän tiedät oviksen ajankohdan niin että helppo laskea?

Mä tulin jo sieltä kentänreunalta. Poitsut tuli toiseksi omassa lohkossa ja jäivät vielä sitten karsimaan koko turnauksen voitosta. Valmentaja luopasi tuoda pojan kotiin niin mä sitte läksin kotiin sieltä hytisemästä..

Mitens meinaatko Nonuli mennä nyt siihen joulukuisten odotuspinoon vai jäätkö tänne meidän iloksi (ainakin välillä pliis..)? Eiks sielläkin ollu joku (ilman nimimerkkiä AV:lla) niistä ainakin vähän tyylilyylien kimpussa?

Mulla on nyt pari tuntia ihan omaa aikaa yksikseni. Taidan katsoa kovalevyltä tehiksen kun en sitä torstaina ehtinyt katsoa..

Palaillaan taas!!!

Mannarii

Mannarii taas nopeana aloittamassa viikkopinoa, tänks! :)

Juu, meillä on sellanen hassu rivitaloyhtiö, että suurin osa asukkaista on asunnonomistajia, mutta sitten on joitakin vuokralaisia, kun osan asunnoista omistaa yksi firma, joka vuokraa asuntoja työntekijöilleen. Me ollaan asuttu tässä yli kaksi vuotta ja tähän mennessä ainakin ihmiset on osallistunut ahkerasti talkoisiin, myös vuokralaiset. Muutenkin on pääasiassa tosi mukavaa porukkaa, muutamaa kylähullua lukuun ottamatta, mutta niitä on kai joka paikassa ;)

Täytyy kertoa teille taas siskot, että ei tärpännyt meikälle tästäkään kierrosta! Siis nyt kauhee hiivisoireilu päällä ja se alkaa aina n. viikkoa ennen menkkoja, myös viime kierrossa. Elikkäs blaah!

Niistä ovislaskureista puheen ollen, mainitsit mannarii sen pesun laskurin. Mä en ole ihan varma voiko niihin kauheesti luottaa, mulla on ainakin kaikki ovisoireet, myös " halut" , ihan eri aikaan, mitä se laskuri ilmoittaa. Siis tässäkin kierrossa pupuiltiin just ahkerasti ennen sitä laskurin ilmoittamaa " hedelmällistä" aikaa, kun ei haluttanu sit myöhemmin ;) Toisaalta, en ole koskaan vielä testannu ovista eli voi olla, että mun arviot menee ihan metsään!

Meikä aloitti tänään ruokapäiväkirjan pidon (lasken painonvartijoiden pisteitä), tavoitteena pudottaa ainaskin kolme kiloa kesäkuuhun mennessä. Jes, meikäl on ny kauhee draivi päällä, ällöttää nämä läskit!

Viikon jatkoja kaikille!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat