Vierailija

Meillä on ollut ihan toimiva systeemi, että varsinkin viikonloppuisin mies menee puistoon, uimaan tms. lapsen kanssa niin mä saan sillä aikaa tehdä jotain omia juttuja ihan rauhassa (olen siis kotona viikot). Olen jo pari kertaa kuunnellut miten lapsi puhuu retken jälkeen, että nähtiin " Hannaa" puistossa. Ajattelin että siellä on tietysti muitakin äitejä ja lapsia, mutta nyt lapsi sanoiettä isä ja Hanna vaan pussaili!!! Kysyin asiasta mieheltä ihan suoraan ja hän tietysti kielsi. Juttelin lapsen kanssa vielä uudestaan ja hän kiven kovaan väitti että kyllä ne vaan pussaili ja halasivat. Lapsi on 5-vuotias, joten mielikuvitustakin löytyy, mutta entä jos hän puhuukin totta?! Mitä mä teen? Menen ensi kerralla kyttäämään pusikkoon? Ehdotuksia? Voiko oikeasti joku olla noin sairas, että puistossa iskee toisten miehiä ja vielä lapsen nähden?!

Kommentit (9)

Yleensä huomaan lapsestani jos hän " satuilee" , mutta nyt tämä tilanne on jotenkin niin kummallinen... Oliko isä sanonut että ei sit kerrota äidille ja siksi asia on niin kummallinen lapseni suussa... Ihan kummallista! Niin siis toki mihessänikin on vikaa jos heillä suhde on, en tietenkään voi syyttä vain sitä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ainakin jos minun 5-vuotiaani kertoisi tuollaista, pitäisin todennäköisenä, että puhuu totta. Onko tämä Hanna siis aikuinen? Ja varmasti lapsi sanoi, että H pussaili isän kanssa?

Ikävä tilanne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat