Vierailija

Eli nyt on kuukautiskierto mennyt ihan sekaisin. Aina ennen (yli 15 v.) kierto on ollut 28-30 päivää. Synnytin joulukuussa ja menkat tuli helmikuussa. Raskauduttuani menkat jäi heti pois. Menkat oli synnytyksen jälkeen aivan normaalit ja kierto heti säännöllinen, 6 kertaa kerkesi menkat tulla normaalisti.

Edelliset menkat oli kierroltaan 39 päivää ja nyt menossa taas jo kp 43! Olen tehnyt viimeksi viikko sitten raskaustestin ja negaa näytti. Ensimmäisen kerran kun menkat oli myöhässä olin aivan varma että olen raskaana, aivan samat oireet kuin ekassa raskaudessakin. Mutta ei. Raskaus olisi toivottu ja yritetty.

Turhauttaa, esikoinenkin sai alkunsa hoidoista ja seuraavaakin keretty jo miettiä että mentäisiin ensi vuonna taas hoitoihin. Mutta miten tälläinen nyt sitten taas hankaloittaa asioita.

Mitä tämä voi olla? Pitäisikö jo ottaa yhteyttä vaikka neuvolaan?

Kiitos jos osaat sanoa jotain.

Kommentit (4)

Ekan lapsen jälkeen kuukautiskierto rupesi venymään yli 40-päiväiseksi. En ilmeisesti ovuloinut ollenkaan, ja gyne totesi ultraamalla pco:n. Sain clomit ja heti eka kierrosta niiden avulla tulinkin raskaaksi. Kannattaa varmaan käydä lääkärissä, jos et ole jo käynyt.

Edellisellä kierrolla kun olivat 10 päivää myöhässä ja nyt noin viikko sitten.

Negaa on.

Mitään ei ole muuttunut tällä välin, en ole lihonut tai laihtunut. Olo on terve ja reipas.

Kyllä harmittaa, tämäkin vielä.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mullakin oli kierto tosi pitkä esikoisen syntymän jälkeen. Kun aloin odottaa kuopusta, tein testin kun menkat oli reilusti myöhässä ja negaa näytti. Vasta paljon myöhemmin älysin tehdä testin uudelleen ja raskaanahan olin! Ainoa selitys tapahtuneelle oli että ovis oli tapahtunut jopa kaksikin vkoa tavallista myöhempään, eli kierto ei ollut vielä tasaantunut edellisen raskauden jäljiltä. Meidän lapsilla ikäeroa 1v10kk.

pyydä lääkäriltä Terolut-kuuri. Tarkoitettu tasaamaan kuukautiskiertoa.

Voithan sä silti olla nyt raskaana, vaikka et viime kuussa ollutkaan :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat