Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaimoni on jo pitkään ollut työttömänä ja hän sais ehkä töitä alalta joka ei vastaa hänen koulutustaan. Hän haluaa omalle alalle millä ei nyt ole kuitenkaan niin kauheesti töitä ja kilpailu on kova niistäkin mitä on, hän hekee niitä kyllä kokoajan. Hänen uskoo kuitenkin mahdollisuuksiinsa ja hän haluaa kovasti töihin tälle omalle alleen eikä ole ollenkaan halukas ottamaan vastaan töitä muualta. Meillä on kuitenkin taloudellisesti hyvin tiukkaa ja minusta hänen tulisi ottaa vastaan myös työtä joka ei vastaa koulutusta ns. hanttihommia. Hän pelkää vaan ettei sen jälkeen saa enää oman alan töitä ja joutuu ottamaan tulevaisuudessakin vastaan näitä hanttihommia. Mutta siis kun minun palkasta menee lähes kaikki maksut, olen jo niin epätoivoinen ja hermot on tiukalla, ajattelin jo että jätän hänet jos hänen ei saa hankittua työtä itselleen. Mitä mieltä olette?

Kommentit (5)

jossa töitä molemmille tarjolla. Muuten on mielestäni ok, vaikka vaimo olisi kotona ja hoitaisi pieniä lapsianne, kunhan saatte rahat riittämään. Rakastatko vaimoasi? Jos et, niin mene terapiaan äläkä eroa.

niin en kehottaisi sinua jättämään häntä.. ei kai työpaikka tai sen puute vaikuta rakastamiseen??? keskustele vaimosi kanssa ja kerro että et jaksa jatkaa näin.. kaikkille ei ole tarjolla sitä työtä mitä haluaisi.. minulla kun ei ole työtä oollenkaan:( voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat