Vierailija

Meillä on lainaa 86000e ja 4,5% korolla ja maksetaan nyt 600e/kk. Mistä mä näkisin mikä on lyhennyksen ja korkojen suhde?

Kommentit (8)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisäksi pitäisi kai tietää tarkka lainanottokuukausi ja se onko maksuerä ollut koko ajan tuo 600 ¿.

Kiva ap:lle, että sinä osasit sen noin äkkiä selvittää.

-3-

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Meillä on lainaa 86000e ja 4,5% korolla ja maksetaan nyt 600e/kk. Mistä mä näkisin mikä on lyhennyksen ja korkojen suhde?

Jos pääoma on 86000, sen korko on 4.5 % = 3870 e/vuosi, = 323 e/kk. Eli tällä hetkellä tuosta 600 eurosta reilu puolet on korkoa. Seuraavassa kuussa vähän vähemmän, kun pääoma on hitusen pienempi.

käytännössä koron määräytymisen tarkka päivä sun muu voi vaihdella. jos korko kasvaa, lyhennyksen osuus pienenee ja maksuaika kasvaa.

Meillä siis oli laina ennen Sammosta. Mene siis katsomaan sinne edellisen erän maksun tietoihin. Sitä erää on ihan oikeasti aika hankala tässä kenenkään arvailla, laskemiseen taitaisi mennä aika pitkään. Ainakin minun taidoilla.

-3-

Vierailija:

Lainaus:

Jos pääoma on 86000, sen korko on 4.5 % = 3870 e/vuosi, = 323 e/kk. Eli tällä hetkellä tuosta 600 eurosta reilu puolet on korkoa. Seuraavassa kuussa vähän vähemmän, kun pääoma on hitusen pienempi.

käytännössä koron määräytymisen tarkka päivä sun muu voi vaihdella. jos korko kasvaa, lyhennyksen osuus pienenee ja maksuaika kasvaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat