Seuraa 

Olen mittaillut lämpöjä ovulaation (jonka vihdoinkin bongasin niillä tikuilla) jälkeen ja mulla on ollut 37,2 tasaisesti joka päivä. Olisinkin kysyny sellaista, että onko tämä " varma" raskauden merkki, vai voiko lämmöt olla ylhäällä jostain muusta syystä..?no tietty kipeenä jne...mut muuten?

Muita raskauden merkkejä ei kyl ole, menkkakipumainen olo on pahempi, ku koskaan, et se vie kyllä tässä vähän fiiliksiä. Rinnat ei ole yhtään kipeet, eikä kuvota tms. Nyt olis menkkojen alk. päivän mukaan menossa 5 viikko, mikäli raskaana siis olisin. Mutta toi lämpöily, jota en ole aikaisemmin edes testaillu, antaa pientä toivoa...=)

Voisko joku viisaampi vähän valaista, jos on tietoa tai kokemusta, KIITOS!!

Kommentit (3)

No, mulla nousee jokaisen kierron ovulaation jälkeen lämmöt juuri noihin, mutta laskee sitten päivää tai kahta ennen menkkoja. Tässä kierrossa kun plussasin ei lämmöt laskeneetkaan vaan nousivat 37,5 päivää ennen ku menkkojen piti alkaa... toivon sulle plussaa:))

Vai on se silleen, et lämmöt jää vähän koholle aina ovulaation jälkeen?? En ole katsos aikaisemmin lämpöjä kokeillut. Voi itku! ei ihme, ettei muita oireita sit ollutkaan, taisin nuolasta ennenkun tipahti :(((

Kiitos kuitenki vastauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat