Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Muutamme kaksiosta kaksioon saman kaupungin sisällä ja ajattelimme vuokrata muuttolaatikot, pakata tavarat ja pyytää muuttofirman miehet kantamaan ne uuteen asuntoon. Välimatkaa noin 6km.

Millaisia kokemuksia teillä on muuttofirman käytöstä ja hinnoista?

Kommentit (18)

Vuokrasimme muuttolaatikot, pakkasimme, ja purimme huonekalut itse. Tavarat kantoivat autoon (4 miestä), ajoivat ja purkivat sisälle taloon. Maksoi 180 e, eli kuorma-auton polttoaineen, ja laatikoiden vuokra erikseen (20c/päivä tms.), sisälsi myös vakuutuksen. Muuttajat olivat ammattikoulun kuljetuspuolken poikia + opettaja. Moni tuttummekin on käyttänyt ko. oppilaitoksen palveluja ja ollut tyytyväinen.

ei olla käytetty muuttopalvelua. Kaveri käytti mutta ei haisuakaan mitä maksoi. Kai aika paljon kun ei uudessa muutossa enää käyttänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hinta oli joku 480¿, 5 miestä. Välimatkaa asunnosta-asunnolle oli n.15km. Koko homma oli ohi 4-5tunnissa (omat siivoukset mukaanlaskien), en muista tarkalleen. Helpompaa ja stressittömämpää muuttoa ei ole ollut! Pakkasimme siis tavarat itse (lainalaatikosta muuttolootat erikseen) ja ukot kantoivat.

Suosittelen kyllä ihan jokaiselle! Kannattaa laittaa sähköpostitse tarjouspyyntöjä, hintahaitari oli tuo 480¿---> Me päädyimme halvimpaan emmekä pettyneet.

Joku toinenkin taisi olla suunnilleen samanhintainen, mutta siihen sisältyi muistaakseni vaan kaksi miestä. Muutto hoituu paljon nopeammin kun on enemmän kantajia, olin kyllä tosi tyytyväinen siihen että tavarat oli parissa tunnissa sisällä uudessa asunnossa. t. 5

Muuttofirmasta tuli iso kuorma-auto (kaikki pakkasivat yhteen satsiin, tosinsohvantaustoihin tuli hiukan skrubuja), kaksi raavasta miestä, nokkakärryt molemmilla. Aikaa taisi mennä nelisen tuntia, siis auton lastaamiseen ja sitten taas purkamiseen

Hinta oli 500 euron korvilla, hintaan sisältyi 60 kpl isoja muuttolaatikoita. Muuttolaatikoiden käyttö alensi hintaa, sillä muuttolaatikoita voi latoa 4 päällekkäin ja miehet veivät nämä 4:n laatikon pinot kätevästi nokkakärryillä autoon. Eli muuttofirman miehet ei mielellään kantele mitään pahvisia banaanilaatikoita tai muita pahvilootia.

Ja muuttolaatikoita kannattaa ottaa sen verran kun asunnossa neliöitä. Jos 45 neliöinen kaksio, niin 45 muuttolaatikkoa. Jännä että tuo luku pitää aika hyivn paikkansa, vaikka sitä ajattelee että eihän sitä tavaraa NIIN paljon ole. On sitä yleensä.

Eipä taida olla meillä varaa, jos tosiaan viittäsataa maksavat. Meillä kyllä sama tilanne kuin ap:llä, eli muutto kaksiosta kolmioon. Mitä muut olette maksaneet?

Hinta haarukka varmaan 350€ - 450€. Itse muuton kolmioni Suomen Opiskelijamuuttojen kautta. Asiakaspalvelu pelasi ja muutto hoitui rivakakasti. Samalla pääsi tukemaan nuoria. 10+ kyseiselle firmalle.

Mä muutin vuokraapakun avustuksella http://www.vuokraapaku.fi/muuttoauto/

Otin yhden miehen ja yhden pakun. Törmäsin firmaan vahingossa kaverin suosituksesta, kun piti löytää joku nopeasti kaverin viimehetken perumisen jälkeen. Heillä oli näppärästi vapaat päivät netissä nähtävillä. Pelasti kyllä mut tän muuton kanssa, iso kiitos siitä! Melkeen meinasi hermot palaa kun jäi yksin autotta boksien kanssa...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat