Seuraa 

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1] [b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Essi78[/b] Vauvalle annettiin lupa tulla 12/2006, plussa 01/2007, km 02/2007 Vauvakuume jatkuu edelleen!

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Jonttu82[/b] 25-vuotias esikoista toivova. Keskenmenoja kolme, 01/04 rv 9+6, 09/04 rv 8+0 ja 01/07 rv 11+1

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Norkki2[/b] Minä olen 27v. ja mies 29v. Yritystä takana 1/06 ja 11/06 ollaan aloitettu lapsettomuushoidot, hoidoissa yksityisellä puolella. Minulla todettu pco. Eka plussa 2/07 ja km rv 5+6.

[b]puddighinu[/b] olen 30v, vielä kuukauden, mies 35v. asumme Sienassa Italiassa ja ekaa yritetään. Alkuraskauden km vkolla 5, kaavinta vkolla12. Nyt innolla odotetaan koska jälkivuoto loppuu ja menkat alkaa niin päästään taas tositoimiin.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]siru-sofia[/b] Olen 24-vuotias, mies 28-vuotias. Ensimmäisestä haaveilemme. Yksi raskauden keskeytys 03/07.

[b]toivoilmari[/b] Olemme molemmat 38 ja yritämme neljättä. Minulla on 17,14 ja meillä 3v lapset. Sain km 04 vkolla 11 ja 05 viikolla 15 (Np ultrassa kaikki oli hyvin).

[b]Trappa[/b] Olen 33 vuotias pojan (05/05) äiti. Km kaavinta 5.1.07 rv 12+5, sikiön kehitys oli loppunut rv 8+5. Nyt täällä vielä odotellaan tädin tuloa ja miehen lopullista päätöstä yritetäänkö pientä sisarusta pojallemme.

[b]Viiputin[/b] Olen 32v 1,5 vuotiaan ihanan tytön äiti. Mies on 33v ja asumme Länsi-Suomessa. Alkuraskauden km 3/07.

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b]Ultsi75[/b] plussa 7.1.2007, la 13.9.2007

[b]levinia[/b] plussa 9.1.2007, la 16.9.2007

[b]Tuutupii[/b] plussa 12.1.2007, la 23.9.2007

[b]lumipyry70[/b] plussa 22.1.2007, la 30.9.2007

[b]fairytales77[/b] plussa 8.2.2007, la 18.10.2007

[b]Tari[/b] plussa 19.2.2007, la ?

[b]72oinas[/b] plussa 26.2.2007, la 4.11.2007

[b]Pakkastaivas[/b] plussa 7.3.2007, la 15./16.11. 2007

[b]Isotikru[/b] plussa 16.3.2007, la?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color]/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

[/quote]

Kommentit (20)

Täällä on taas tapahtumaa piisannut. Hyviä ja huonoja fiiliksiä on ihmisillä. Jaksuja vain kaikille ja lippu korkealla!

Sofialle haluan vielä erikseen sanoa hei-heit. Kaikkea hyvää sinulle jatkossa ja voimia edelleen toivotan!

Oma napa lyhyesti: Puolivälin etappi lähestyy kovaa kyytiä ja hyvillä mielin tässä ollaan. Masun asukki paljastui pojaksi (en muista, kirjoitinko siitä jo aikaisemmin). Hieman vielä pelottaa edessä oleva rakenneultra, kun syynäävät liiallisen niskaturvotuksen takia vauvan sydämen normaalia tarkemmin, kun on vielä se mahdollisuus, että siinä jotain vikaa on, kun tosiaan turvotusta oli niskassa liikaa. Mutta aika näyttää.

Tuutupii

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kolme yövuoroa takana ja tänään vielä iltavuoro. Rytmi ihan hukassa. Yövuorojen aikaan nukun yleensäkin tosi huonosti. Tänään olisi sitten kyllä nukuttanut, mutta pakko oli kiskoa itsensä sängystä kun taas työt odottaa. No tämän illan kun vielä jaksaa, niin maanantaina on sitten risteilylle lähtö.

Tällainen uninen piipahdus palstalla tällä kertaa.

Siru-Sofia

sitä se säämies ainakin tänne lupaili! =]

Tänään näytti mittari jo ihan kivoja lukemia, parinkymmenen paikkeilla. =] Tuli siivoiltua pihaa ja varastoa, kierrätykseen lähti aika paljon tavaraa ja roskaa.

Eipäs tänne sen erikoisempia, yritys aloitettu, katsotaan vapun jälkeen onko se tuottanut tulosta. En vaan vielä tiedä miten sen sikiön sais pidettyä tuolla sisällä niin että se kasvais vauvaksi asti.. =] jos jollakin on vinkkejä niin kertokaa ihmeessä! =]

jonttu

Taisi olla VM, joka menetti jälleen pienokaisensa ihan ekoilla viikoilla, ja kun luin uutisen, niin huusin suurinpiirtein ääneen " EIIIII!!" . Niin pahalta tuntui toisen puolesta :`(

[size=3][color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]

Onneksi olette olemassa te kaikki virtuaaliystävät :)

(.): Helpotus oli suuri, kun kuulin että PCO:ta minulla ei ole, mutta silti tulevaisuus pelottaa. Entäpä jos jäädään kuitenkin lapsettomiksi? Jos ei löydykään mitään lääkettä ja/tai apukeinoa, jolla raskaus saataisiin alkamaan? Ja niiden clomien käyttökin hirvittää, jospa ne vaikka pilaavat koko kropan :`( ARGH, raivostuttavaa...

Rentouttavaa viikonloppua kaikille :)

Sofia: Toivon sinulle kärsivällisyyttä ja jaksamista. Täytyyhän toistakin osapuolta toki kuunnella ja arvostaa hänen mielipidettään. Kyllä teillä vielä tärppää jahka jaksatte taas ryhtyä yritykseen. Se on varmaa, että täällä ainakin peukutellaan sen puolesta.

Omaa napaa: Meillä oli tänään se kauan odotettu jälkitarkastus.

-Kaikki on hyvin. Saamme alkaa uuteen yritykseen sitten kun haluamme. Jee!! Itse tarkastus oli tosi nopeasti ohi, mutta kuitenkin äitiyspolilla kesti lähes kolme tuntia. Lääkäriajat olivat HIUKKASEN myöhässä... Ja meidän paperit oli vielä viety väärään huoneeseen, joten niitä etsittiin kissojen ja koirien kanssa. Sen takia meidät siirrettiin vielä jonossa alaspäin siksi aikaa, että paperit löytyy. No, onneksi meillä ei ollut mikään kiire. Tarkastuksen jälkeen käytiin viemässä kynttilä Paaperolle hietakehtoon.

Tarkastuksen jälkeen keskusteltiin sitten taas uuteen yritykseen ryhtymisestä. Edelleenkin mies kyseli, että kuinkahan minä jaksan jos jotain tapahtuu uudemman kerran. Sain kuitenkin vakuutettua, että olen ihan valmis uuteen yritykseen, joten päätettiin jättää ehkäisy pois ja antaa uudelle alulle mahdollisuus. Ajattelin, että en nyt heti ala mittailemaan lämpöjä tai muuta sellaista, mutta katsotaan jos vaikka jotain tapahtuisi ihan itsellään.

Kyllä on muuten taas hiljaista täällä meidän pinossa. Toisaalta ihan hyvä, jos vaikka kaikki olisivat siirtyneet muihin pinoihin... -Tuonne odotuspuolelle. Ja sinnehän mekin, eikö niin?

Siru-Sofia

Villiina: Mielestäni sinulla on vielä paljonkin toivoa! Toivottavasti vain lääkkeet, joita ovuloinnin aikaansaamiseksi käytetään (onks ne clomeja vai mitä?! en muista, juuri kyllä luin viestisi.. =]) eivät laita kiertoja sekaisin. Ja pääasia, että PCOta ei todettu.

Siru-sofia: Hienoa kuulla että jälkitarkastuksessa kaikki olivat hyvin! Ja vaikka mekin " otamme rauhallisesti" , toivon silti, että pääsemme molemmat kohta tuonne odotuspuolelle.. =] minulla on menossa kp14.. =] oireita en vielä etsiskele, mutta nyt olen vahvasti päättänyt, että seuraava raskaus kestää loppuun asti! =] ja tavallaan päättänyt senkin, että se alkaa tästä kierrosta.. =] yritän olla stressaamatta asialla, ja tiedän että petyn jos kuukautiset kuitenkin alkaa.. Tässä on kuitenkin jo meillä mennyt vuosia esikoista toivoessa (vuodesta 2003), joten kohta alkais mielestäni olemaan " korkea aika" .. =] Mitä sitten tulee tuohon parisuhteessa " rauhalliseen menoon" , niin me ollaan seurusteltu kohta 9 vuotta.. välissä oli kyllä puolen vuoden tauko. Kihloihin mentiin 5 kk ensitapaamisen jälkeen. Yhteen muutettiin vuosi ensitapaamisesta. Tällä hetkellä ei kyllä sormuksia ole, kun muutama vuosi sitten tuli " erottua ja palattua takaisin yhteen" . Mutta itse olen ainakin pistänyt senkin keskenmenojen piikkiin. Ja nyt kun kolmas km tuli yhteenpalaamisen jälkeen, niin ajattelen että niillä ei voi olla yhteyttä toisiinsa, siis keskenmenoilla (kaks vuonna 2004 ja kolmas 2007). Ja nyt vielä elättelen toiveita, että neljäs km ei osuisi ainakaan vuoteen 2007. =] Häistäkään ei ole ollut mitään juttua, mut ehkä kaikki aikanaan.. =]

Joo, tais tulla aika sekavaa kirjoittelua, mutta tuntuu olevan sekava pääkin! =] täällä siis piinailen myös loppukuukauden, vapun jälkeen selviää, jos selviää! =] onneksi ensviikolla alkaa työt, joten saa ajatuksia ainakin hetkeksi muualle.. =] tai oikeestaan ne ajatukset onkin välillä muualla, mut silti aina löydän itseni täältä vauvan sivuilta..

Joten piinaillaan sitten siru-sofian kanssa yhdessä! =] Silti toisaalta pelottaa, koska jos nyt piinailen sitä olenko raskaana, niin sitten piinailen sitä tuleeko keskenmeno... joten piinailtavaa riittää.

Tässä tämä iltasatu! Mukavaa viikonloppua, vaikka ilma on kuin morsian; ei yhtä kaunis mutta yhtä kostea. =] okei, huono oli! =]

jonttu

nyt on taas kerran jäähyväisten aika :' (

Vauvahaaveet jää ainakin toistaiseksi. Mies on kokenut kovin raskaasti tämän kaiken, ja viikon loppu on mennyt itkiessä ja puhuessa, ja taas itkiessä... Kovasti vauvaa toivoisin, mutten halua miestä painostaa. Ja sitä se nyt olisi, jos sinnikkäänsti haaveilua jatkaisin. Kamala olo, surettaa, itkettää ja ahdistaa. Vko:n loppu on tosiaankin mennyt itkiessä, tuntuu, kuin elämältä olis pohja pudonnut. Yli vuosi on mennyt niin totaalisesti vauvatoiveissa. Rakastan miestäni yli kaiken, on ihana, turvallinen ja herkkä. Siksipä minun on nyt kuunneltava myös miehen mielipidettä ja toiveita.

Huoh. Kai tästä noustaan? Toivottavasti. Nyt tuntuu pahalta. Olette olleet tärkeä tuki ja turva, ja nyt on pakko taas koittaa teistä ja palstailusta irtaantua.

Toivon teille kaikille hyvää jatkoa ja plussia, ihanaisia vauvoja =)

Sofia

Mites teillä muilla km:n jälkeen?

Mulla alko eilen menkat kp 24/28, ei siinä muuten mitään, mut vuodan taas kirkasta verta. Km. se ei voi olla kun ollaan touhuiltu kortsun kanssa. Onko kyseessä sitten se, et kohdun limakalvot ei ole vielä entisellään. Olen vähän ihmeissäni, luulin et kierto yleensä pitkittyy eikä lyhene km:n jälkeen.

Sori vuodatus, mut pikku pääni (& hormonit) tuntuu olevan vähän sekaisin...

-Viiputin-

oikean päätöksen, koska kyllähän ne meidän miehetkin ovat tässä hommassa mukana, vaikka me heidät usein unohdetaankin. Hengähtäkää hetki ja sitten uusin voimin uuteen yritykseen! Parisuhde ja sen vointi on kuitenkin tärkeä osa tätä hommaa, ei sitä voi unohtaa. Voimia teille, kyllä kaikki järjestyy vielä parhain päin.

Täällä menossa kp 7 eli ekat menkat takana km:n jälkeen. Viikonloppuna ostin greippimehua. Netissä siitä on paljon puhuttu, että se voisi vahvistaa kohdun limakalvoja. Voihan sitä nyt ainakin tämän kierron kokeilla.

että jouduimme lähteä muille maille ja pääsen kotikoneelle vasta huomenna illalla. Haahujen uusi viikkolista tulee siis vasta silloin. Huomenna kommentoin ja kertoilen myös paremmin kuulumisia... Öitä!

...Toivottavasti kuulla susta vielä plusssanneiden puolella.

Villiina: Kaksoset kuulostais ihanalta ;)

(.) Meidän tytölle on tulossa 2! serkkua, ja just samoihin aikoihin kun meillä olis ollu la. Just laskeskelin et, mies tulee lomalle Suomeen ennen juhannusta, mulla on (toivottavasti) ovis silloin. Mä juon silloin ennen sitä greippimehua ja paljon, ja punaviiniä sitten juhannuksena ;)

Samperin työmatka, mun täytyy opetella kaikkia lämmitys yms teknisiä juttuja, en oo paljon pannuhuoneessa käynyt. Kova ikävä varmasti tulee kun toinen lähtee pois. Kiva puoli on tosin se, et ajattelin tehdä pienen lomamatkan isäntää katsomaan kesällä.

Taapero & koira pitää mun kiireisenä siihen asti. Niiden seurassa ei varmaan paljon ehdi muuta miettiä.

Sofialle suuren suuret pahoittelut tädistä :( On se niin väärin, miten toiset joutuu kokea kaiken aina vaikeimman kautta ja muut porskuttavat eteenpäin vailla huolen häivää. Lohdutushaleja sinulle!

(.): Lekuri taas tänään, saas nähdä mitä sanotaan... Ilmottelen myöhemmin kuinka kävi...

[size=3][color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]

Toivotaan, että kevätaurinko toisi mukanaan kauan kaivatut plussat meille kaikille!

Olen ollut ihan poissa palstalta ihan älyttömän kauan. En ole edes taustaillut ja nyt sain aikaiseksi tulla ilmoittamaan, että poistun haahujen kuumeilusakista. Meillä ei vauvaa tällä hetkellä kuumeilla. Toivottavasti joskus taas...

Sofialle pahoittelut tilanteesta ja voimia. Täällä vähän samanlaiset fiilikset.

Kaikille teille muille kovasti plussaonnea ja turvallista odotusta, kun oikea aika on!

Halein

Trappa

Eli tuli huonoja ja hyviä uutisia, miten sen nyt ottaa. Gyne heitti ilmoille PCO-epäilyn, tai itseasiassa minä sen heitin, ja hän sitten vahvisti kys. taudin mahdollisuuden. Varmaksihan ei voi mitään vielä tietää. Aika jännä vaan jos pco:ta on, kun mulla ei ole mitään oireita ja kiertokin on säännöllinen :) Ainoastaan nuo tuhrut ilmaantuneet keskenmenon jälkeen. Niin, ja oonhan mä raskaana jo kerran ollut eli ovuloinut kuitenkin. Munasarjoissa oli kuitenkin useita pieniä munarakkuloita, eikä tähän vaiheeseen kuuluvaa tarpeeksi isoa folliikkelia, vaan kaksi suurempaa, mutta ei kai tarpeeksi suurta kuitenkaan. En vaan tajua miten tunnen ovisoireet ja kaikki (samanlaiset kuin silloin siinä kierrossa kun tulin raskaaksikin), mutta en kai sitten kuitenkaan joka kierrossa edes ovuloi :( Ihmeellinen juttu, mutta onneksi selviää pian. Nyt syynätäänkin alakertaa sitten tarkasti :) Toisaalta olen helpottunut siitä, että joku selitys mahdollisesti löytyi miksi ei tärppää enää uudelleen. Positiivisin mielin on tässä pakko olla, muuten ei tule mitään. Onneksi on perheet takana tukemassa ja hengessä mukana. Ne peukuttaa sitä plussaa nyt yhtä kovasti kuin mekin miehen kanssa :) Miehelle vitsailinkin, että jos joudutaan clomifenia ja muuta ottamaan käyttöön, niin monikkoraskauden mahdollisuus kasvaa entisestään (käsittääkseni) ja kaksosistahan mä olen aina haaveillut ;)

Nyt eletään päivä kerrallaan ja katsotaan mitä tuleman pitää. Jos tämä mulla pco:ta on, niin aikas lievä versio kyllä siitä. Olen noita yleisimpiäkin oireita lukenut, eikä mulla ole niistä mitään... elämä on hauskaa, kun aina on ylläreitä nurkan takana odottamassa :)

Lääkäriterkkuja: Tänään oli siis taas kierron seuranta ja johtava folliikkeli ei ollut kasvanut :`( Eli tässä kierrossa en ovuloi (?!?)... mutta harjoitellaan me silti, hih :D Mutta ne hyvät uutiset; PCO:ta minulla ei ole :D Oikea munasarja täysin puhdas, vasen hieman polykystisen näköinen, mutta gynen mukaan missään nimessä ei voida puhua PCO-oireyhtymästä. Ovuloi en joka kierrossa, ja se toki vähentää noita mahkuja raskautua luomuna, eli clomit ja mahdollinen pistoshoito aloitellaan heti seuraavassa kierrossa. Gyne oli todella optimistinen ja sanoi tilanteen olevan täysin hallinnassa. Käski vaan olla miettimättä asiaa sen kummemmin. Keinoja on kuulemma monia... Maanantaina taas kierron kartoitukseen, niin ja clomien aikaanhan tuota kiertoa ei missään nimessä saa jättää tarkkailematta ultralla, koska niitä munasoluja voi kehittyä useita. Voi vitsit, toivon vaan niin kovasti että clomit auttaisi ja saataisiin masuun kauan haaveiltu asukki, tai vaikka ne kaksikin ;)

Plussatuulia kaikille...

Hassua kuinka aitoja tunteita sitä kokee ihan vieraiden ihmisten uutisista... Olen tosi iloinen, että saat heittää " PCO pelon" harteiltasi.

Me täällä miehen kanssa päätettiin tosiaan ottaa rauhallisesti. Eli emme käytä ehkäisyä ja annamme itsellemme uuden mahdollisuuden perheenlisäykseen. Emme kuitenkaan ala " tekemään" lasta. Itselläni kuitenkin on ihan hirveä kuumeilu päällä. Heti jälkitarkastuksen jälkeen oli kiskottava ukkokulta makuuhuoneeseen, koska laskujeni mukaan ovulaatio oli silloin tosi lähellä. :) Ja tänään yllätin itseni lueskelemassa, että mitäs kaikkia oireita alkuraskaudessa taas voikaan havaita. Että rauhallisesti mennään... Niinpä niin, :-) Aikaisemmin olen lukenut teidän muiden piinailuista ja elänyt mukana niissä. Meillä tosiaan vasta ensimmäinen yrityskerta keskeytyksen jälkeen ja piinailen jo nyt. Tällä hetkellä kuitenkin vasta kp 16, joten vielä on aikaa piinailla itseltäni hermot piukalle.

Ollaan kyllä aina oltu melko huonoja tuossa rauhallisesti ottamisessa. Heti suhteen alussakin päätettiin ottaa rauhallisesti. Nyt ollaan seurusteltu noin 1 1/2 vuotta: muutettu yhteen, menty kihloihin, odotettu yhteistä lasta melkein 20 viikkoa. Naimisiin emme ole vielä ehtineet, mutta sekin on suunnitelmissa kyllä. Joku on sanonut, että tätä ei voi rauhallisesti ottamiseksi kutsua, mutta pääasia kai, että meidän mielestämme tahti on ollut sopiva. :-)

Mitäs kaikille muille kuuluu?? Kohta ollaan täällä Villiinan kanssa rupattelemassa keskenämme kun porukka häipyy johonkin.

-Toivottavasti odotuspuolelle.

Siru-Sofia

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat