Vierailija

Kun musta on todella kummallista kun esim puistossa n. 10 v muksut saa tyhjennellä roskista ilman että kukaan kieltää heitä. Tai pallomeressä isommat pojat saa tyrannisoida muita viskomalla palloja tosi lujaa toistensa päälle. Tai että nuoret saa juoda leikkipuistos kaljaa lasten leikkiessä vieressä..!

Siis mä tunnen itseni ihan kyläpoliisiksi kun sanon kyl jos näen jotain tuollaista, ja mua niin ottaa päähän lammasmaiset vanhemmat, jotka eivät uskalla sanoo vieraiden lapsille mitään, annetaan vain omien seurata sitten esimerkkiä!

Haloo, mehän niitä aikuisia ollaan!!!!!

Kommentit (11)

Viime viikolla minun piti puistossa komentaa kolmea 2-vuotiasta lasta tulemasta ojasta pois leikkimästä (ojan syvyyn n.40cm), kun heidän pph:t eivät huomanneet että osa lapsista leikki siellä.

Kun huusin lapset sieltä pois, niin yksi pph käänsi päätään (kun siinä juoruympyrässä seisoivat) lasten suuntaan, ei sanonut mitään kun näki että lapset lähtivät kömpimään ojasta pois, käänsi takaisin pään juoroympyrään ja jatkoi kaakattamistaan omista jutuistaan. Muut pph:t eivät edes katsoneet, vaikka kaksi muuta ojassa leikkinyttä lasta olivat heidän hoidokkejaan.

Että näin hyvin ne pph:t meillä päin hoitaa lapsiaan.

Ovat niitä vanhempia luotettavia hoitajia (tai niin ainakin lasten vanhemmat olettavat ja kehuvat heitä niin hyviksi " kenellekään muulle en olisi uskaltanut lastani antaa hoitoon..." ).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen esim.

-kieltänyt naapurin lasta tappelussa potkimasta maassa makaavaa tappelukaveria päähän ym

-kieltänyt naapurin jokapaikan sotkevaa tyttöä heittämästä roskia rappuun (roskis vieressä)

-kieltänyt lapsen koulukaveria arvostelemasta toisten vaatteita rumiksi (haukkui lapseni vaatteet täysin vaikka olin itse vieressä)

mitähän vielä.. kyllä niitä kokoajan saa olla ojentamassa

Ollessani lapsenvahtina pihalla/puistossa tai esim. lasten leikkiessä parkkipaikallani pallopelejä. Aikuisena koen olevani vastuussa turvallisuudesta. Omatuntoni käskee puuttumaan, jos lasten touhut aiheuttavat vaaratilanteita.

Sanon aina, jos aihetta on mm. tien varteen istutettujen puun taimien oksissa roikkumisesta ja pullojen rikkomisesta olen sanonut ihan vieraille lapsille.

Itse kirjoitin pari vuotta sitten aiheesta ja sanoin kuinka olin kieltänyt erästä poikaa, joka repi kylttejä..

Sain koko palstan kimppuuni siitä hyvästä, mukava tosiaan huomata etten ole ainoa joka komentaa muiden lapsia!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat