Vierailija

Kommentit (21)

mä olen 164 ja kengän koko on 39!!! miten joku kuvittelee että laittasin pillit jalkaan? NÄYTTÄSIN AIVAN HESSULTA! ja lantiokin on sen verran leveä että turhaa se siitä vielä korostus pillit jalas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tai boyfriend-farkkuja, miten niitä haluaakaan kutsua. Mutta nekin vaatii kyllä käyttäjänsä kropalta aika paljon, ihan niinkuin pillitkin. Ne sopivat paremmin hoikille kuin paksupyllyille (joista jälkimmäistä allekirjoittanut harmikseen edustaa).

jsut ostin sellaiset... normaalisti vaan minulla on housujen koko 36. Mutta turha kuvitellakaan että tämä koko mahtuisi pilleistä... muistaakeni jouduin ostamaan kokoa 40.

Samoin tytölle ostin pillit. Tyttö on tosi laiha ja yleensä housut 135 cm. Nyt piti ostaa 146 cm jotta mahtuisi päälle.....

mut kai huomaat sen itse sitten sovituskopissa sopiiko? Ei niissä vaatekaupoissa enää oikein vanhanaikaisia farkkuja hyllyillä ole, paitsi jos menet Tarjoustaloon tms.

7, meillä oli sama juttu. Tytölle, joka on 130cm pitkä, jouduttiin ostamaan 146-senttiset farkut ja lyhentämään lahkeet, koska olivat tosi kapeita!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat