Vierailija

Muuten on kyllä kiva palata työelämään taas.

Kommentit (20)

ja minusta nimenomaan kotona likaantuu. On ruoassa, hiekassa yms. ihan eri tavalla. Ja tuplavaunuja kun työntelee, niin oikeasti myös hikoaa.

Enkä ymmärrä ollenkaan tuota kökötysasennetta.

Miksi turhaan nähdä vaivaa kun on kuitenkin penskan kanssa kotona kahdestaan ? Mies on pitkät päivät poissa eikä ainakaan valita että haisisin ?

Hampaitakaan ei jaksa joka ilta jynssätä kun nukuttaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja suhkussa käyn joka toinen päivä, jos en ole harrastanut jotain hikoiluttavaa liikuntaa. Ja en käytä saippuaa ollenkaan muuta kuin kk-aikaan. Dödöä tietysti käytän ja pesen alapään ja naaman joka päivä.

Te jotka haisette heti jos ette käy suihkussa joka päivä, miten laitatte dödöä?

esim. kaverini kävi suihkussa harvasen päivä mutta laittoi dödön vasta aamulla jos illalla kävi tai pari h. suihkun jälkeen ja haisi hielle silti!

Kun käyn suihkussa laitan dödön heti kun olen kuivannut itseni, silloin kainalot ei ala haisemaan myöhemminkään.

Jos dödön jättää laittamatta ja odottaa sen parikin tuntia, niin kyllä ne bakteerit on tehnyt tehtävänsä ja ihminen haisee hielle, näin mullakin.

Vierailija:

Lainaus:

Miksi turhaan nähdä vaivaa kun on kuitenkin penskan kanssa kotona kahdestaan ? Mies on pitkät päivät poissa eikä ainakaan valita että haisisin ?

Hampaitakaan ei jaksa joka ilta jynssätä kun nukuttaa.

ap

Kun miehesi tulee (?) kotiin. Miten muuten jaksat mennä töihin, kun noin olet jo laiska, ettet hampaita jaksata JYNSSÄTÄ.

Yleensä minä jynssään vessanpöntön puhtaaksi, mutta en hampaita, ne pesen ilman suurempaa väkivaltaa.

Mä käyn aamulla suihkussa eikä mulla olis edes aikaa odotella kahta tuntia jotain dödön laittoa... Jos käyn illalla niin sitten aamulla vielä pesasen kainalot äkkiä ennen dödöä.

Mutta ei monenkaan oikeasti tarvitsisi joka päivä käydä suihkussa. Itse mä en hikoile, enkä haise hieltä edes muutaman suihkuttoman päivän jälkeen mutta tykkään käydä aamulla niin piristyn. Alapesunkin voi tehdä eirkseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat