Seuraa 

Nostetaampa meidätkin uuteen viikkon haaveilemaan! Toivottavasti monella on mukavia uutisia tällä viikolla :)

Omppis lähtee miehensä kans lemmenlomalle la-su.. ;) Harjoitellaan ainakin jo sitä viidettä. Osataan sitten oikean ajan tullen! :))

Plussatuulia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentit (18)

Tulkaa nyt ees kertoon tunnelmia ;)

Vihdoinkin kun mä aktivoiduin kirjottelun suhteen niin kaikki katoaa !!!

eli tää olis nostoa sivulta 2

S rv 7+3

mutta en aina viitsi kirjoitella kun ajattelin monella on tosi yritykset jo käynnissä ja minä täällä lasken vielä kuukausia tuonne kesään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meille ei kuulu mitään erikoista....Hää juttuja olen tehnyt ja just laskin että meidän häihin ei ole kuin 2kk äkkiä se aika menee.Tänään vihdoin ja viimein löysin pojalle juhlakengät kokoa 22 vielä pitäs ostaa vaatteet.Likkojen puvut onkin yhtä pukua vaille valmiita ja vanhemmalle likalle pitäs vielä kengät käydä ostamassa.Kyllä mä häitäkin kovasti odotan mutta enemmän mä odotan sitä viikkoa häiden jälkeen kun päästään ihan kahdestaan mökille:D Kyllä mä miehelle viikonloppuna sanoin että eikö me jo voitais alottaa se vauva projekti ja mies tokas heti että ei kun vasta häiden jälkeen.Hiukan mua harmitti pitää kyllä myöntää:) Nyt pitää mennä tekemään sapuskaa!

Pitihän tämä arvata... aina kaikki menee pieleen. Menin tänään lääkäriin kierukan poistoon. Kuinka ollakaan lääkäri ei löytänyt niitä lankoja enää ollenkaan! Joten kierukkaa ei nyt sitten saatu pois. Tulee lähete gynekologille ja siellä kuulemma jonkun ultran avulla se saadaan pois. Kuinkahan kauhea toimenpide tästä nyt oikein tulee? Muutenkin jo pelotti se poistaminen... Onkohan tämä joku enne ettei pidä poistaa sitä kierukkaa? Jos meidän ei ole tarkoitus saada enempää lapsia :(

hempalla ihan samat tunnelmat ku mulla. Miksei tää perkule voi onnistua jo!!! meillä nyt yk10 menossa ja nyt alkaa jo nyppiä kun ei nappaa niin ei.... saakutti!!!

No tähän kiertoon mies aikoi kaata mut joka toinen päivä joten katsotaan miten käypi äitienpäivänä :o)

Jotain hyvääkin,mulla sitten alkoi ja loppui menkat ilman lääkkeitä ihan normi rajoissa!! joten iloitsen nyt siitä. Viimeksi oli luomumenkat joulukuussa 2005!! joten kaikki toivo tässä kierrossa.

Alku kierto on vain niin hemmetin tylsä......

Nyt vaan niitä toukokuun plussia metsästämään+++++++++++

Niiloakseli kp (oisko) 7/30

Viikonloppu meni sairastaessa lunssaa, olin aivan raatona kaks päivää ja olisin vieläkin ellei olis pakko olla pystyssä.

Nuorimmaiselle saatiin taas kerran lääkekuuri korvatulehdukseen, seuraavasta saadaan lähete putkitukseen....

Toivottavasti monen unelma taas tulisi todeksi ++++++++++++++

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille !

S rv 7+0

Kevät on tullut nyt oikein vauhdilla joten hyvän sään ansiosta ei varmaan ihmiset paljon täällä koneella roiku. Tähän aikaan vuodesta olen aina niin onnellinen siitä että asutaan maalla! Olen aikamoinen lintubongari ja nyt on saanut kiikaroida kurkia jotka tuossa meidän takapihan pellolla pitävät soidnmenoaan. Toki on bongattu myös teeriä, kuovia, töyhtöhyyppää jne.

Mutta niihin vauvajuttuihin... Minultahan poistetaan kierukka ensi maanantaina. Nyt kuitenkin mies alkoi puhua että pitäisi ainakin vuosi odottaa ennekuin alamme yrittää lasta! Kerkeää kuulemma maksaa autolainan pois ennenkuin vauva syntyy ja saa säätöönkin sen verran rahaa että voin olla kotihoidontuella jonkin aikaa. Mutta vuosi! Mitä jos sitten menee vielä toinen vuosi ennekuin tärppää? Tai vielä enemmän? Täällä kun nyt näitä juttuja on lukenut niin ei se aina niin helppoa ole se raskaaksi tuleminen. Vaikka jo ennestään olisi niitä lapsia. Voi voi... mitenkähän tässä käy...

siis miten tämä mielikin muuttuu joka päivä :( välillä tuntuu että vauvakuume on niin tosissaan päällä ja taas jonkun päivän päästä tuntuu pitäisikö sitä vielä siirtää. Luulen että nuo ajatukset minulla tulee siitä kun meillä tuo kolmonen oli hiukan " vaikea" vauva. Kantelua niskat kipeänä ihan joka ikinen päivä! niin kauan kun alkoi itse liikkua. Siinäpä ei ollut sitten käsiä muuhun ja hän ei edes suostunut olemaan itsekseen. Silloin mulla tuntui että tais jäädä tähän vauvakuumeet.. mutta täällä palstalla sitä ollaan jälleen *miettii*

M@m@-3x:

Lainaus:

mutta en aina viitsi kirjoitella kun ajattelin monella on tosi yritykset jo käynnissä ja minä täällä lasken vielä kuukausia tuonne kesään :)

hienoa nähdä teidät kaikki niin runsaslukuisina..

peittojen alla :) Kun ei täällä juuri ketään näy niin tein oikopäätä määritelmän runsasjoukkoisesta puputtelusta ;)

).) Wilhelmi alkoi nyt dieetille, turvotus tuntuu laskevan. PAha olo kylla jatkuu vaan. Kahvia ei voi juoda lainkaan vaikka viel pari viikkoa sitten saatoin lämmittää mikrossa aamulla pannuun jäänyttä sumppia. Ei ollut väliä miltä se maistui kunhan oli mustaa ja kuumaa ja nyt pelkkä ajatus saa vatsan kääntymään nurin.

Neuvolaan sain ajan vasta toukokuun lopulle, joten eipä tarvi sinnekään kovin varhain mennä näytille.

Nyt on 3. pissahätä.. mentävä

Juu hiljasta on, mutta kiva kuulla teistä, odottajat! Eipä se raskaanaolo aina niin herkullista oo, mutta palkinto on mahtava kaikista vaivoista ja kärsimyksistä!

Olisinpa minäki ollu...

Vaan niinpä alko eilen menkat, melkein päivälleen aikataulus. No, tällä intiimillä kanssakäymisell' , mitä tässä kierrossa on ollu, niin en ihmettele yhtää...Harmittaa silti niin vietävästi..Onkohan mussa jotain vikaa? Eihän raskautumiseen tarvi, kuin yhden vaivasen siimahännän!?

Ja mä kun ihan varmana olin lyhyestä ikäerosta, niin seki jo syö naista...

Kauankohan tätä nyt on yritetty ja mistähän seki lasketaan; muutaman kuukauden päästä synnytyksestä jätettiin kumit pois ja annettiin vauvalle lupa tulla, täysimetin tuonne 5kk:n ikään ja kokonaan lopetin, ku pikkumies oli n. 9 kk ikänen, ekat viralliset menkat tuli syyskuulla muistaakseni, että kai täs ny vuosi ollaan tahkottu vauvaa alulle, mutta mahdollisuuksia raskautumiseen on kai sitte ollu sieltä syyskuulta lähtien..

Tilanne ei varsin vielä toivoton oo ja onhan mulla jo kolme kekkulaa, että todistettavasti voin raskaaksi tulla, tää odotuksen odottaminen käy vain niin luonnon päälle!

No meen nyt taas purkamaan itteeni tuonne remontin pariin, jos tuo mukula ei päätä just nyt herätä...

Koitetaan nyt pitää pino korkeella ja plussaonnea kaikille!

Hemppa

Vähän samoja aatoksia, kuin edelliselläkin nimimerkillä (m@m@x3)...Eli välillä vauvakuumetta pukkaa ja välillä taas järki sanoo jotain muuta. Meillä ei vielä yritystä päällä, mutta mielessä on, että jos yritys aloitetaan, niin se alkaa tulevan kesän lopulla. Siksi kesän lopulla, että JOS sattuisi heti tärppämään (mikä on tietysti aika epätodennäköistä) en halua sitä etovaa olotilaa kesäkuukausille (lämpö, aurinko ja etova olo eivät ole kaikkein kivin yhdistelmä). Mutta sitten itseäkin mietityttää, että miten nopeasti vauva saisi oikeasti alkunsa. Meidän kolme edellistä ovat saaneet alkunsa 1-3 kuukauden sisällä yrityksen aloittamisesta, mutta nyt on taas ikää muutama vuosi lisää itselle tullut, joten se tärppääminenkin aina vaan vaikeutuu. Meidän kolmonen on ollut ihanan valoisa ja " vaivaton" (ymmärtäkää oikein!) tapaus. Ei ole paljoa itkeskellyt turhia jne. Nyt pelottaakin, että jos nelonen tulisi ja olisikin ihan eri maata. Miten sitä selviäisi jne.? Itselläni on hormonien ja väsymyksen vuoksi ollut kaikkien lasten syntymien jälkeen jonkinasteista uupumusta, joten oma jaksaminenkin mietityttää. Toisaalta mies on meillä täysillä vauvahaaveilussa mukana ja aivan satasella on haluamassa myös neljättä ja ottaa kyllä osaa lasten/kodinhoitoon tosi tasavertaisesti. Meillä olisi autonkin vaihto edessä, jos uusi tulokas tulisi perheeseen. Ylimääräistä rahaa ei ole (vaikka molemmilla ihan ok ammatit, mutta rakentaminen vie kaiken " ylimääräisen" ), mutta toisaalta en halua lasta ajatella taloudellisena rasitteena yhtään. Ajellaan vaikka sitten 15v.vanhalla tila-autolla! Saahan sitä kuitenkin neljännestä jo taas vähän enemmän lapsilisää ja vaatteita/tavaroita pystyy hyvin kierrättämään vanhemmilta lapsilta.

Tällaisia mietteitä lähettelee Menninkäinen+3lasta

Ps. huomaa muuten, että näin keväällä vauvakuume alkaa saamaan enemmän otetta, olisiko kyseessä normaali luonnonkierto, kun luontokin alkaa keväällä heräilemään talvihorroksesta?

Ollaan tytöt pudottu! Johtuu tosissaan varmaan keväästä ja auringosta, mutta varmasti siitäkin, että monilla meistä mieli ailahtelee... myös minulla. Nyt pari päivää vauva-ajatus on ollut unholassa, mutta tiedän, että joku hetki se taas iskee niin, että sydän pakahtuu.. Huomenna lähdetään sitten miehen kans reissuun...kivaa kivaa! Appiukko sanoi pilkettä silmäkulmassa, ettei saa mennä vauvaa " hakemaan" , mutta anoppi tokas, että saa ja pitää mennä! :o) Saa nähdä millä mielillä on kun lapset huomenna valloittavat mummulan! ;))

Olen miettinyt töihin paluuta ja kaikkea..ensi vuoden alussa ois tarkoitus palata JOS ei mitään mullistavaa tapahdu.. jos pikkuisen saisin masuuni, en palaisi töihin välissä.. Taas kun kirjoitan ja ajattelen näitä asioita ja tunteita, vauvakuume valtaa minut kokonaan!!! Ihan kuten Menninkäinen teilläkin, meilläkin yritys alkaisi aikaisintaan loppukesällä. Ja soffala, toivotaan, että miehesi muuttaa mielensä! Voimarutistuksia!!

Oikein rentoa ja rakkaudentäyteistä viikonloppua kaikille!!

Terveisiä maalta!!

Omppis, with love

mua on ihmetyttänyt kun täti oli ja meni niin oireet jäi... taitaa olla hormonit vielä pyllyllään :o/

Nyt on pari päivää tullut ylämaha kipeäksi aina kun syö :o( ei mitään voi laittaa suuhun kun alkaa hetken päästä kivistää ja ilmaa kertyy mahaan... Ei mulla tällaista ole ennen ollut...

Vauvakuume vaihtelee täälläkin. Nyt se on taas voimakkaana päällä ja ensi kuussa ei ehkä niinkään. Nyt välillä se vauvan kaipuu on niin polttavaa. Tuo meidän vauva kun on " jo" 2v4kk

Onneksi huomiseksi saa muuta ajateltavaa kun mene pääsykokeisiin,hui!

Niiloakseli kp12/30 kohta puoliväli jee!!!

-Menninkäinen-:

Lainaus:

Ps. huomaa muuten, että näin keväällä vauvakuume alkaa saamaan enemmän otetta, olisiko kyseessä normaali luonnonkierto, kun luontokin alkaa keväällä heräilemään talvihorroksesta?

Meillä mies auttaa myös todella paljon kotiaskareissa ja lastenhoidossa ym.. ettei siitä ole ainakaan kiinni :) luulenpä että enemmän minulla on se pelko jos neljäs olisikin vielä vaikeampi tapaus kuin tämä kolmas :) tytöllä nyt ikää 2v3kk ja todella kiltti tyttö tuli siitä vauvasta! vauva aika oli vaikeaa, mutta se on taidettu palkita sitten kiltillä tytöllä :D Tässä on vielä aikaa miettiä ihan rauhassa kuitenkin, koska kesäkuun aikaan (loppukuusta) olisi tarkoitus jättää ehkäisy pois, ja heinäkuun puolella alkaa tosissaan yrittämään. Kaikista kolmesta on ollut kyllä kuume niin valtava ettei tuollaisia edes silloin tarvinut miettiä :)

OIKEASTI ihan sydäntä riipii kun tietää kuinka moni niiiiin paljon toivoo ja odottaa raskautumista!! Voi kumpa tämä kevät tois monelle odotetun palkinnon! Ja talvivauvoja... :)

Minä odottelen ensimmäisiä menkkoja synnytyksen jälkeen. Pikkuneiti siis 9 kk, mutta imettäminen pitää vuodot pois. Parissa kuussa olen kyllä huomannut ovulaation. Onhan tämä mahdollista..? Ja tuleehan se jo siitäkin haikea mieli... että taas ois hedelmällinen.. :)

Pöllyyttäkääpä peittoja urakalla! Ainaski joka toinen päivä!

Toivoopi, Omppis, neljän lapsen äippä ja viides haaveissa.... :)

Tyttö 2v3kk :)

Niiloakseli:

Lainaus:

mua on ihmetyttänyt kun täti oli ja meni niin oireet jäi... taitaa olla hormonit vielä pyllyllään :o/

Nyt on pari päivää tullut ylämaha kipeäksi aina kun syö :o( ei mitään voi laittaa suuhun kun alkaa hetken päästä kivistää ja ilmaa kertyy mahaan... Ei mulla tällaista ole ennen ollut...

Vauvakuume vaihtelee täälläkin. Nyt se on taas voimakkaana päällä ja ensi kuussa ei ehkä niinkään. Nyt välillä se vauvan kaipuu on niin polttavaa. Tuo meidän vauva kun on " jo" 2v4kk

Onneksi huomiseksi saa muuta ajateltavaa kun mene pääsykokeisiin,hui!

Niiloakseli kp12/30 kohta puoliväli jee!!!

mehän hautaudutaan listojen arkistoon tätä menoa :o/

).( taas on sotasuunnitelma valmiina ja toteutukseen eilen alettu ja nyt sitten jtp tekniikalla eteenpäin äitienpäivään asti. huh,huh... ;o)

Niiloakseli kp 8/30 yk10

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat