Vierailija

Heräsin juuri alushousut märkinä. Pissalta neste ei haissut - voisiko olla lapsivettä? Raskausviikkoja on koossa 36.

Kommentit (3)

mulla oli esikoisesta lorissut niin pikkuhiljaa että synnärille mennessä ei ollut mitään jäljellä, enkä ollut edes huomannut mitään lorahtelua :/

Minulla tuli rv 37 vähän lapsivettä pikkuhousuihin yöllä. Supisteli, mutta oli supistellut jo viikkokausia. Sanoivat synnäriltä että ei tarvitse tulla jos ei tule enempää lapsivettä, voi tihkuttaa kuulemma jostain pienestä reiästäkin. Mutta lähdettiin kuitenkin synnärille kun oli kaikinpuolin niin tukala olo ja supistelutkin aika kipeitä. Sielä todettiin että kalvoja ei enää ollut, lapsen pää niin alhaalla tulppana, että lapsivettä ei päässyt tulemaan kuin tiputtelemalla. Ja lapsi syntyi hetken päästä.

Tämä meidän tarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla lorahti kävelylenkillä sellainen ruokalusikallinen. Tuo oli rv 40, synnytys alkoi vajaa viikko tuosta. Vedet menivät kokonaan vasta kun kalvot puhkaistiin.

Pienistä määristä ei kannata huolestua, jos tulee satunnaisesti. Kalvossa voi olla pieniä repeämi, jotka korjaantuvat itsekseen ja vettä tulee lisää jatkuvasti. Valkovuodosta (jota voi tulla raskausaikana tosi paljon, ihan lorahtelemalla) erottaa helposti hajusta, lapsivesi haisee imelälle, mulla tuli heti mieleen sweet&sour-kastike...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat