Seuraa 

Sivut

Kommentit (100)

Samanlainen vahva haamu tuli aconilla aamupissasta kuin eilen illallakin... Ei kai tässä auta kun jänskäillä vaan, jos se ei kerta siitä välttämättä edes vahvistu..

Sintagmalle tervetuloa mukaan jännäämään!

Ja me kaikki, otetaan nyt se jouluvaavi!!!

Oon vaan ihan oudolla mielellä, kun ei ole mitään oireita! Pitää tässä nyt vaan testata koko ajan uudelleen ja uudelleen... Kun ei kai tässä ultraankaan ole vielä mitään asiaa.

t. Ollakko vai eikö olla..Gaiole

Kiitos Shani@ ja Pricilla vetoavusta; sitä varmasti tarvitaan!!!!

Gaiole ja Tutti: ihania haamuja, varmasti vahvistuu (olettehan seuranneet Pricillan vaiheita....)

Pahoittelut tädin yllättämmille, täällä sitä pahista odotellaan loppuviikoksi...iik. Torstaina olisi mennyt 2 viikkoa oviksesta eli siinä olisi yksi etappi jos sinne päästään. Minulla nimittäin täti tulee kellontarkasti vierailulle kahden viikon kuluttua ovisoireista.

Täällä ei mitään kummallista; ehkä tisuturvotusta enemmän kuin viime kierroissa (tai sitten toivoa vähän yliäyräiden...)

Siis vielä mukana jouluihmeissä ollaan; ei meitä enää monta täällä roiku....

-vauvaksi- 24/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla ei noista RFSU:n testeistä ole kokemuksia, kun olen kuullu niistä vähän haukkujakin täällä vauvapalstalla. Joten en osaa ottaa kantaa tuohon viivaan. Jännäksi kyllä käypi!!!! Plussasäteitä nyt kovasti!

Minäkin sitten otin ja tein aconin testin mutta oli selvä nega. Tosin tunnin parin pissaa olin vaan pidättänyt, joten katotaan nyt vielä huomenna aamupissasta, näkyykö mitään. Ei siellä kyl taida mitään näkyä..

ja kaikille onnea testailuihin ja jännäämiseen!

Aamulla taas testasin aconilla ja samanlainen haamu tuli, ei muutosta mihinkään suuntaan..

Joku kyseli että millä testillä kannattaa testailla. Jokaisella on siihen varmaan oma mielipide. Itse olen testannut RFSU:n testillä (ihan kaupasta saatava) ja sillä tuli erittttäin haalea haamu kp 31/27-30, paria päivää aikaisemmin eli kp 29 puhdas nega.

Kp 32 tuli vahvempi haamu Acon10-testillä, ja eilen testasin apteekista ostamallani Clinic-merkkisellä testillä samanmoisen haamun. Ja tänään taas aconilla sama haamu... Testejä kuluu vino pino :) Tilasin netin kautta noi aconit, tuli ihan parissa päivässä. Mutta haamuja vahvempaa en siis ole onnistunut saamaan..

Ja tosi usealla on ollut tiputtelua tai vuotoja täällä joulukuisissa, eli kaikki on mahdollista :) Itselläni puolestaan tuli ihan puhtaan punaista verta, vaikka normaalisti alkaa menkat semmoisella tummemmalla tiputtelulla.

Itse olen pohtinut onko mulla edes mitään oireita, mutta sen oon huomannut että nyt muutamana päivänä perättäin on ruvennut närästämään iltapäivällä ja tullut todella väsynyt ja huono olo. Ennen tämmöstä ei ole ollut, eikä ruokavaliokaan ole muuttunut miksikään. Eikös närästys vaan ole loppuraskauden oire?

Toivottavasti siis kyseessä ei ole mikään viiden päivän pikaraskaus...

Pitänee mennä labraan verikokeisiin, että saa varman tiedon..

Plussatuulta kaikille ja kihelmöiviä piinapäiviä!! +++++++++++++++

Gaiole

Oon seuraillu teitä täällä takana ja täytyy nyt itsekkin tulla ääneen!

Jätin pillerit pois tammikuussa ja viime kierrosta yritettiin ensimmäisen kerran. Mulla on menkat ollu pillereiden jälkeen säännölliset, kesto vaan 2 viikkoa kerrallaan! ekaks oli noin 5 päivää tuhruttelua, sitten 3 päivää vuotoa ja sitten taas tuhrua. Näin tapahtui kaksi kertaa. No, nyt menkat tuli taas ajallaan, kesti 7 päivää, pelkkää ruskeaa vuotoa ja siten loppu alkuviikosta.

Tilasin jo viikko sitten lääkärin että selvittelis missä vika. Eilen mulle tuli kuitenkin ihme päähänpisto ja kävin ostamassa raskaustestin, (alamaha kun oli tuntunut oudolta). Kotiin kun pääsin, nauroin melkein omalle tyhmyydelle miksi niin tein... No tein testin ja en ollu uskoa silmiä kun siihen napsahti HETI kaksi viivaa!! Ostin tänään uuden testin ja sama homma:)) Käsittämätöntä..

No mulla on nyt ens viikolla kuitenki se lääkäri, eikös se pysty siellä jo katsomaan että kaikki on niinkuin pitää.

Ei voi uskoa ei..

Voi reisi, mikä keli! Täällä on KYLMÄ, haluaa kevään takaisin!

Ensiksi myötätuntoisimmat pahoitteluni tädin kynsiin joutuneille :( Voi saamari sitä muoria!

Plussanneille hirveästi tarrasukkia matkaan onnittelujen kera! (Mä olen sairaan huono muistamaan nimimerkkejä, antakee anteeks)

ON: Ei mitään uutta... Edelleen valkkaria piisaa tuutin täydeltä, mutta mrs Red on onneksi pysynyt vielä poissa. En sitten malttanut kauppareissulla olla ostamatta pregent-testejä ja tekasin sen sitten päivällä. Ja negaahan se tietenkin saamari näytti :( No, kaapissa odottaa Aconin Early Detection, mutta yritän säästellä sitä ensi viikkoon, jos hermo kestää eikä tätiä näy. Yleensä mulla on myös rinnat kipeytyneet ennen menkkoja, mutta nyt ei... Arvatkaa vaan nostaako taas toiveita, kun olotila erilainen?! Itseään kai tässä kiusaa, kun liikaa rupeaa tutkiskelemaan ja diagnosoimaan.

No katellaan kuin muorin käy :)

Plussaonnea kaikille!!!

Tirrukka kp 28/~30 yk 5

visiitti kesken työpäivän...kylläpäs vielä haamuilette ja onneksi olkoon sinä kenellä oli haamu vahvistunut(en muista nimmaria) ja aada4tervetuloa,muistan sut jostain pinosta.

koralli:nyt peukutetaan ettei tätsy tuukkaan vaan menee ihan jonnekkin muualle.

aamulämpö tasaseen sen 36,3 ja yhtä risanen yö kuin edellinen,en luota siihen. valkkari on lisääntymään päin ja tunne että kohta lorisee.alamaha on " kummallisen" tuntuinen ja ihan uutena oireena on arkuus alakerrassaku istuu, tommosta ei ookkaan vielä ikinä ollu. viime kierrossahan ne luget teki lähestäydelliset raskausoireet pahoinvointeineen, nyt en oo pönttöä halannu.

tamatu 26/30-31

ja töihin taas, pitääkin olla tuplavuoro

Teretulemast jännäämään!!

Eli joo köydenpäässä roikun minäkin kaksin käsin kiskomassa teitä tonne O puolelle!!!! *pyyhkii hikipisaroita* =)

Koralli73, mut eihän tätiä oo vie tullut??? Toivoa on siis!!!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

PLUSSAA KAUIKILLE!!!!

Shani@ ja Neilikka 4+6

onnea haamusta!! Upeeta :)) Toivottavasti vaan vahvistuu!

Ja pahoittelut tädin yllättämille, keitä olikaan se kohdannut? AnniHelen@ ja paaru ainaskii.

Tamatu älä nyt vielä hanskoja tiskiin lyö, mahkuja on kunnes täti saapuu!! Ketäs muita vielä jänskättää, tirrukka ja koralli, TSEMPPIÄ! Ja muut kans, jos nyt unohtui mainita.

Pakko oli tulla tänne tilittämään, että mun menkat katos jonnekin ihan totaalisesti! Siis eilen tuli kirkasta verta ja nyt reiluun vuorokauteen ei yhtään mitään.. En voi ymmärtää. Onko tämä joulukuisten kierto kaikilla (lähes) ollut ihan outo, kun välillä vuotaa ja tiputtelee ja sitten taas ei..

Plussaan en kyllä itselläni usko, mutta aion vielä tehdä tänään tuon yhden r-testin pois homehtumasta... On tämä raivostuttavaa. Toivo oli jo mennyt ja nyt sitten alkaakin taas toivoa uudestaan kaikkea utopistista... Monta kertaa kuukaudessa sitä ihminen jaksaa pettyä?

Shani@ ja priscu ootte kyllä mainioita! Jaksatte meitä täällä viihdyttää :)

t. Gaijis (pitäs olla kp 2, mutta täti päätti poistua paikalta kesken kaiken?)

Vielä piti pinoutua ennen nukkumaan menoa...

Ixia, Tamatu ja Lennokki81: varovaiset onnittelut! Ihanaa, että vielä viimeistenkin joukossa plussia satelee :)

Mp73: Olen tosi pahoillani, tsemppiä!

Muut nimimerkit pääs unohtumaan...Kuulumisianne olen lueskellut päivittäin ja hengessä kovasti täällä mukana ollaan!

ON: Edelleen piina jatkuu... Testasin sitten aamulla taas Pregentillä ja eihä siihen mitään viivaa tullut :( Paitsi siis testiviiva. Nyt vaan yritän uskoa, että se ei ole mikään herkkä ja vois antaa vielä negan tässä vaiheessa. TAHTOO NIIIIN SEN PLUSSAN!!!! Yritän vielä sinnitellä Aconin early detectionin (ajatusmaailmassani luotettavampi) tekemistä keskiviikkoon, toivottavasti maltan ;) Välillä jo ajattelin testaavani huomenna, mutta mulla huominen (eli kp 30) on se yleisin tädin tulopäivä, joten pitäis sen yli sinnitellä. Positiivista on, että rinnat eivät ole vieläkään kipeytyneet... Yleensä mulla kipeytyy rinnat ennen menkkoja, liekö kipeytymättömyys mikään merkki?!? Ja valkkaria edelleen virtaa. AAARGH! Osaispa ajatella välillä vaikka jotain muutakin, vaikkapa tuoreinta hallitusohjelmaa ;)

Mutta palaillaan ensi viikolla! Ja pitäkääs mulle peukkuja, jookos kookos?!

Tirtsa kp 29/~30 yk 5

gaiole ja aada: jännää jännää! Minä ainakin uskon haamun olevan ihan oikea raskaus! Onnea siis!

Sintagma: onnea plussasta ja tarrasukkia + liimaa

Tutti: pahoittelut! vaihdoitko testin merkkiä tai oliko jotain muuta muutosta? Eihän täti ole tullut?

Ja me muut? jännäilläänkö vielä

ON: en ole testaillut ja täälläkin tunne että lorisee ja justiinsa. Kp on 26/28 ja oviksesta on se 13 päivää. Toivoo alkaa kohta olla huipussaan, toivottavasti se täti punainen ei päätä tulla vierailulle ensi yönä. Ihan oikeasti nyt on vain puhtaita menkkaoireita, jotka siis tietenkin toivon olevan r-oireita.

Peukut pystyyn meille jouluihmeille; sellaisia me ihan oikeasti olemme

-vauvaksi-

Voi juku teitä sentään, miten saatte untakaan ensi yönä!! :) Minä en varmaan sais, ku niin jännittäis.

Oikein paljon plussasäteitä teille kaikille!!! Muistakaa, että on yksilöllistä mitä tahtia se hormonimäärä nousee, ei se kaikilla nouse niin nopeeta, eli jos ei huomennakaan vielä ole vahvaa viivaa, niin ei se mitään merkkaa. Viikon päästä taatusti jo sit on. :) Kyllä te raskaana olette kaikki, nyt vaan tarraliimaa ja tarrasukkia ym ym, että tarraavat pikkuiset lujasti lujasti kiinni.

(.) Täällä ei vielä tiputtelu ole alkanut, mutta selkää alkoi vähän menkkamaisesti jo juilia, joten saas nähdä.

Mut huomiseen! Öitä! :)

sama tilanne! Tänään pitäis (tai siis ei pitäis) alkaa menkat ja haamu mullakin tuli! Ihan selvä haamu. Ja ollaan saman ikäisiäkin :-)

Plussatuulia kaikille!

Tervehdys kaikille :)

Olen ihan uusi täällä, enkä oikein tiedä, olenko varsinaisesti kuumeilijakaan, mutta nyt on ollut niin kummia tuntemuksia, että liityn joukkoon.

Kp 26/29-31 on menossa, ja oireita piisaa lievästä kuvotuksesta hajuherkkyyteen, vessassa ravaamiseen, alavatsan nipistelyyn, ja kaiken kukkuraksi tänään tuli vaalean ruskeanpunertavaa limaista vuotoa paperiin. Sellaista ei ole koskaan tapahtunut, vaan menkat ovat aina alkaneet yhtäkkiä ja reilulla, kirkkaalla verellä. Kuulostaako tutulta, Lennokki81? :)

Raskautta ei ole suunniteltu, mutta se olisi aivan mahdollinen --- ööö --- sanotaan vaikka että toivottu vahinko :) Miehelle en ole vielä puhunut mitään, ajattelin tehdä testin, jos viikonlopun jälkeen ei menkkoja kuulu. (Tosin en tiedä miten ihmeessä maltan pysyä nahoissani.)

Taustasta kerrottakoon, että olin aina toivonut ehtiväni lapsentekoon ennen 30 vuoden ikää, ja jos tämä on nyt totta, niin se voisi sittenkin toteutua. Nimittäin vietän kolmikymppisiä tammikuun alussa. Epävarma työtilanne ja yhä kesken olevat opinnot ovat lykänneet vauvahaaveita, mutta just nyt tuntuu siltä että tuo kaikki on kuitenkin toisarvoista. Ja jos nyt ei tärppää niin eiköhän sitten saa viimein luvan alkaa ihan oikea yritys...

Kovasti peukkuja kohtalotovereille!

olipas mukava lukea että oli haamujakin tullu, onnea tutti ja lennokki, kiva kun on viime metreilläkin uusia pinoilijoita.

kuinkas Gaiolen testaus sujuu, malttamattomia täällä ollaan!!

Koralli olen hurjan pahoillani negan testaamisesta, vaan jospa sinäkin teet " priscillat" toivon ainakin sydämestäni sitä.

mie sain tänään ne tukostaipumusverikokeen vastaukset ja niissä ei vikaa ole, yksi huoli vähempänä. aamulämmöt tänään 36,3 mutta yö oli niin rikkonainen ja useita kertoja hereillä olin+eilen olin iltavuorossa, niin en siihen luota. iltalämmät 37,2 niinkuin on nyt jo viikon verran olleet. mitään oireita ei mihinkään suuntaan ole, ti jos jotain niin alamahalla painontunnetta, ei mitään muuta. lugeja olen napsinut jo6pv eikä niistäkään vielä oireita ole tullut(en muista yhtään missä vaiheessa viime kierrossa alko se pahoinvointi, mutta jotakuinkin näillä päivillä.

mie taidan olla viiminen joka täällä piinailee, viikko vielä pitäs jaksaa..

tamatu kp(nyt täytyy jo laskea kalenterista)25/30-31 tai jotain, en oo yhtään selvillä että millon se ovis oikeesti oli

plussia odotellaan edelleen

Olin niin tohkeissani, että unohtui ihan onnitella plussanneita. Gaiolelle hurjasti tsemppiä, toivottavasti pääset pian kertomaan hyviä uutisia meille! Aika outoa, ettei neuvolasta annettu mitään ohjeita. (Luulisi tosiaan terveyskeskuksen kautta pääsevän veritestiin, itse varmaan koittaisin ottaa sinne seuraavaksi yhteyttä, jos testit yhä näyttävät haamua)

Ja samoin tamatulle ja muille lykkyä!

Ja tervetuloa mukaan Ixia!

Tutti, tiedän tunteen. Iteki täs nyt oottelen menkkoja alkavaksi. Mulla on vielä se nyt taas rasitteena, että kun en ottanu nyt mitään niitä mun luomu/luontaishömppätabletteja/voiteita niin nyt mulla tämä menkkoja edeltävä tiputtelu on näemmä ihan verta. Eli joku varmaan pitäs tätä jo menkkoina. Mä nyt oottelen sitä kunnon vuotoa kipuineen ja kramppeineen, ja lasken sen ekaks vuotopäiväks. Mut en oo taas ihan varma, ku tää tiputtelu on nyt tätä.'

Eli on siitä mun luontaisprogesteronivoiteesta ja vitex-tableteista ollut se hyöty, että edellisis kierrois tiputtelu on ollu vain sellaista vaaleanpunaista vuotoa. hmm...

Mä silti aion kokeilla taas uutta ensi kierrossa. Jenkkipalstoilta oon lukenu siitä b6-vitamiinista ja hain sitä nyt apteekista eilen. Se vois kuulemma helpottaa tiputtelua. B6-vitamiinia vaan ei saa ottaa liikaa, kun liikamäärä on sit jo myrkyllinen, eli otan sitä ihan iisisti, mut kumminkin toivottavasti tarpeellisen määrän. Katsotaan auttaako..

Ja edelleen pitäs sinne gynelle varata aikaa, mut mä aattelin nyt ehkä venyttää sitä tuonne kesään asti, niin alkais olla kohtapuoliin sit se vuoden yrityskin takana, niin mut otettais sit vakavasti.

Viimeisille piinailijoilla plussapuhuri: =====+++++++ (puhaltaa plussia sinne päin)

Koralli73 kp 25/26 yk9

Tirrukka, hyvältä kuulostaa...varsinkin jos ennen ollut saharaa :)

On yksi yleisimmistä raskausoireista tuo valkkarin lisääntyminen!

Toivotaan toivotaan *bd*

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat