Vierailija

Hei,



Juon kyllä tarpeeksi nestettä, mutta mitä mun ruokavaliosta puuttuu, kun olen NIIN naatti. Siis jaksan kyllä vetää kunnon treenin, mutta seuraavana päivänä kroppa on ihan piipussa. Siis voimaton...venyttelen kyllä eli ei ole kyse lihaskivusta tms.



Kommentit (5)

Itse otan proteiinipirtelön aina treenin jälkeen, auttaa hirveästi. Jos unohdan ottaa niin seuraavana päivänä on tosi vetelä olo ja heräileminenkin tahmoo.



Ostan luontaistuoteliikkeestä sellaista SoijaMax-jauhetta, maistuu pahalle mutta toimii! Itse sekoitan veteen. Makuun tottuu nopsasti.

Tai sitten enegriankulutus ylittyy --> seurauksena lihot.



Voithan kokeilla syödä lounaalla ja päivällisellä kunnon pihvejä, tonnikalaa, raejuustoa yms. enemmän, auttaa tai sitten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat