Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (7)

Pääsiäsen aikaan viikko meni ihan harakoille, nyt olen koittanut ryhdistäytyä vähän, en kuitenkaan alkuintoa ole saanut enää päälle.

Harmittaa tuo repsahdusviikko, kun nyt meni toinenkin viikko että sai paikattua tuon repsahduksen eli kaksi viikkoa hukkaan. No on tässä kesään vielä kuusi viikkoa ja tavoite on saavutettavissa, kunhan saisi innostuksen päälle.

Alkutilanne siis 67,5kg

Paino kävi jo kaksi viikkoa sitten lähellä 65kg, repsahti kilo lisää ja nyt ollaan taas lähellä 65kg.

Nyt on yksi ongelma tuo miehen kannustuksen puute. Tai kyllä tavallaan kannustaa eli ei kommentoi mitään vaikka karkaan lenkille, kun hän tulee töistä. Mutta viime viikonloppuna mies haki taas kaapit herkkuja täyteen vaikka just puhuttiin, että voitais kaikki olla herkkulakossa seuraaviin synttäreihin. Aikaisemminkin olen yrittänyt tuota herkkujen kantamista rajoittaa, että ei ole lapsillekaan hyväksi opettaa, että herkkupäivä venyy koko viikonlopun mässäilyksi. Lapsille (2 ja 4v) riittäisi lauantaipussi puoliksi, itse kaipaan lähinnä salmiakkia. Mutta nyt oli kaapissa keksejä, suklaata, shipsejä, karkkia ja niitä tulee ohimennen pitkin viikkoa tuhottua. Mies vaan totesi, että ei niitä ole pakko syödä, vaikka tietää kyllä että meidän kaapissa ei herkut säily. Ärsyttää, kun olen yrittänyt sanoa, että ostaa sitten itselleen ja syö vaikka töistä tullessa, kunhan ei kotiin kanna. Kaupassa käydessä mulla linja pitää aina eli herkkuja ostetaan maltilla vain viikonlopuksi, arkisin ei edes keksejä, pullaa (ellei vieraita ole tulossa). Mutta tänäänkin tuli syötyä heikkona hetkenä suklaata ja keksejä eli ei siinä paljon ruuan vähentäminen auta jos sortuu herkkuihin.

Tsemppiä muillekin suossa polkeville!

Oltu viikko lomalla lapin hangilla, joten punnitus jäi väliin viime viikolla. Mutta tietäähän sen miten lomalla käy... Mutta torstaina taas punnitukseen niin sitten tulee tarkat lukemat. Mutta innolla siis ollaan mukana vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ehdinpäs minäkin vihdoin ja viimein taas koneelle.

kiirettä pitää, lapset jälleen kipeäksi tulossa että saapa nähä miten käy...

lähtöpaino: 73(83)

paino nyt 72.5kg

tavoite 65

tänään oon ollut pitkästä aikaa taas pirteenä, liekö tämä kesän tulo alkaa vaikuttaa, hiukan on ollut masennusta ilmassa tässä parin kuukauden ajan , mutta nyt näyttää taas lupaavalta. pitäs varmaan jotain vitamiineja kuitenkin popsia kun syömiset on aina vähän niin ja näin kun on vuorotyö, jos ei sitten hakis niitä nutrilett patukoita ja korvais töissä ruuan sellasella, kun ei siellä muutenkaan oikeen ehdi syömään:)

mutta kertokaahan kuulumisia, hiukan takkuista tämä on mullakin ollut mutta koitan tsempata itteäni:)

Nyt on ihan pakko kyllä jättää tämä viikko ja koko punnitus väliin :( Olen koko viikon syönyt miten sattuu ja lähinnä herkutellut päivittäin. Tunnen ilman vaakaakin, että kiloja on tullut lisää. Palaan asiaan ensi viikolla..hiukan noloa, mutta elämässä nyt kaikkea ja ...niinpä, selityksiä löytyy! TSEMPPIÄ muille ja parempaa vointia!!

mutta se on näköjään kadonnut jonnekin bittiavaruuteen. Meillä kone tökki sinä päivänä tavallista enemmän. Otetaanpa sitten uusiksi...

Torstain tulos oli -200 g. Ei mitään hurjaa, mutta ompahan ainakin miinusta.

Mulla on jonkinlainen stressi päällä, joten ruoka ei oikein maistu. Ei herkut eikä mitkään.

Alan olla jo aika tyytyväinen tämänhetkiseen painooni, mutta jatketaan nyt vielä, ettei paino ala heti nousta, kun tuudittautuu hyväolontunteeseen ja alkaa taas herkutella :-). Kun vaaka näyttää alle 65 kg, niin sitten voin jo aloittaa kesän vieton, mutta kohtuudella. Meidan vaaka näyttää sen 2 kg liikaa, joten silloin paino on todellisuudessa vielä vähemmän.

Alkutilane 68,2

paino nyt 66,1

kokonaispudotus 2,1 kg.

Onko meitä enää näin vähän jäljellä?

Paino tasan sama kuin viikko sitten..Positiivista tietty, ettei ole noussut.. =) On jäänyt vanha herkutteluvaihe taas päälle. Antakaas joku kunnon tuloksia, jos sais tsempattua itseään!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat