Seuraa 

Yleensähän yliaikaiset menevät kymmenen päivän jälkeen ekalle käynnille ä-polille. Itsekin sain jo ajan sinne, mutta mulla ei oo pienintäkään aavistusta siitä mitä siellä tehdään.

Joten fiksummat, jotka tietää niin kertokaahan.

Myös haluisin tietää kuinka todennäköistä on, että ne suostuu käynnistämään synnytyksen heti vaikka kaikki olisikin ok? Ja pitääkö olla joitain painavia syitä?

Indy rv 40+5

Kommentit (1)

ainakin tarkistivat ultralla että napavirtaukset ovat ok, lapsivettä löytyy ja muutoinkin kaikki ok. jos en väärin muista niin sydänkäyrillä olin myös ja katsoivat siis senkin. Mulla oli verenpainelääkityskin todella korkeiden verenpaineide vuoksi, mutta silti mut kyllä vielä kotiin lähetettiin odottelemaan. Mitään käynnistykseen päinkään eivät puhuneet, mutta sehän on kai sairaala kohtaista miten toimivat ja varmaan vielä lääkäristäkin riippuvaa.

Mulle ainakin annettiin uusi aika 14 päivää yli lasketun ja sanoivat että kattellaan silloin taas uudelleen.

Sitten kun sekin aika tuli niin samat tarkistukset taas, mutta käynnistämään eivät ruvenneet, ottivat kuitekin tuon verenpaineen takia sisään sairaalaan ja 16 päivä yli sitten päättivät ruveta käynnistämään vasta.

että näyssä on kai hirveesti vaihteluita mitä itse olen lukenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat