Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Näin ystäväni sattumalta erittäin " tuttavallisessa" tilanteessa vieraan miehen kanssa. En usko, että ystäväni huomasi minua. Myös hänen aviomiehensä on meidän hyvä ystävämme ja nyt mietityttää, pitäisikö kertoa jollekin. Heillä on pienet lapset ja he ovat mukavalla tavalla uskovaisia ihmisiä (eivät siis mitään kiihkoilijoita).

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos kyseessä olis tuttavapariskunnan mies, niin täällä huudettais kurkku suorana, että paljasta se sika!! Tämä kuitenkin on tuttavapariskunta ts. tunnet molemmat? No miksei sitten petollista naista pidä käräyttää??

Ei hyvää päivää teidän av-mammojen kanssa!

MITÄ HALUAT ITSELLESI TEHTÄVÄN, TEE SE MUILLE!!! mieti ainoastaan omalle kohdallesi. jos miehesi pettäisi, haluaisitko että sinulle kerrottaisiin? MINÄ HALUAISIN. KUKA KEHTAA SANOA että älä kerro, asia ei kuulu sinulle?! PETTÄMINEN ON VÄÄRIN JA LOUKKSUS TOISTA KOHTAAN! petät myös tätä miestä jos et kerro hänelle. JOS ihmiset ovat niin säälittäviä että pettävät eivätkä lähde suhteesta omin avuin, ovat kyllä aika sikoja! kerro niin vähennät tämän miehen tuskaa.. jos hän saisi vasta vuoden päästä tietää niin se olisi paljon kamalampaa! YKSIKIN SYRJÄHYPPY ON TUOMITTAVAA JA VÄÄÄÄÄÄRRRRRIIIIINNNN!

Vierailija:

Lainaus:

Tosiaan, olin ihan pöyristynyt noista kommenteista, että " älä sekaannu" tai " huolehdi vain omista asioistasi" ! Jos tosiaan kyseessä olisi MIES joka pettää, niin varmasti 80% vastauksista olisi sen sisältöisiä, että kannattaisi paljastaa mokoma petturi.

Minä kertoisin. Ja en sen vuoksi, että tykkään sekaantua muiden asioihin, vaan sen vuoksi, että KUKAAN ei ansaitse sitä, että joutuu elämään elämäänsä petoksen varjossa. Jokaisella on oikeus tietää suhteensa tila, ja jokaisella on oikeus sen pohjalta sitten miettiä, haluaako jatkaa suhteessa.

Itse olen kannalla " älä kerro" ihan aiemman kokemukseni pohjalta: kerroin ystävälleni että hänen miehensä pettää, ja kas kummaa, on entinen ystävä, miehen kanssa yrittivät vielä mutta erosivat parin vuoden päästä sitten.

Tosiaan, olin ihan pöyristynyt noista kommenteista, että " älä sekaannu" tai " huolehdi vain omista asioistasi" ! Jos tosiaan kyseessä olisi MIES joka pettää, niin varmasti 80% vastauksista olisi sen sisältöisiä, että kannattaisi paljastaa mokoma petturi.

Minä kertoisin. Ja en sen vuoksi, että tykkään sekaantua muiden asioihin, vaan sen vuoksi, että KUKAAN ei ansaitse sitä, että joutuu elämään elämäänsä petoksen varjossa. Jokaisella on oikeus tietää suhteensa tila, ja jokaisella on oikeus sen pohjalta sitten miettiä, haluaako jatkaa suhteessa.

Siinäkö ei mene elämä pilalle että elää suhteessa jossa tulee hyväksikäytetyksi?????? Ehkä tämä petetty haluaisi tietää asiasta jotta voisi lähteä lätkimään ja etsiä kumppanikseen luottamuksen arvoisen ihmisen, sen sijaan että tuhlaa ainoan elämänsä jonkun paskaläjän kanssa. Voisitteko edes sekunniksi asettua sen petetyn asemaan ja miettiä miltä tarkoittaa elää valheessa ja hyväksikäytettynä? Kuvitelkaa, ettette hyväksyisi pettämistä, ja sitten joutuvanne elämään pettäjän kanssa tietämättänne että hän on pettäjä. Jakaa elämä, nukkua yhdessä, suudella sellaista. Hyi hitto. Ajatelkaa että itse eläisitte pedofiilin kanssa. Ehkä sitten ymmärrätte mitä tarkoittaa että toinen tekee salaa jotain mitä ei voi hyväksyä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat