Vierailija

Ulkoillaan lähes päivittäin samassa asukaspuostossa, jossa kyllä väki vaihtuu useaan kertaan.

Tyttäreni 3v menee aina lapsien luokse kysyy nimiä ja haluaisi leikkiä heidän kanssaan.

Mutta aina muut lapset lähtevät pois.

Tänäänkin kyynel silmissä katsoin kun tyttöni meni reippaasti kahdebn tytön luokse ja toi mukanaan omat ämpärit ja lapiot ja alkoi leikkiä tyttöjen kanssa, tytöt lähtivät pois.

Tyttäreni seurasi jonkin aikaa heitä mutta tytöt eivät puhuneet hänelle joten tyttöni tuli surkeana leikkimään yksin hiekkalaatikolle.

Missä vika? Miten voisin auttaa tyttöäni löytämään kavereita joita kaipaa kovasti?

Kommentit (10)

Olen jo miettinyt lapsen laittamista puolipäivä hoitoon tarhaan muutamana päivänä viikossa. vaikka itse olenkin pienten kanssa kotona. Mutta harmittaa kun tyttö on ykain.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei tuon ikäiset vielä osaa itse solmia kaverisuhteita. Meillä sama juttu ja olen jo luovuttanut, saa lapsi sitten niitä kavereita tarhasta tai pihapiiristä.

Valitse joku samanikäisen tytön äiti, jolle alat pikku hiljaa juttelemaan...

Tarhassa sen sosiaalisuuden viimeistään oppiii.

Kolmanneksi ei koskaan kannata yrittää ängetä...

sen lisäksi monet lapset voivat kokea lapsesi liian tungettelevaksi. Siis en tarkoita, että hän minun mielestäni olisi sitä, vaan muistan miten itse lapsena kiusaannuin muista jotka tulivat kysymään nimeäni ja pakolla halusivat leikkiin.

Tosi kurja tilanne kuitenkin tytöllesi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat