Vierailija

Sitten itkette täällä kun löydätte sieltä jotain mitä, ette halua nähdä.

Kommentit (13)

Tosin ei ole mtään tarvetta tutkia, puolin ja toisin. Mutta jos olisi, niin sanoisin että pienempi synti se tuhelimen " tonkiminen" on kuin esim salasuhde...

tajusin että en sieltä mitään tule löytämään vaikka kuinka epäilyksiä olisi. Kyllähän se ukko osaa viestit tai puhelutiedot poistaa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

2, " salaisia juttuja"

Että miksei sinne kännykkään saisi katsoa kun oletuksena on ettei siellä mitään salaisia juttuja ole...

ja on hänkin katsonut joskus minun kännyäni.

Ja sehän minun viestin pointti nyt olikin että teenkö asialle mitään vai en....

Ja ollaan kyllä sen verran kauan oltu yhdessä että tunnen kyllä hänen kaverinsa.

Olen kyllä miettinyt että voihan olla että tulivat vain niin hyvin juttuun sen naisen kanssa, mutta toisaalta, kantaisinko itse kuvia jostain baarireissulla tapaamastani miehestä? Tuskin, tai jos kantaisin niin mitä hän merkitsisi minulle?

Vaikka puhelimessa tai kirjeissä ei olisi mitään salattavaa niin noin se menee. Toivottavasti sinä, jonka miehen puhelimessa oli vieraan naisen kuva saat asiasi selväksi. Kysy suoraan mieheltäsi kuka kuvassa on. Älä ala keksimään mitään lapsellista, laitan viestin miehelle sen naisen nimissä-tyyliin.

typeriä eivät ole ne, jotka kyttäävät, vaan ne jotka uskovat sinisilmäisesti kaiken!

BUAHHAHAHHAHAAAHHHHAAAHAAAAH!!

T. Vaimo joka myös joskus vannoi " Ei minun mieheni sellaista tekisi ikinä, minä kyllä tunnen mieheni ja blaablaa.." :D

Sä oot kai niitä " saa tehdä mitä vaan kunhan ei jää kiinni" -tyyppejä. Mä en.

Vierailija:

Lainaus:

Sitten itkette täällä kun löydätte sieltä jotain mitä, ette halua nähdä.

varmaan minun viestiäni. Satuin vain katsomaan kun mieheni ottaa joskus hauskoja kuvia. Ei tullut mieleenkään että hänellä olisi jotain salaisia juttuja siellä.. Vai onko yleistä että puhelimessa on puolison katseen kestämättömiä viestejä/kuvia??? Eikä se naisen kuva mikään lapsilta kielletty -versio ollut, ihmettelin vain että pitääkö minun reagoida siihen vai ei...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat