Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kai mun pitäis vaan oppia hyväksymään. Miten te muut suhtaudutte tilanteeseen?

Sivut

Kommentit (46)

Olet epävarma ja seisot sellaisen suhteen tiellä joka jatkuu vaikka sinä lähtisit. Kannattaa varmaan miettiä tarkkaan kumpi on sinulle tärkeämpi sinä vai lapsi. Jos et pysty tukemaan miehesi suhdetta hänen lapseensa, et ansaitse häntä.

Minusta tuo on lapsellista ja typerää. Jos olisit tyttöystäväni, olisit sekunnissa yli laidan...

Et myöskään voi millään järkisyyllä estää tai hankaloittaa isän ja äidin oikeutta viettää aikaansa lasten kanssa. Tässä ei nyt ole lainkaan kysymys sinun - häiriintyneen, mustasukkaisen hullun - hyvinvoinnista vaan lasten ja heidän vanhempiensa. Sinä olet pelkkä sivuseikka tässä yhtälössä. Panot menevät ja tulevat, lapset ja heidän vanhempansa pysyvät läpi elämän. Sille et vain mitään voi, joten parasta alkaa sopeutumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sulla on joko syy olla mustasukkainen tai ei. Mutta sinun täytyy puhua asiasta miehesi kanssa ja sanoa että asioiden täytyy hoitua niin että kaikkia kunnioitetaan. Ei niin että edellinen perhe pyörittää sinun elämääsi. On sinullakin jotain oikeuksia tässä kuviossa. Eikä kenenkää tarvi luulla nyt että tarkoitan että yrittäisit estää lasten ja isän tapaamista.

Meillä nimittäin ihan hyvät välit, mitään intressejä ei ole vanhaan ja sen olen tehnyt selväksi molemmille, siis exälle ja sen uudelle. Mutta exä ei ole aina ollut ihan luotettavinta sorttia näissä nais asioiss ja voin kuvitella että sen tyttöystävällä on just tollasia fiiliksiä..

silloin tällöin tulee paneskeltua ex-vaimoani viedessäni tai hakiessani lapsia hänen luotaan. Erottuamme olimme molemmat sinkkuja, joten oli luonnollista jaktaa suhteen hyvin toimivaa seksiä yhdessä.

Sitten minä löysin uuden, mutta jatkoimme silti puuhastelua ex-vaimon kanssa. Nyt hänkin löysi uuden, mutta asuu edelleen yksin. Ja paneskelu jatkuu. Hän harkitsee muuttoa uuden poikaystävänsä luo, joten sitten loppunee seksikin. Emme varmaankaan kumpikaan haluaisi lopettaa, mutta olosuhteet tulevat hankaliksi.

Jotenkaan se ei vaan tunnu pettämiseltä, kun tekee sitä läpikotaisin tuntemansa ihmisen kanssa. Tämä ei varmaankaan tippaakaan lohduta nykyisiä kumppaneitamme.

Veikkaan ettet kovinkaan kauan. Sitten kun annat ajan kulua ja tutustut kunnolla lapsiin ja tapaat myös tämän miehen ex-naisen niin asiat alkaa toimimaan.

Eikä pitäisi olla mitään estettä miksi et voi mennä hakeen lapsia hänen kanssaan. Teillä taitaa olla suhteessa muutakin korjaamisen varaa kuin vain tuo hakeminen.

Lopetettiin kun odotin uuden miehen lasta ihan loppuraskaudesta.

Lapset olivat pieniä ja leikkivät huoneissaan kun isä pani äitiä vessassa takaapäin. Edelleen en näe sitä pettämisenä.

Tosin minulla on jo kaksi lasta uuden mieheni kanssa, mutten olisi ex:ää huolinut aiemminkaan takaisin vaikka olisi kuinka tyrkytetty! =)

Tuskin sinun kannattaa olla huolissasi. Yleensä exät pysyy exinä.

Kuka nyt haluaisi samaa virhettä toistamiseen tehdä?

Joka kerta kun minun exsä hakee poikamme minulta hän jää kahville tohon, kuin myös sillon kun tuo lapsukaisemme minulle. Käymme läpi miten on poikien kanssa mennyt ja puhumme muitakin kuulumisia. Onko siinä jotain väärää sinusta? Jos miehesi ei edes jää kahvittelemaan exsän luokse niin mikä siinä asiassa sinua vaivaa?

rääkkäät ittees ihan turhaan ja tuot turhaa tunteitas muitten elämään. mietppä sitä naista joka on eronnut miehestäs.... se on vaan hyvillään että pääsi miehestäs eroon!!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat