Vierailija

ensimmäistä kertaa elämässäni minäkin ajattelen, että ehkä se Ilmestyskirja on kuin onkin totta...

Kommentit (7)

niin uskomattomalta. Ihan kamalaa. Tuntuu niin käsittämättömältä, että miten Suomessa tälläistä tapahtuu. Kun on tottunut että tälläisiä uutisia saa lukea lähinnä Amerikasta. En voi uskoa tätä taphtuneeksi. Kamalaa ajatella miltä niistä ihmisistä on tuntunut siellä koulussa. En ihmttele jos vaikka traumat jää loppuelämäksi. :( :( Voih, tuolla ulkona siniristilippu hiljalleen liikkuu puolitangossa.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen mielenterveysongelmainen mutta sitä ei kukaan tiedä tuttavapiirissäni. Eivät varmaankaan puhuisi sillä lailla kun puhuvat jos tietäisivät. Mua joskus oikein hirvittää miten rumasti ihmiset puhuu toisistaan. Ihan tavalliset, kivat ihmiset panettelee toisiaan niin sydämettömästi ja ilman mitään ymmärrystä toisen tilanteesta. Ja semmoinen puhumattomuuden kulttuuri vallitsee. Jos jollain ihmisellä koetaan olevan ongelma, meneekö kukaan siitä sen kanssa ystävällisesti juttelemaan? Ei, vaan kylillä juorutaan rumasti ja siinä se... Itse en ikinä osallistu tähän pahanpuhumiseen ja koetan mieluimmin etsiä syitä ja logiikkaa että miksi se ihminen käyttäytyy niinkuin käyttäytyy.

seura tekee kaltaisekseen. Otamme ulkopuolelta vaikutteita. Siksi pitää valita seuransa. Minä olen näin tehnyt - eikä minun tuttavapiirissäni puhuta rumasti. Koska sitä ei kukaan tee, ei ole mitään, mihin mennä mukaan.

[quote]

Mua joskus oikein hirvittää miten rumasti ihmiset puhuu toisistaan. Ihan tavalliset, kivat ihmiset panettelee toisiaan niin sydämettömästi ja ilman mitään ymmärrystä toisen tilanteesta. Ja semmoinen puhumattomuuden kulttuuri vallitsee. Jos jollain ihmisellä koetaan olevan ongelma, meneekö kukaan siitä sen kanssa ystävällisesti juttelemaan? i]

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat