Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kommentit (6)

Viime viikolla ei ollut pinoa ollenkaan! Meillä oli kone rikki ja olin nyt ihan hämmästynyt. Toissa viikolla ilmoittautuiko meitä 2 vai 3!?! Pitääköhän siirtyä johonkin toiseen ryhmään kun ei tämä oikein tsemppaa :(

No mun tiedot kuitenkin:

Lähtöpaino 83 kg

Paino nyt 77,9 kg

Nousu viime viikosta + 0,1 g

Kokonaispudotus - 5,1 kg

Tavoitepaino 65 kg vuoden loppuun mennessä

Pituus 166 cm

Hei oikeesti, missä kaikki on? Vielä on kesään matkaa ja muutaman kilon ehtii saamaan pois! Ois kiva olla tässä porukassa mukana, kun lähdin itsekin mukaan heti alusta saakka.

Onkohan esim. Sisunaisiin vielä mahdollista päästä mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä siirryin tuonne Sisunaisiin. Olen saanut painoa pois kymmenen kiloa, mutta pudotettavaa riittää vielä valitettavasti pitkään. Tsemppiä kaikille.

Viime viikolla en päässyt kirjautumaan, eikä kyllä olisi ollut mitään kertomistakaan :(

Tämä viikko on alkanut paljon lupaavammin...

Aloituspaino 72kg

paino nyt 71,3kg

pudotus yht. 700g

tavoitepaino 68kg

Minkäslaista kuuria itse kukin pitää? Jos vaikka saisi vinkkejä kun oma kuuri alkaa kuitenkin tökkimään. Itse olen ns. 2 päivän dieetillä, jossa pidetään 2 tiukempaa päivää ja sitten välipäivä. Vähän karppauksen tyylinen, mutta ei niin tiukka. Välipäivinä saa jopa syödä herkkujakin :) ja on helppo tehdä ruokaa, kun ainekset on ilmoitettu grammoissa.

Voimia ja tsemppiä sekä aurinkoa kaikille..!

..vaikka kyllähän tämä vähän turhalta tuntuu, kun porukka on kuihtunut olemattomiin, meilläpä hyvä laihdutusporukka ;) Laitan nyt sitten kahden viikon tulokset, kun viime viikolla jäi kirjaamatta.

Edellisellä viikolla oli plussaa 800 g, jonka tiesinkin ja se johtui selkeästi pääsiäisestä. Olimme useampana päivänä kylässä syömässä ja myös meillä oli vieraita. Tuli väkisinkin syötyä tuhdimmin + kahviherkkuja. Tuli oikeasti ihan hirveä olo, kun soi enemmän, tuhdinpaa tavaraaa ja tuntui, että mitään ei tule ulospäin.. Siis selkeästi ummetusta.

Tilanne sitten tällä viikolla, maanantaina kävin punnituksessa, yleensä käyn tiistaisin. Viikko meni tarkasti pisteiilä ja toiveena oli, että vähintään pääsiäisen plussat pois ja niinhän ne kivasti lähtikin.

Lähtöpaino 2.1. 81,7 kg

Paino 16.4. 70,5 kg

Edellisestä viikosta -1,9 kg

Kokonaispudotus -11,2

Tavoitepaino 64-65 kg

Pituus 170 cm

Nyt tulee kyllä itselläkin mieleen jo kysellä, pääsisikö johonkin toiseen porukkaan mukaan..

Mitenkäs se meidän porukan synttärisankari, pääsitkö kolmekymppisiin tavoitteeseen???

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat