Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Iltasanomien uutisis oli et oli 10kk lapsi viety vaunuista ikkunan alta...:(

Siinä syy miksi en koskaan nukuta lapsia yksin pihalla vaikka olis itkuhälytin tms. Nykyään ei oikeesti voi olla tarpeeksi varovainen kun maailmalla liikkuu kaikenmaailman hulluja.

Kommentit (19)

Vierailija:

Lainaus:

Tää oli kyllä mulle ihan uus juttu ja vaikka Tampereeella asunkin ei tieto mulle kantautunut.....

On sitä " turhempiakin" avauksia tällä palstalla tehty....

ap

Mulle tuli se vaihtoehto ihan ekana mieleen. Tapahtumapaikkana kerrostalolähiö ja lauantaina päivällä: ei silminnäkijöitä (ei itse tapahtumalle eikä lapsen löytämisellekään). Kukaan ei ole nähnyt vauvaa yksin keinumassa, kukaan ei ole nähnyt/kuullut kyseistä äitiä karjumassa vauvaansa.

Aamulehden jutussa äiti kertoi havainneensa vaunujen kadonneen ja päivälehden mukaan vaunut oli vain siirtynyt. Itkuhäläri ei reagoinut mitenkään, meillä ottaa äänet sadan metrin päässä olevasta leikkipuistostakin...

Tässä on takana jotain, mitä me emme vielä tiedä. Veikkaan, että lasta ei ole napattu vaan äiti/perhe ovat jostain syystä halunneet tällaisen stoorin sepittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vauvan ovat vieneet pihapiirin lapset leikkimään. Eiköhän joku hullu ois vieny pikkasen pidemmälle. Varovainen saa kyllä tänä päivänä olla...

Varmaan sekoaisin jos oma vauvani katoaisi edes vähäksikin aikaa omalta pihalta.

Ja joskus näkee vauvoja vaunuissa nukkumassa esim. kaupan ovien edessä/ vieressä... jätetään samalla tavalla kuin koirat parkkiin :O

Veikkaan, että moni joka kauhistelee tätä juttua laittaa itsekin lapsensa ulos päiväunille. Toivottavasti ei sentään kerrostalon pihalle.

Aika sinisilmäinen pitää olla kun uskaltaa tuollasta tehdä. Itse en jättäisi kuin rivitalon tai omakotitalon pihalle, en ikinä kerrostalon pihalle!

Tää oli kyllä mulle ihan uus juttu ja vaikka Tampereeella asunkin ei tieto mulle kantautunut.....

On sitä " turhempiakin" avauksia tällä palstalla tehty....

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat