Vierailija

Seksiä meillä 2-3 kertaa viikossa. Mies on pettänyt aiemmin mua.

Sivut

Kommentit (51)

Toisaalta miehenä ymmärrän jos noin sanoisi ja seksiä olisi jonkun kerran vuodessa. Siltikään en itsekään sitä hyväksy että noin sanoo. Ja totta puhuen 2-3 kertaa viikossa pitää kyllä riittää. Silloin ei ainakaan voi sanoa kukaan olevansa puutteessa.

eihän tuollainen ole enää mikään parisuhde. Mikä sinun paikkasi on perheessänne? lastenhoitaja, kokki, siivooja ja sitten pitäisi vielä antaa miehelle ettei mies VAAN mene vieraisiin. Anna mennä löydät kyllä itsellesi miehen joka ARVOSTAA sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun en saa tarpeeksi hellyyttä tai huomiota häneltä, että pitääkö mun mennä sitä muualta hakemaan. tyhmäähän se noin on sanoa tai moisella " uhkailla" . välillä tosiaan vaan sitä miettii että jos ei kotoa saa sitä mitä kaipaa, niin...

ja aloitukseen kommenttina, että mun mielestä 2-3 kertaa viikossa on kyllä ihan riittävästi seksiä, monessa muussa perheessä harrastetaan paljon paljon harvemminkin.

" Seksin haluamiseen puolison kanssa vaikuttaa hyvin paljon puolison taidot sängyssä.

Jos mies on hyvä sängyssä ja kykenee tuottamaan naiselle mielihyvää, niin harvemmin silloin nainen pihtaa. Tässä on miehillä ruikutuksen sijaan peiliin katsomisen paikka, jos vaimo ei halua seksiä kovin usein. "

IHME TYYPPEJÄ TUOLLAISET MIEHET JOS KOLME KERTAA VIIKOSSA EI RIITÄ NIIN ON MIEHEN KORVIEN VÄLISSÄ VIKAA!! ÄLÄ ALISTU UHKAILULLE KOSKA SEKSIIN KUULU VAPAA EHTOISUUS RAKKAUS JA TOISEN KUNNIOITTAMINEN!! EI KUKAA HARRASTA SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ!! TAITAA OLLA SYYNÄ TÄMÄ NYKY AJAN JATKUVA SEKSIN TULVA JOSSA ANNETAA YMMÄRTÄÄ ETTÄ SEKSI ON TÄRKEINTÄ ELÄMÄSSÄ! SEKSI ON YKSI TÄRKEÄ OSA TOIMIVAA PARISUHDETTA!! PISTÄ PIHALLE JOS VIELÄ UHKAILEE!

Ei ne pelkät miehen taidot vielä riitä mihinkään. Mun mies on taitava ja hoitelee aina minut, mutta muulloin ei sitten kiinnitäkään muhun mitään huomiota. Hyvä jos puhuu jotain, ja sitten ainoo tunnustus on " sulla on ihana pillu" . Ei paljon ikän mieli seksiä kun tuntee olevansa vain kävelevä pillu.

syö mahansa täyteen valmiiksi katetussa pöydässä, surffailee netissä vielä pari tuntia ja kattoo sitten illan uutiset ja leffat.

Kun vaimo(myös työssäkäyvä) on saanut lapset nukkumaan ja pyykit kaappeihin, tyhjentänyt tiskikoneen ja imuroinut, istahtaa hetkeksi koneelle hänkin lukemaan sähköpostit. Sitten saa kuulla että aijaa ei seura kiinnosta, kokopäivän olet touhunnut OMIA juttujasi ja hän (mies) joutunut odottamaan iltaseuraa. Ja sitten pitäis vielä saada seksiä.

Kun ei vaimoa huvita (miksiköhän ei?) niin ei seuraavankaan päivänä ukkoa huvita tehdä mitään kotona, kun on kuulemma puutteessa ja vituttaa.

Minä sain tämän kierteen rikottua, kun annoin pitkin hampain periksi, näyttelin halukasta yhden kerran ja johan alkoi ukosta löytyä myös kotiapua, ja silloin olin itsekin halukas useimmin. Tunnen taas itseni tasavertaiseksi suhteessamme enkä vaan koti- ja seksiorjaksi.

Kokeilkaa!

Kannattaisi varmaan pohtia miten sen vaimon saisi VIETELTYÄ jos haluaisi rakastella useammin.

Ei kai se jotain nappia painamalla onnistu ja uhkailuilla katoaa loputkin halut.

Jos mies on hyvä sängyssä ja kykenee tuottamaan naiselle mielihyvää, niin harvemmin silloin nainen pihtaa. Tässä on miehillä ruikutuksen sijaan peiliin katsomisen paikka, jos vaimo ei halua seksiä kovin usein.

Mun mies on todella hyvä sängyssä ja heräänkin monesti aamulla kuudelta vonkaamaan ennen lasten heräämistä :D Ja illalla on sama meininki.

Ja miehen mielestähäntä ei kiinnosta juur siks. Mut kumpikohan oli ensin- mun haluni erota vai miehen vähäinen kiinnostus?

Jos ei kotona ole seksielämää, sitä alkaa haikailla muualta.

mutta sekään ei pitkän päälle toimi. Ensin täytyy osata vietellä ja vähintään tunnin kiihkeät esileikit; sit pitääkin jo koko päivä osata tehdä pohjatyötä ja olla vaimon mieliksi että säilys mahdollisuudet sit illalla saada... ja seuraavana pitääkin jo viikko tehdä vaimon mieliks että lauantaina saunan jälkeen sais hyvää....

Ja lopulta ei auta enää mikään....

Miksi täytyy tehdä niin vaikeesti.. jos vaimokin haluasi ihan omasta tahdostaan niin riittäisi kun molemmat heittää housut alkaa panemaan... jos oikein haluttaa niin housutkin voi olla miehellä vaikka nilkoissa ja naisella riittää kun vähän alushousua vetää sivuun...

Tämä on vähän sama asia kun pikaruoka: aina ei vaan jaksa pitkän kaavan mukaan vaan välillä on mukava saada nopeasti ja helposti...

Syy miksi mua ei seksi enää kiinnostanut, oli että miehestä tuli niin törkeen itsekäs. Mitään ei olis halunnut mulle tehdä, mutta piti vaan ottaa suihin ja väitti että sen jälkeen sitten rakastellaan (=mäkin saan jotain), mutta ei. Otin suihin, ja mies sitten nukahti sen jälkeen.

Näin jälkikäteen voin sanoa, että toi välinpitämättömyys puolison nautinnosta oli aivan selkeä merkki, että mies ei rakastanut mua (niinkuin sekin tietty, että uhkailee menevänstä vieraisiin!!) Valitettavasti olin nuori ja naiivi ja luulin, että ongelmista voi selvitä kun vaan tarpeeksi yrittää. Nyt jos olisin tuossa tilanteessa, ja joku mies kehtaisi noin sanoa, avaisin ulko-oven ja sanoisin Soromnoo.

miestä jaksaa seksi kiinnostaa, jos sitä täytyy harrastaa 3-5 krt/päivä. Pari-kolme viikkoakin kun muija roikkuu kokoajan munissa, niin alkaa ääni kellossa muuttua.

Naisella se on sentään helppoo, ei muuta ku liukkaria sekaan, mut miehellä ei ehkä stondis enää siinä vaiheessa oo parasta mahdollista...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat