Seuraa 

Ei voi olla totta, että vielä ei uutta viikkopinoa ole... No, tässäpä se ja linkki myös viime viikon pinoon: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10018862&p=1&tmode=1&smode=1

Sivut

Kommentit (55)

Äh, onnistuin painamaan rastia edelliseen ikkunaan, jossa oli tekstiä jo jonkin verran... Ei kun uudelleen!

MARYROSE: Miten työhaastattelu meni? Tsemppiä siinäkin asiassa :)

JONRIIK: Kerro kerro kerro, mikä on tulos:) Jos olet jo kerennyt testata. Kp:t ainakin ovat lupaavat, kun tätioireistakaan et kertonut :)

PAARU: Mun opinnot on taas vastavasti päätoimisia, eikä silti kiinnosta ;) Aloitin viime syksynä ja koulutus kestää yhteensä 3,5 vuotta. Oli jo tosin tiedossa kun koulun aloitin, et mahdollinen tauko opiskeluihin tulee, jos tulen raskaaksi... Nyt olenkin yrittänyt olla tosi ahkera ja haalia opintopisteitä kasaan, että olen sitten hyvässä vauhdissa koulun kanssa, kun joskus mahdollisesti jään äippälomalle.

MARZU_83: Mä tikuttelin tässä kierrossa ekaa kertaa, en saanut käyttöohjeiden mukaan kylläkään plussaa... Itse siihen kuitenkin uskon silloisten oireiden perusteella. Ja täällä palstallakin kannustettiin siihen suuntaa. Viiva kun oli pari päivää melekin sen kontrolliviivan vahvuinen.

-KATA: Kiva, että olet saanut pidettyä mielesi lujana ja ajatukset muualla :)

JANNA@: Hyvää työpäivää, jos palstaa luet töittesi lomassa :)

Täällä ei mitään uutta, kp taitaa olla 25. Hui kun kierto lähentelee mahdollista loppuaan... Haluan vajota maan alle loppuajaksi, että en ihan kokonaan pimahda ;) Pitkästä aikaa tämä asia on täyttänyt pääni liiallisestikin. Jos se pudotus tulee, niin sitten en tiedä mitä tapahtuu... Lämmöt edelleen koholla, aamulla mittasin niin +0,3 normaaliin verrattuna. Ja iltaisin vielä enemmän, eilen +puolisen astetta. Toivotaan että tämä olisi nyt sitä, koska ennen lämmöt eivät ole olleet loppukierrossa koholla. Nyt ne on pysyneet ylhäällä oikeastaan koko ajan jostain kp 19 lähtien.

Palailen kirjoittelemaan taas koulun jälkeen, nyt pitää lähteä koiran kanssa lenkille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eiköhän se parin päivän sisään tuu, ois vaan niiiiin ihanaa ku ei tuliskaa mut parempi olla tämmösellä nega linjalla nii ei niin pety... näköstellään taasen..

baulie: tsemeä sinne!

jonriik

[color=fuchsia]Nyt oikein ehdin ottamaan tunnusväritkin käyttöön :) Kevät on ollut tosi kiireinen mutta nyt ollaan jo voitonpuolella. Veroilmoitukset on suurimmaksi osaksi verottajalla ja muutkin työt on suurinpiirtein ajan tasalla. Päätin viikonloppuna että enää en raahaa kotiin töitä vaan teen sen minkä töissä ehdin. Eikä tässä kyllä tarvekaan ole kotiin enää viedä, jos nyt ei sit mene koko päivä tän viestin kirjoittamisessa :)[/color]

[color=blue]MARY: Kovasti paljon peukkuja sulle!! Taas melkein käsikädes piinaillaan, mä tuun jälkijunas vähän niinkuin muissakin viime kierroissa. Onkohan mulla mennyt jotain ohi? Oletteko miettineet hoitoihin lähtöä? Kyllä se niin vaikeaa tosiaan on uskoa että ei vaan tärppää, pikkuhiljaa sen on jo alkanut hyväksymäänkin omalle kohdalle, vaik eihän sitä ikinä kokonaan hyväksyä voi.. Mutta tosiaan, nyt otetaan ne plussat!! :)[/color]

[color=fuchsia]SARA-MARIA: Tosiaan meillä on suurinpiirtein yhtä pitkä tausta täällä enskois. Sillä erotuksella että kun mä pidin yritystaukoa niin sä olit raskaana. Sitten molemmat palattiin tänne ja täällä ollaan. Olisi todellakin meidän molempien aika plussata..[/color]

[color=blue]MAISI: Tervetuloa joukkoon mukavaan!! :) Mä oon tällainen harvoin kirjoitteleva palstakonkari :)[/color]

[color=fuchsia]BAULIE: Siellä oli piinat menossa *bdbd*.. tosiaan sullakin jo yk 12, voi kun niin toivon että säkin pääset jo o-puolelle[/color]

[color=blue]PAARU: Pahoittelut tädistä! Tsemppiä ensi kiertoon[/color]

[color=fuchsia]JANNA@: Moikka pitkästä aikaa ja tsemppiä oviksen bongailuun![/color]

[color=blue]KATA JA MARZU: Moikka pitkästä aikaa teillekin!![/color]

[color=fuchsia]Viime viikon pinoa en jaksa kaivaa eli monta juttua jää varmaan kommentoimatta. Tosiaan aika hiljaista viime aikoina ollut enskoissa. Onneksi otettiin tämä (minun ehdottama, hih :P) viikkopino systeemi käyttöön niin vähän paremmin pysyy viestit selvillä.[/color]

[color=blue]ON: Kp 14/30 (27-32, mutta 30 monessa viime kierrossa) ja ovista bongaillaan täälläkin, ainakin eilen vielä nega testi tai siis hailea viiva, mutta odottelenkin plussaa vasta loppuviikolle ehkäpä to tai pe. Tosin pupuiltiin jo eilen varmuuden vuoksi :) Vauvajutut on ollut viime aikoina vähän taka-alalla, kun on tosin ollut kiirettä ja oon yrittänytkin työntää niitä mielestä pois jo se vaikka auttais stressaamattomuuteen. Onneksi häissä riittää mietittävää ja odotettavaa niin ei ole niin tyhjä olo, kun kaikki muut saa vauvoja ja ilmoittelee plussauutisia.[/color]

[color=fuchsia]Kaikille muille vilkutusta!!! Yritän olla vähän aktiivisempi palstailija jatkossa, ehkä ;)[/color]

[color=blue]Mukavaa tiistaita kaikille![/color]

[color=fuchsia]T. Juli[/color]

Tulin justii systeriltä. Oltii kullan kanssa vahtimassa muksuja. Toinen niistä täyttää sunnuntaina 5-v =)Vielä pitäis jaksaa vähän jumppailla jne.

Janna: Juu,tikuttelut tuli ja menikin jo. Siis ku tos noitten ohjeessa lukee et pitäis alottaa 11 päivää tädin tulon jälkeen ja jatkaa joka päivä viiden päivän ajan tai kunnes vahva viiva näkyy. Niin mä sitten jo lopetinki ja en saanut ku pari tosi vaaleeta viivaa =(

Ostin täältä joltain Advanced LH ovistestejä. Aika turhauttavaa puuhaa kyllä mun mielestä,varsinkin ku jäi se ovis bongaamattakin. Mutta ens kierrossa taas yritellään.

Siinä ne kauniit ilmat sitten menikin,huomiseks sateita luvattu,ei kiwa.

Vilkutuksia kaikille!!!

~kuumeileva-marzu~ kp19/26-28

täti kaahasi paikalle kesken pyörälenkin.. no nähdään taas, jos hetken ois syrjässä ja nuolis haavojaan.. nauttikaa auringosta!

jonriik

Sinähän se et kauaa ehtiny meijän seurassa olla =) Mutta totta aki saat kuulumisia meille muille tänne jättää.

Paljon liimaa aj tarrasukkia matkaan sitten vaan!!

Mä täälä odottelen sateen loppumista että pääsis tallustaa elukkakauppaan ettii juoksupöksyjä hauvelille.

Oli tossa toissa päivänä eka kunnon maata tärisyttävä riitakin miehen kanssa =( nyt vieläkin oon vähän pihalaa asioista ja tunteet heittää häränpyllyä. Luottamus sai pikku kolauksen,mut saas nähä kuinka se sieltä nostetaan takasin. Kuumeilen silti edelleenkin ja sen seurauksena tuli ostettuu parit pikkuriikkiset sukat ja pari bodyä varastoon =) ne kun oli niiiin suloset. *aivan hurahtanut*

Pupuilut on nyt pikkasen jääny taka-alalle eli ihan rauhassa odottelen ens viikolla tädin vierailua ilman sen suurempaa piinailua.

Sori näin ).( viesti mut ajatukset ei nyt oikeen luista sillai et muistaisin mitä olin ees kirjottamassa tänne. Joten huomiseen ellen vielä illalla tänne eksy.

Huomenna olis siskon tytön (mun kummitytön) 5-v. synttärit.

~marzuliini~ kp 22/26-28

Minäkin taas pitkästä aikaa ilmoittelen itsestäni, kevät flunssan kourissa minäkin..

Jotenkin tulee pidettyä hiljaiseloa kuumeilun kanssa, jottei siitä tulisi liian iso juttu ja sitä kautta stressi --> pitempi aika raskautua? Ja mulla nää kierrot tosiaan niin huimia etä piinailuinto laantunu yk3 jälkeen :) Nyttenkin jo kp 43, saas nähdä kuin käy.

Miehen kanssa vähän puhuttiin et josko meilläkin tarvis tikuttelu ottaa ensi kierros sitten käyttöön, että sais selvyyttä koska se ovis onkaan vai onko olleenkaan...ku nyt nää kierrot saattaa heittää jopa viikolla.

Ja anteeksi vain jo etukäteen, en osaa kommentoida kenenkään juttuihin kun ei ole ollu aikaa lukea aikoihin tarinoita, siispä en tiedä edes keitä uusia mukana. Sen verran olen yrittäny selata pinot aina läpi, että onko plussia tullut..mutta viime aikoin ilmeisesti ei.

Terveisiä ja ++ tuulia kaikille!

terv.Kata

Täällä tämä yskäinen ja nuhainen sankari kirjoittelee... ihan karsea olo, taas tuli yö nukuttua extra huonosti, kun ei saa henkeä. Pitääpä varmaan käydä apteekissa hakemassa jotain rohtoja.

jonriik: superplussapeukutukset *bdbdbdbdbd*

baulie ja paaru: työhaastattelu meni ok. tehtiin työsoppari, mutta aattelin, että jos nyt tärppää joku kivempi duuni, niin lopetan tuolla :) Meikäläisellä on kuitenkin monta rautaa tulessa...

ON: Ei yhtikäs mitään. Toivois edes että olis JOTAIN! Kaipa tosta viikonloppua kohti menkkasäryt alkaa... Tässä kun on tullut yskittyä päivät pääksytysten, niin vatsaa on välillä kunnolla nippassut, mutta se tuskin on mitään :) Ja lämpöjäkin oon mitannut ihan senkin takia, jos olisi kuumetta, mutta ihan normaalit/vähän normaalin alle ovat lämmöt. Että tuskinpa tässä plussataan (?!)

-Mary kp22/28

Maisi: Onnea hurjasti! Minähän sanoin, että menkkaoireet on tälläkin palstalla joskus olleet raskausoireita! Eipä taida enää ahdistaa ;)

Hermoine: Moi! Juu, lakin saan, kiitos onnitteluista.

Baulie: Juu, ihan pikkusesta oon näyttelijäksi halunnut! Ja kyllä musta vielä sellanen tulee¿ peukutusta sinne, ja paljon tädinkarkoitusonnea!

Carrye, kyllä meikäläinen ainakin sinut muistaa. No, toivottavasti teillä tärppää ilmankin tätä palstalla kuumeilua!

Seela-matilda: Kyllä nuo kuvailemasi oireet on tuttuja oviksen ajoilta, joskus tosin vielä nipistelee alavatsasta. Ja ei kyllä kannata niin nipottaa tästä touhusta, että aikatauluttaisi melkein koko pupuilun, oman fiiliksen mukaan, löysin rantein ja nauttien sitä on menty, muuten tää alkaisi tuntua liikaa lapsen ¿teolta¿. Toivottavasti nyt tuo oireilu tietää ovista, että pupuiluintoa sinne vain!

Jonriik: mikä tilanne?

s-k: Moikkista moi! Juu, mäkin oon joka päivän pinot tuolta o-puolelta lukenut, ja huomasin, että hoyt rouviintuu¿ ei vaan sinne kehtaa pistää onnitteluviestiä. Mutta onnea kyllä paljon minunkin puolestani tulevalle avioparille.

Marge: Kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Mä oon kyllä kurkkinut teidän tuttujen juttuja sieltä l-puolelta, pakko myöntää. Tsemppiä rutkasti sinulle ja miehellesi! Ihana kun suhteenne on syventynyt tän myötä, mukava kuulla!

Wowowoww!!! PASSIONATE, sä teit sen! Onnea todella paljon! Nyt vaan vauvaliimaa ja tarrasukkia, äläkä ota huonoa omatuntoa krapulasta, sillä et olisi voinut tietää (ja alkiolla ei ole vielä istukkaa, jonka kautta saada alkoholin myrkyt)! Ihana juttu, piristi kyllä mun iltaani!

Oma napa ).(

En mä päässy sitten Teakin jatkoon. Better luck next time! Nyt vaan katse tulevaisuuteen :) Ihan iloisin mielin sitä ollaan, vaikka olishan se ollu kiva sinne päästä, ihme tosin myös. Tänään kp25/28, ja siellä pääsykokeissa lorahti jo pikkupöksyyn ehkä teelusikallinen kirkasta verta. Kun tulin kotiin, verta valu pitkin reisiä ja pöksyt meni litimäräksi. Mä olen ihan äimän käkenä, ei tädin vielä pitänyt tulla! Tättärä on aina tullut ajallaan, ja nyt liian aikaisin :( En ymmärrä, kaipa nyt sitten onkin kp1/24-28 ja yk12 (?!) Eka ajattelin, että se olis ollu jotain kiinnittymisvuotoa, mutta e-hei... :/ No, tänään bilettämään, niin lähtee paha mieli pois.

Niin, ja en ole teille ehtinytkään kertoa, mutta meille tulee ensi viikon perjantaina pikkuinen rääpäle---> perhoskoira uros! Vielä pentueensa pienin, joten jää normaalia papillonia pienemmäksi. Nyt sitten saan ainakin koiravauvan hoivattavaksi, se nostattaa mieltä. Perhe siis kasvaa minun, avokin, kissan ja hamsterin lisäksi pikku hauvavauvalla! :)

Viikonloppuja!

-Mary

Mukavaa päivää kaikille!Onneksi ulkona on ihana ilma niin saa ajatuksia vähän muihinkin asioihin...vapaapäivinä on hyvä käydä täällä pyörimässä, kun töissä ei tosiaan viitsi eikä kyllä ehdikään. Aika kuluu ovisoireita tutkiskellessa...ihan pöllöä hommaa, mutta eikai muutakaan voi kun tähän juttuun on höyrähtänyt. Joka toinen päivä makkarissa ollaan peuhailtu...niin ja kovasti toivotaan, että tärppäis. Samaa toivon myös teille kaikille. KOitan pikkuhiljaa päästä juttuihin mukaan...kivaa jakaa vähän ajatuksia. On kyllä mukavaa kun mieskin on ihan täysillä hommassa kans mukana...eikai siitä muuten mitään tuliskaan...

palataan taas, kp 15/28-30

Passionate: ONNEA!!! Ihanaa. Oikein paljon tarrasukkia pikkuiselle!!

MaryRose: eihän se ihan tavatonta ole, että vuoto alkaa ja silti vielä plussaa. Nyt kun pääsykokeet on ohi, niin voit taas täysillä panostaa näihin vauvapuuhiin ja ensi vuonna sitten pääset kouluun sisään!

Jonriik ja Baulie: teillähän näyttää kanssa lupaavalta, kunhan vaan ei täti löydä perille, ainakaan ihan pitkälle vierailulle. Paljon plussaonnea!! Olisipa kiva saada oikein kunnon plussa-aalto enskoihin.

Minä vielä palloilen täällä ja olen kyllä käynyt kurkkimassa tuolla odotuspuolellakin, mutten ole vielä uskaltaunut sinne pinoutua. Kohtahan voin varmaan Passionaten sieltä löytää.

Oikein paljon aurinkoisia plussasäteitä kaikille enskoille!

-Maisi

Mukavaa saada uusia palstailijoita tänne,täällä kun tuntuu välillä olevan niin hiljasta että saa yksin höpötellä. Liekö ihanan ilman syytä...

Kiitos MaryRose,mä tosiaan nyt lopetin ton tikuttelun että kattelen sitten ens kierrossa uudestaan.

Nyt lähden mäkin tonne ulos vähän lenkkeilemään =)

PASSIONATE: Onnea onnea onnea :) Mahtavaa! Lomailu ja paikanvaihdos taisi tosiaan antaa simpoille energiaa ;)

MARYROSE: Harmittavaa, kun ei pääsykokeet menneetkään niin hyvin :/ Onnea ensi kerralle :) Ihanaa, kun perheeseenne tulee karvainen " lapsi" ! Noh, en mä tota meidän turrikkaa millään tapaa lapsena pidä, vaikka sanonkin itseäni äidiksi ja miestä isäksi... Hassua, naapurit ja tutut ehkä ihmettelevät kun kuulevat, mutta ei kai tuo kovin harvinaista/vaarallista ole :D Koiranpennut on niin hellyttäviä ja lutusia...

JONRIIK: Onko tilanne muuttunut suuntaan tai toiseen? Tsemiä :)

JANNA@: Meitsillä ei ole kesälomaa muuta kun koulusta ;) Menen siis kesätöihin tavarataloon, samaan paikkaan kun viime kesänä. En tiedä tarkempaan millon työt kunnolla alkaa. Miehellä on ehkä noin viikon pituinen kesäloma jossain vaiheessa, toivottavasti omat vapaapäivät sattuisi hyvin samalle ajalle, että pääsisi käymään edes jossain yhdessä. Esim. Tampereella tai Hesassa, huvupuistoissa ja shoppailemassa jos ei muualla. Miten miehesi selkä jaksaa?

OMA MASU: Ei tärpännyt. Viimeksi kun kirjoittelin, niin oli niin toiveikas olo. No, samana iltana (kp 27) alkoi tuhruvuoto ja lauantai-aamuna lämmöt oli jo laskeneet normaalille tasolle. Tuhru jatkuu edelleen, tosin on jo niin runsasta että tätsykin varmasti kohta saapuu paikalle. Missä vaiheessa tuhruvuodon sanotaan olevan epänormaalia (=kuinka monta päivää tiputtelua)? Siis että olisi keltarauhasen toiminnassa ongelmia.

Kyllä harmitti. Nyt siis olemme virallisesti yrittäneet lasta vuoden, se tästä tekikin masentavaa. Suurin osa kierroista on tosin ollut sitä tjot-meininkiä, mutta yhtälailla silloinkin voi raskaaksi tulla. En jää näitä pettymyksiä pitkäksi aikaa märehtimään, joten nyt olo on jo aika hyvä. Päätin, että kalenterin viskaan mäkeen, enkä edes mieti mahdollisia tärppipäiviä...

Mutta, jos jotain negatiivista, niin positiivistakin :) Ainakin ovuloin! Lämmöt kun oli koholla yli viikon, ekaa kertaa :) Vatut siitä, että ovulaatio tapahtui vuoden sisällä ekan kerran; nyt toivon että niin tapahtuu myös jatkossa. Jatkossa olisi siis ihan eri mahdollisuudet tulla raskaaksi kuin aikaisemmin. En tiedä, miten ovulaatio vaikuttaa vuodon " koostumukseen" (anteeksi kuvailuni...), mutta tuhru on nyt erilaista kuin aikaisemmin!? Enemmänkin kunnon valkovuotoa, joka on ruskeaa. Aikaisemmin tuhru on ollut melko " kuivaa" . Hehee xD

Pidän nyt vähän hiljaiseloa, ainakin hetken. Tulen kyllä lukemaan enskojen palstaa, mutta omia kuulumisia ehkä hitusen vähemmän. Katsellaan sitten lähempänä loppukiertoa! Oikein paljon plussaonnea kaikille enskoille :)

-Paula-

kp (vielä) 29/28-30

Ihan kohta siis kp 1.

Ihanaa kuulla plussauutisia!Hirmusesti onnea...

Niin ja niille kellä ei vielä plussaa ole näkynyt, niin toivon oikeina paljon jaksamista ja uskomista asiaan...ihan kun kukaan ei ois tätä aikasemmin sanonut. Ite en oo vielä ruvennut lämpöjä mittailemaan enkä paljon muutakaan.Omaa kehoa tulee kyllä seurailtua tarkkaan ja pistoksenomaista kipuilua on nyt ollut eilen ja tänään oikealla alamahalla ja samalla painontunnetta. Onko muilla samankaltaista oviksen aikoihin?

Entä kuinka orjallisesti ootte peuhannu pedissä joka toinen päivä...ite jotenkin tuntuis, et vieläkin vois peuhata enemmän, et varmasti siimahännät löytäis perille...ehkä tulee pohdittua asioita liiankin tarkkaan?!?

Olen vielä aika pihalla kun nyt uusi täällä olen, mutta enköhän pikkuhiljaa pääse mukaan keskusteluihin...

mukavaa viikonloppua kaikille!

... On vain ollut ajatukset jossain ihan muualla (siis eihän tuota yrittämistä voi mihinkään unohtaa, mutta leikisti olen yrittänyt...). Tulee pieni omanapainen viesti tällä(kin) kertaa, kommentoin teille muille paremmalla ajalla. =(

Sain maanantaina tietää saaneeni VIRAN/TOIMEN! Hoitoalalla kun niitä ei ihan joka paikassa helpolla irtoa. Jotain ilon aihetta siis! =D

Greippimehua lipittelin tunnollisesti päivittäit viime viikkoon asti ja Multivitaa syön edelleen joka päivä. Ei se greippimehu loppyjen lopuksi niin pahaa ollutkaan, mieskin sitä opn alkanut juoda päivittäin aamupalalla. =) Oletettavan ovulaation aikoihin olimme miehen kanssa kylpylässä ja laivalla, ja pupuiltua tuli kiitettävästi. =)

Nyt siis jännäillään, sillä tänään kp 33/~34(??). Testailla en aio (vasta kun/jos täti jättää saapumatta pitkäksi aikaa). En halua nähdä sitä negaa testissä.

Jotenkin hassusti ajattelin, että ehkä se täti jättää joskus keväällä tai alkukesällä tulematta, kun pitäisi hommata liput kahdeksi päiväksi Ruisrockiin. Mahtaisikohan toimia? ;-)

Tervetuloa uudet naiset hienoon joukkoon! Plussatuulia ja pupuiluintoja!!!

Taas uuteen viikkoon ja lähemmäks kesää :) Mä oon kyllä sellanen kevät ja kesä ihminen, ihanaa ku on lämmintä ja aurinko paistaa. Kävin tänään hiukan hakemassa uutta väriä ja lyhempää leikkausta päähän :). Vielä olis yks päivä töitä, sitten vähän lomailua. Lähden käymään kotipuolessa, joten voi olla etten paljoo sinä aikana kirjottele, mutta olette mielessä koko ajan.

MaryRose: ei meillä mikään kartano, ihan normaalin kokoinen omakotitalo :).

Maisi: tervetuoloa munkin puolesta mukaan, maryrose tuossa nostikin tuon meidän esittelypinon ja kertoili et sinne voi käydä laittamassa oman esittelyn niin päivitetään se sitten sinne mukaan.

Nuutti oli käynyt moikkaamassa * moi*

mitäs muuta.. omaan napaan ei varmaan ihmeellista, tätskä karkoitettu ja harjottelut aloitettu. Meille tulee vaan harmillisesti tää reissu sekoittamaan, koska ollaan eriteillä sen ajan. Ajattelin reissun jälkeen kuitenkin tikutella muutaman päivän josko se ovis olis vasta siellä. Mulla kun on muutenkin pitkiä nää kierrot. Toivottavasti tässä pian tärppäis ja sais alkaa onnellisesti masua kasvattamaan.

Aurinkoista viikkoa enskoille :)

-Sara-Maria kp9/33-46 kait-

Tuli aivan ihana olo, kun olit minua huhuillut! Välillä siis salaa lueskelen teidän tuttujen kuulumisia ja toivon teille ihania uutisia¿Valitettavastii vain vierailut saavat edelleen aikaan sen pienen katkeruuden pistoksen (älkää murut ottako itseenne¿). Sitä maailman ihaninta lahjaa, kun toivoo itselle niin kovaa ja tietää, että se ei voi olla mahdollista ilman apuja, niin vauva-uutiset ottavat koville. Mutta aina sieltä pohjalta jollain kummalla voimalla noustaan ja elämä voittaa!

Olen kirjoitellut tuolla lapsettomuuspuolella ja aivan mieletön tukiverkosto onkin! Siellä on niin huippu hyvää porukkaa <3 Turhaan jännitin sinne siirtymistä, vaikka kova paikka se oli henkisesti myöntää, että sinne kuulun!

Hoidot meillä siirtyy syksyyn, ehkä (toivon) elo/syyskuulle. Erilaisia hormonihoitoja kokeiltiin, mutta eivät tuottaneet tulosta. ¿Vikana¿ on minun herkät munikset. En saanut tuotettua muutamaa munarakkulaa, vaan kokonaisen armeijan. Näitä kokeiltiin siis yksityisellä. Lääkäri päätti helmikuussa astua syrjään ja ohjata meidän eteenpäin. Hoitona siis seuraavaksi ivf. Eli nyt verikokeita otettu ja muutamaa vastausta odotellaan. Muuten paperit siis lähetystä vaille valmiit, ollaan siis julkisella hoidossa. Toiveissa olisi pääsy jo toukokuussa ensikäynnille ja meidän asiat siihen mallille, että syksy toisi hoidot tullessa! Katsotaan nyt¿

Mutta on tästä lapsettomuudesta seurannut myös jotain hyvääkin, jos näin voi sanoa. Elämä hymyilee kaikin puolin mallikkaasti¿Miehen kanssa suhde on syventynyt ja rakkaus vaan kasvaa. Kun on pakko puhua vaikeistakin asioista ja selvittävä oma mielipide ja kunnioitettava myös toisen mielipiteitä¿Ollaan ehkä onnellisessa asemassa siinä, että meillä asiat on näin, joillakin pareillahan se lapsettomuus on erottava tekijä...

Olen tyytyväinen pieniin asioihin, eikä tule valitettua pienistä asioista, elämässä on niin paljon muutakin. Ehkä tämä on siis jo pieni voitto!

Paljon voimia sinne, tekin olette valitettavasti joutuneet odottelemaan kauan ja pettymään aina uudelleen! Vaatii paljon voimia myöntää ja ottamaan se ensiaskel! Toivon hartaasti, että nähdään siellä o-puolella =) Ihanaa kevättä ja rutistuksia <3

Huiskutuksia ja haleja myös muille tutuille :)

-marge-

viel ei oo alkanu täti :D ois se ihanaa jos ei tulis :D mut katsellaann. ihan tökkyrä ku justiisa heräsib :DD että jotta huomenta :D jos suihkuun ja kylille lähtis :D

jonriik

Tuli tosiaan ankeanoloinen päivä, ihan pilvistä... Ja kylmä verrattuna eiliseen! Koulussa pyörähdin tuossa aamulla, 4 kilsaa suuntaansa eli kivaa liikuntaa:) Sormet vaan oli jäässä, kun hanskat jäi kotiin... Tilataan kesä tänne, kiitos ;)

MARYROSE: Onnea piinailuun! Meillä menee nämä yk:t aika tasatahtia. Samaa olen itse miettinyt, että näinkin nuorilla kuin me, pitäisi olla aika hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi. Mutta missä vika...

Kiitos muuten tosi paljon tuosta valaisustasi, että hedelmöittyneen munasoolun matka kohtuun kestää keskimäärin sen 8 päivää. Tuli heti toiveikkaampi olo :) Jotenkin muistin, että aika olisi lyhyempi.

Missäs vaiheessa muuten yo-tutkintolautakunta vahvistaa tulokset? Joko olet alkanut suunnitella juhlia :) ? Lakinhan sä varmasti saat!

-KATA: Samaa olen minäkin miettinyt, että tästä raskautumisesta stressaaminen aivan varmasti pidentää sitä raskaaksituloaikaa. Mutta minkäs nainen itselleen mahtaa... Miehillä niin paljon helpompaa!

PAARU: Mielenkiinto heräsi, mitä opiskelet? Itsekin kuulun opiskelijoiden joukkoon...

JULIAANA-82: Kiitos lämpöisistä ajatuksista, ne valaa muhun aina uutta toivoa :) Miten sä saat fontin värilliseksi...? *Mäkin haluun* Kauhulla muuten odottelen, että millanen mätkylappu mulle tipahtaa postilaatikkoon... Vaikka töitä teinkin pelkästää kesällä. Mun vanhemmat sai aivan järkyttävän summan mätkyjä, kun olivat myyneet metsää... Auts.

Heipat meikulta myös Sara-Marialle, Marzulle, Maisille ja Jannalle :)

Omista tunnelmista vielä: Eipä ole oireita juurikaan suuntaan eikä toiseen. Epätietoisuus on inhottavaa. Tänään dpo 8 (mikäli ovulaatiopäivä on 0), eli mahdollinen masuasukki olisi löytänyt tiensä kohtuun (tästä informaatiosta siis kiitokset MaryRoselle). Jos tätsy tulee, niin se tulee todennnäköisesti la-su.

Lämmöt edelleen mietityttää, kalenterista juuri tutkailin. Ovulaatio oli siis kp 16 ja kp 18 lähtien lämmöt on olleet iltaisin poikkeuksellisen koholla (päivin sitten taas heittelevät normaalin tienoilla). Tänään ovat olleet koholla 0,3 astetta aamusta lähtien...

Tämähän ei vielä tarkoita mitään, koska ne voivat tipahtaa alas sitten vkonloppua lähestyttäessä... Mutta mutta; tämä on omaan muistiini ensimmäinen yrityskierto, jossa lämmöt ylipäätään on loppukierrossa koholla! Enkö mä tosiaankaan ole ovuloinut ennen... Toivon toivon toivon niin, että ne pysyy koholla! Ja että saisimme nyt sen kauan toivomamme nyytin :)

-Poola-

kp 24/28-30

yk 12

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat