Seuraa 

Aloitan uuden pinon tälle viikolle

Sivut

Kommentit (50)

Onnea shani@ plussasta!

Ja tervetuloa uusi! Kyllähän tänne mukaan mahtuu, kiva jakaa toisten kanssa vauvakuumeiluja ja piinailuja.

Mies lähtee keskiviikkona sitten laivalle.. ihan ok mutta just oletetun oviksen aikaan! No ei auta muu kuin pöllyyteltävä peittoja ennen ja jälkeen. Mä olen kyllä ajatellut, et aika ihme jos nyt heti tärppäis. Muutenkin varmaan olisi parempi jos mies saisi vähän sopeutumisaikaa tähän projektiin, kun ei ole tässä hankkeessa niin täysillä kuin minä.

Lasketteko muuten koskaan etukäteen menkkojen alettua, että mikä olis seuraava LA? Tai muuta siihen liittyvää? Mä nimittäin saatan laskee jopa kesälomankin ja muutenkin, miten vaikuttaa töihin, lasten hoitokuvioihin, ym. Olenkohan mä vähän kuumeinen?

vuma kp 8/24

Ja onnea Shani@!!!!!Ihania plussauutisia....

Itse roikun vielä osittain täälläkin, koska en ole aikaiseksi saanut kirjoitella kotiloihin: ) Ensimmäinen neuvola takanapäin ja asia konkretisoituu enemmän: )

Olo kohtalainen, väsymystä ja oksentelua....aika erilaista kuin edellisissä odotuksissa.

Paljon onnea piinailijoille ja pongaajille!!

Happy ja touhotin rv9+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mp73: Apteekin omassa ei ole testi-ikkunassa m inkän valtakunnan viivaa jos ei ole raskaana. ;)

ON: Heräsin sitten ekan kerran jossain kuuden korvilla kun toinen kissoista kaaputti vaatehuoneen ovea niin maan vimmatusti. *mur* Oikeasti nousin kasin pintaan kun heräsin siihen että mies rynni sängystä ylös. Ajattelin samalla itsekin nousta, kun on tuo " oravannahka" tekemättä. Teen siis oravannahkakauppana lapsenvahdille boleron yhdestä vähän pidemmästä lapsenvahtivuorosta. Kätevää, ei tartte vaihtaa kahisevaa kun vaihtaa taidon toiseen. =)

Mellä on siis kaks lasta, poika 2v.9kk. ja tyttö 5v. Nyt ollaan päätetty alottaa kolmosen yritys. Olen kuumeillu itse pitkään mutta mies innostu vasta vähän aikaa sitte;)

Odottelen tässä menkkojen alkavan tällä viikolla. Sitte alkaakin kova yritys niitten jälkeen. Ihan hurjasti jännittää se hetki ku testi näyttää plussaa, se on niin mahtava tunne=)

Mutta kiva jos mukaan vielä mahtuu.....

Eipä mulla mitään erikoist aollut. Tuli lukemaan josko ois ollut uusia viestejä täällä.

ON: Jomottaa vaan... :-/ Ei tule vertakaan, mutta jomottaa. Tää on kyllä outoa, kun ei mulla näin aikaisin ennen menkkoja ole jomottanut. Nyt on jotain 23/28-30. Eilen kyllä tuli jotain vähän veren seksista kun otettiin PAPA-koe, mutta se loppui sitten siihen. Väsyttää aivan älyttömästi... Täytyy piinailla vielä muutama päivä.

Hyvää viikonloppua! =)

Mähän sanoin jo että kärsivällisyys nolla. Piti sitten äsken testata. Tein Aconin erittäin herkän pissitestin ja... sallitun ajan sisällä tuli tietennii se kontrolliviiva ja sitten siihen + viivan kohdalle... miten tän nyt selostaa? Noh, se viivahan on paksu, ja tuohon tuli kumpaankin reunaan ohuet viivat ja viivan keskiosa jäi valkoiseksi. Veikkaan viivanpaikkaa.

Mikä muuten on violetin vastaväri?

Heippa tytöt

Kuule DeFeis - luuletko, että sun väsymys on mahdollisesti plussa oireita? Luin netistä, että jo ennen kuin testaa voi oireet alkaa kuten rintojen turvotus, kuvotus, väsymys, tiheämpi pissaamisen tarve jne...

Mua on kuvottanut ja väsyttänyt keskiviikosta lähtien. Ei okseta, mutta kaikki tuoksut kuvottavat ja nukkua voisin vaikka vuorokauden ympäri. Pissattaa kokoajan... mutta rinnoissa tai kohdussa ei ole mitään erikois tuntemuksia ???? Mulla pitäisi menkat alkaa vasta ensi torstaina, kunpa voisi jo testata että tietäis. Nyt muistan taas miksi viikko ennen menkkojen alkua ja viikko ennen synnytystä ovat nimetty piinaviikoiksi.

plaaah !!!!

mp73: pakko tulla kommentoimaan tuota viivanpaikkaa...eli kaikki omat raskauteni olen testannut apteekin omalla ja koskaan mulla ei ole ollut minkäänlaista viivan paikkaa....toki se saattaa olla, muttei ainakaan minulla!!Eli kyllä viivat ovat aina näyttäneet raskauden: )))

Tekisi mieleni hieman hehkuttaa...mutta toivon vain paljon++++++++++++++++++++++++++++++säteitä sinulle, kyllä nyt olisi jo aikanne: ))

-Happy ja touhotin rv 9+4

Hei kaikki!

Jos minäkin jotain rustaan, kun en osaa täältä olla poiskaan vaikka varsinainen yritys ei ole alkanutkaan.

Oltiin miehen kanssa kylpylässä viikonloppuna yksi yö. Minä varasin sen kun en jaksanut enää odottaa milloin mies sen tekee. Lauantaina oli sellainen olo ettei millään olisi jaksanut lähteä; kuin tervassa oisi tarponut. Mutta saatiin sitten tavarat kasaan ja vietiin juniorit hoitoon minun vanhemmille. Isommat olivat menneet jo perjantaina miehen vanhempien mökille. Ei sitä apua paljon annet alasten hoidossa, mutta nyt oli spesiaali tilanne. Huoneen sai vasta klo 15. Paitsi että myöhästyttiin tuostakin ajasta. Olisi melkein pitänyt varata toinenkin yö,e ttä olisi kerinnyt nähdä kaikki paikat (Haikon Kartanossa oltiin).

Illalla käytiin syömässä ihan fiinisti ja otettiin viiniäkin. Kihahti vähän päähän kun en ole juonut pitkään aikaan. Mutta ihan kviaa oli. Vähän odotin, että mies olisi jotain sanonut naimisiin menosta, mutta ei. Ollaanhan oltu jo 5 vuotta yhdessä ja 2 yhteistä lastakin on. Mies ei kuulemma vielä ole valmis siihen. Höh.

No, eihän me näppejä voitu pitää toisistamme erossa, joten.. ;) Mutta nyt vähän pelkään (?), että taisi vähän lipsahtaa. Ei siis käytetty ehkäisyä, vaan keskeytettyä. Mutta kun kakkonen sai alkunsa heti, niin... no, katsotaan nyt. Niin, olin juuri perjantaina bongannut oviksen , joten saattaapi olla nyt kuumat paikat. Ajattelin kyllä ,että saisin kesän olla " rauhasa" , kun j okahtena kesänä olen ollut raskaana, mutta jos nyt tärppäsi, niin sitten ok. Joten odotellaan...

Katsottiin vielä telkkaria kun tultiin syömästä. Ja ol ikyllä ähky olo! :D

Aamulla käytiin kuntosalilla ja uimassa.

En ehdi nyt muuta.

mp73: Mulla ei ole kärsivällisyyttä joten ajattelin testata jo ylihuomenna vaikkakin se on liian aikaisin. Mutta jos kuitenkin... =)

H*lvetti että väsyttää... taas. *krooh*

HA! Tänään tuli taas oikein muikea keikkauutinen, eli se Maailman Paras Bändi on nyt satavarmana tulossa Nummirockiin. *pakkaa jo reppuaan*

Ja tervetuloa mukaan uusi! :-) Mekin vasta aloitimme yrityksen, kp11 taitaa olla nyt menossa eli ovis käsillä kohta... Testi näytti vielä äsken negaa, mut ke-to paikkeilla pitäs olla sit.

Mieskin on ihan hurahtanut kuumeiluun. Luin tuossa yks päivä uutta Vauva-lehteä, kun mun äiti soitti. Heti hävis lehti nenän eestä, kun mies huomas mun puhuvan puhelimessa! :-) Tyytyväisenä sitä sitten lueskeli. On se outo... :-D Tai no, ainakin vähän hassu :-)

Just kävi melkein 6-vuotias esikoiseni sylissä itkemässä, että alaetuhammas (ensimmäinen) liikkuu. Häntä pelotti, että jos siitä tulee verta. Ja minäkin aloin itkemään! Niin siitä minun pienestä pojasta kasvaa kovaa vauhtia koululainen ja vastahan me tuoreet vanhemmat ihmeteltiin tuota pientä vauvanyyttiä... nyyh! Miten tää voi olla näin rankkaa! Minne tää aika häviää? No, tämäkin lisää sitä vauvakuumetta entisestään! Haluan olla kotona, kun esikoinen lähtee kouluun.

Ovista täälläkin on metsästelty, vaikka ei pitänyt. Löysin kaapista muutaman ovistestin syksyltä ja pitihän ne tietysti käyttää. No, negaa näyttänyt jo 5 päivää. Luulis sen oviksen olevan jo, kun kiertokin vain 24 pv. Yleensä tunnen itsekin oviksen, kun sitä kananmunavalkuaislimaa tulee ihan kiitettävästi. LA olis varmaan joskus 10.1. menkkojen mukaan ja neljä päivää myöhemmin 28 pv:n mukaan.

Mutta defeis ja mp73, plussatuulia oikein puhurina! Toivottavasti viivat vahvistuvat.

Ja mami0203:lle pahoittelut tädistä. Eikun uuteen yritykseen!

uusi: onnea ensimmäiseen yritykseen, jännätään mukana.

Tervetuloa joukkoon Emma04!

vuma, yk 1, kp 11/24

En tajua näitä mun hormooneja... Nyt tuntuu aika kovaa jomotusta alavatsassa moloemmilla puolilla ja niinkun tulisi ns. " ovislimaa" (tai jotain sellaista)... Täh?? Ovisko taas??? En mä ymmärrä nyt ollenkaan.

Huomenna käyn gynellä kohdunlaskeuman ym. vuoksi. Katsotaan nyt mitä lääkäri siihen sanoo.

Mutta tällaista tänään.

Pahoitteluni mp73:lle. *hali*

ON: Tein äsken ankan josta tuli susi... Kun ei osaa lukea ohjetta niin pieleenhän se menee. No pitää kohta ottaa koukku uudelleen käteen ja tehdä se ankka, mieluiten oikein tällä kertaa. =)

Alkaa jo jänskättää huomisaamu ja mitä se testi mahtaa näyttää. ;) Edelleenkään ei ainakaan menkaaoireita ole ollut. Mullahan tosiaan ne oireet tuntuu selässä eikä mahassa. Mahaa on välillä nipistellyt sieltä sun täältä mutta selkää ei ole ainakaan vielä särkenyt. Ja taaskin vähän väsyttäis... ei tosin niin paljoa kuin eilenä.

Mä muuten näin toisayönä unta, että tein positiivisen raskaustestin! =) Pitäis vissiin ajatella päivisin vähän muutakin kun toiveet tuppaa jo uniinkin.

Olipa mukavaa, että vielä muistit. En pääse tästä palstasta irti, vaikka kuinka yritänkin (kirjoittannut en ole aikoihin). Yritys on lopetettu kokonaan. En olisi uskonut, että vauvahaaveesta luopuminen on näin vaikeaa, kyynel tulee vieläkin silmään ja jokin vauvaan liittyvä ajatus on mielessä päivittäin. Ja palstan lukeminenhan ei tietenkään auta yhtään =).

Elämä jatkuu. Kesästä yritän nauttia täysillä. Syksyllä alkaa sitten pojille hoitopaikan ja itselle uuden työpaikan haku. Ja pisteeksi iin päälle varasin ajan ehkäisyneuvolasta hormoonikierukan laittoon.

Teille kaikille toivon nopeaa raskautumista ja onnellista odotusaikaa.

Takavasemmalle siirtyen Äiti1972

Testasin aamulla huvikseen ovistestillä ja siihen tuli hailakka leveä viiva. Niin että eikös ovistesti joskus näytä raskauden? Nyt on siis 24/28-30. Mulla on kyllä ollut huono olo, mutta en tiedä johtuuko se noista hartioista kun ovat ihan jumissa. Testasin vielä päivällä Clearbluella, mutta siinä ei näy mitään toista viivaa (siihen kun tulee + jos on raskaana). Täytyypä siis odotella.

Defeis: Kyllä kait jollain herkällä testillä pitäisi näkyä jo maanantaina. Tsemppiä! =)

voih miten odottavan aika on pitkä... en oikein tiedä milloin tekis sen ekan testin.... tämähän on eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen, joten odotan että täti jättäisi kyläilemättä ensi torstaina....

Mulla on mies valitettavasti vähän muuttamassa mieltään. Jos nyt ei ole onnistanut niin hän haluaa yrittää vasta myöhemmin syksyllä. Häntä ei juuri huvita petitouhut kun vasenta jalkaa ei saa käyttää ollenkaan - 5 viikkoa jäljellä ja sitten kuntoutus. ;o((

toivottavasti se on sitten laakista onnistunut.... plussatuulia teille muillekin piinatuille....

sekasin tosta haaleesta haamusta!!!! Kiitti vastauksista! En kyllä jaksa uskoa että raskaana olsin... Toivon kyllä! Arvatkaas että töissä ajatukset harhaili koko ajan tohon viivaan. Säästin testin ja edelleen siinä näkyy viiva..... Ei osaa ajatella mitää....

Ennen en oo saanu haamuja testeistä, vaikka oon niitä tehny varmaan sata. Ei edes roskishaamuja.

Täytynee testata vielä uudestaan ehkä huomena tai lauantaina.

Olipa omaa napaa vaan =)

mp73, yk 5, kp 32/22-64????

Ei auta kuin uuteen kiertoon. Toivottavasti ensi kerralla onnistais!

Defeisille plussatuulia! Onnea ensi viikon piinailuun!

Meilläpäin ovisplussa tuli kuin tulikin perjantai-aamuna ja toimenpiteet sen mukaiset.. Eipä ole mun kohdalla viivat olleet koskaan NOIN vahvat! Ovislimaakin tuli jonkin aikaa ja alavatsa oli kipeä. Nyt ei sitten muuta kuin odotellaan. Näin viime yönä jo unta, että olin synnyttämässä, kun satuin lukemaan kotiloiden synnytystarinoita. Sen mukaan meille syntyi kolmas, pienikokoinen poika, jolla oli tosi pitkä ja paksu musta tukka, ihan erilainen kuin aikaisemmilla. Huvitti herätessä..

vuma, yk 1, kp 14/ 24 tai olisko nyt pidempi?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat