Seuraa 

Vauvani on jo 1v2kk, imetän häntä vielä, mutta kerrat ovat vähentyneet, kun toiveissa on saada pikkusisko tai -veli. Mutta se mietityttää, kannattaako tikutella ovista, kun ne odotetut menkat ei ole lainkaan alkaneet.

Kerran jo luulin että nyt ne alkaa, kun oli hieman vaal pun limaa alkkareissa, mutta oisko se sitten ollut sitä ovislimaa?

Toiveissa olisi uudelleen raskautuminen mahd.pian, mutten silti haluaisi kokonaan vierottaa poikaani.

Kertokaa ja auttakaa viisaammat!

Kommentit (1)

Minulla jo 2v 1kk ikäinen poika jota imetän edelleen. Menkat alkoivat vasta viime jouluna. Imetän melko lapsentahtisesti. Aainakin illalla ja aamulla tissitän, joskus tulee yölläkin huikalle:) Päivisinkin saatan antaa jos olen vapaalla. Nyt haaveillaan toisesta jo täälläkin. Hankalaa vaan arvioida ovulaatiota kun kieto vaihtelee..... Kai ne menkat alkaa sitten kun lapsi syö vähemmän maitoa? Muistelen että mulla tuli melko pian pinkkiä limaa housuihin jos oli esim työkiireitä enkä pysynyt hetkeen imettämään normaaliin tapaan. En sitten tiedä mitä se merkitsi.... Onnea jatkoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat