Vierailija

Onko nyt niin vaikeaa vähän katsoa, mitä laittaa päälleen, pestä hiuksensa ja laittaa vaikka ripsaria? Kiva lapsille, kun äidit ovat kuin jostain zombie-leffasta.

Kommentit (23)

Mulle on ihan yks hailee miltä muut näyttävät!

Itse haluan pitää hiukset puhtaina ja laittaa ne, samoin vähän ripsiväriä.

Jos on huoliteltu ei tarkoita että on ylilaitettu tai puettu.

Meillä tahtoo olla se vika että olemme yli-tai alilaitettuja. aina vähän hassun näköisiä!

Ihan asiallista ja toiset huomioonottavaa on laittaa itsensä joka päivä!

Meillä jopa töissä jotkut ovat sen näköisiä kuin suoraan sängystä nousseet. Minulla itsen laitto kuuluu samaan sarjaan kuin pukeutuminen ja illalla paseu kun riisuuntuu. Muuten on vain puolet hommaa tehty!

Hän tekee erittäin huolitellun ja luonnollisen näköisen puistomeikin joka päivä. En voisi kuvitellakaan muuta.

Hyi sinua vosu, joka et käyttä rintaliivejä puistossa. Minulla on erilliset (5 paria) puistorintaliivit silikonieni suojana ja korostajana. On myös 5 erilasita tyylikästä (merkki) asukokonaisuutta puistopäiviin. Pois joudumme valitettavasti lähtemään puistosta nicojasminen kanssa tuntia muita aiemmin koska poistullessa käyn taas kosmetologilla Mies tulee kotiin-meikissä. Vaatteet, erityisesti rintaliivit täytyy myös ehtiä vaihtaa ja nicojasminelle on vaihdettava ulkoreimatecit reiman sisävaatteisiin. Niin että kyllä olen ap kanssasi samaa mieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siellä nähdään sit ap, hehhee.

Turhamainen olen kyllä, meikkaan jopa sinne puistoon - en kyllä täydessä tällingissä ole, mutta minua ei pätkääkään kiinnosta meikkaako muut tullessaan samalle hiekkalaatikolle.

Mutta siis - helvetissä tavataan:D

laittautumaan, puistossa saa olla ihan rauhassa vaikka sitten petolinnun perse. Mieskin on raskaan työpäivän jälkeen aivan yhtä petolinnun perseen näköinen joten miksi minun pitäisi jotenkin hirveästi hehkua. Tasa-arvoa naiset.

Olet ahdasmielinen ja ylemmyyden tuntoinen ilkiö, jonkalaisia ei puistossa kaivata. Menkää lapsen kanssa vaikka metsään kahdestaan, sinunkaltaisesi ei ansaitse seuraamme.

t. meikitön puistoäiti, jolla on helvetin hauskaa puistossa

PINNALLISUUDEN P*RSEREIKÄ!! AI laittaudutko miehesi takia? sääli. ei sitä meikin ja kiharoiden kanssa olla suhteessa vaan ihmisen omana itsenään!!! ne ovat vaan lisämauste koko hommaan.. niihinkin kyllästyy jos joka päivä tällingissä! vietä sä aikaasi peilin edessä, mä vietän aikaani mieheni kanssa! ja hyvin menee. ja oma äiti on AINA lapselle paras vaikka oliski ku puusta repästy! lapsen silmisssä oma äiti on aina kaunein! MEE HÄPEÄMÄÄN OMAAN KAUNEUSMAAILMAASI! lapset tarvii äitiä eikä mitää missiä! eikä ne missit siellä kuralammikossa lapsien kanssa leiki! TURHAMAISUUS VIE H*LVETTIIN!

Vierailija:

Lainaus:

Onko nyt niin vaikeaa vähän katsoa, mitä laittaa päälleen, pestä hiuksensa ja laittaa vaikka ripsaria? Kiva lapsille, kun äidit ovat kuin jostain zombie-leffasta.

Vierailija:

Lainaus:

lapsilla jakaus keskellä päätä.

Tää oli hyvä! :)

Joskus on meikkiä joskus ei. En mä mene leikkipuistoon itseäni näyttelemään.

Tuskinpa, mutta kyllä meidän puisto(i)ssa kaikki äidit on hyvännäköisiä. Kaikilla on meikkiä jos on tarve, kaikilla on tosi nätit (JA MUKAVAT) vaatteet päällä, hiukset nätisti jne.

Onneksi AP et asu meidän alueella!!!

Voi herrajee...

Mulle on ainakin melkein se ja sama miltä näytän ollessani lasteni kanssa HIEKKALAATIKON REUNALLA ISTUMASSA!! Asia on eri kun lähdetään kaupungille, juhliin, tjm. Kyllä mulla nyt silti puhtaat vaatteet on ja samoin lapsilla, mutta en todellakaan tälläydy HIEKKALAATIKKOISTUSKELUA VARTEN.

Whatever.....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat