Vierailija

mitä mieltä olette noista jotka myy noita ns burberry laukkuja törkeällä hinnal ja silti laukut ei ole aitoja!!

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

saa jotain sakkoa aika rajustikin jos tulli huomaa vai miten se menikään.

Ennenkaikkea en ymmärrä miksi joku ostaa ostain turistirysästä tai huutiksesta feikkejä LOngchamppeja, Vuittoneita tai Burberryjä tai ihan mitä tahansa feikkituotteita, JOILLA EI OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ AIDON TUOTTEEN LAADULLA!! Minä ainakin ostan merkkituotteen AINOASTAAN laadun vuoksi, en sen vuoksi että " hei katsokaa mä oon päästä varpaisiin burberrykuosilla" .

Ja niillä hinnoilla mitä näistä feikkituotteista (esim longchampin nylonveska {ei voi käsittää miten niistäkin saa tehtyä feikkiversioita} tai mikä tahansa burberry kassin kopio) maksetaan sais jo oikeesti kivan laukun esim Benettonista (jossa on aika edullisia laukkuja ja mukaviakin tai muun mukavan merkkisen laukun jossa hitusen enemmän laatua kuin kopioissa (esim Esprit, Mexx, Zara, ja jopa Indiska/H&M).

Laukkufriikkinä erotan nopsasti ja helposti vastaantulijan aidon/feikin veskan. Minusta on surullista että liikenteessä (siis Helsingin katukuvassa) on hyvin paljon feikkiveskoja.. minusta se antaa laukun kantajastaan huonon vaikutelman.

Mikä on feikkilaukun ostajan motiivi? Sitä olen aina ihmetellyt. Eikö sillä ihmisellä ole moraalia? Sillä tässä muutama kohta menaiset lehdestä 37/2005 jossa ostikko " Feikki vai Fendi"

" myös al-Qaida rahoittaa toimintaansa feikkibisneksellä: vaatteilla, käsilaukuilla, hajuvedellä.."

" jossain kaukana feikkilaukku saa yleensä alkuunsa lapsityövoimalla pyöritettävässä orjapadassa"

" feikkituotanto syö laillista bisnestä, typaikkoja ja verorahoja"

" laillisesti voit myydä feikkilaukkusi vain kaverillesi. Muuten kyseessä on rangaistava teko"

" feikkituotteen myyminen on rikos"

" miksi hankkia feikki jos aitoon ei ole varaa"

kaikkea mahdollista kaulahuiveista laukkuihin, osa hyvinkin kalliita-kaikista kuvia joissa näytetään miten tuotteissa laput tallella jne.

Nyt herää kysymys kenellä REHELLISELLÄ ihmisellä ajelehtii noin helvatasti Burberryä nurkissa??!! Taitaa se nimimerkki olla suorastaan tehtailemassa kauppoja, ja hankkinut nuo tavarat jollain kepulikonsteilla...? kommentteja?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat