Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

onko muita hyviä paikkoja missä te olette käyneet?

Kommentit (18)

Mutta ei tota Brasiliaa mielestäni mainosteta sukellusparatiisina. Mutta toisaalta siellä järjestettiin sukelluskursseja ja oli mahdollisuus intrasukellukseen.

t:11

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me tykättiin tosi paljon paikasta. Oltiin rauhallisessa perhelomalla. Selaisin itsekkin just tota uutta kuvastoa ja kyllä iski matkakuume taas tomme Brassien suuntaa.

Itse olen niin laiskistunut, että haluan mahdollisimman helpot lennot ja mielellään aikaeron, joka menee heittämällä (tyyliin max 5 tuntia).

ja nyt suunnitellaan jos lähtis tammikuussa 2008 mutta ie tietoa minne päin Thaimaata .ois kiva mennä uudestaan tonne phukettiin mutta toisalta joku toinen paikka vaikka Krabi

Meidän perhe herää myös aikaisin aamulla ottamaan irti kaiken päivästä (lapset 2- ja 4-vuotiaat). Meidänhän pitäisi myös harkita Brasiliaa - niin vielä, tiedätkö yhtään millaiset sukellusvedet siellä on? Ainakin joitain vedenalaisia luonnonihmeitä taitaa löytyä...

t: 3 ja 10

ei häirinyt meitä se " iltaelämä" karon ja kata rannar on varmaan hiljaisempia paikkoja?käytiin muuten snorklaamassa ja jummiettä se oli upeeta.

Olemme matkailleet ennen lapsia Hawaijilla pariin otteeseen (kamalan pitkät ja raskaat lennot), Mauritiukselle, Japanissa ja sitten Euroopassa laajalti (erikoisempia Italian Capri ja Ischia, Portugalin Azorit, Luxenburg, Saksan jokivarsiajelu linnoineen, Englannin maaseutu ja Cornwall).

Täytyy sanoa, että Thaimaa pesee mennen tullen muut paikat ainakin näiden pointtien osalta:

- matkustamisen helppoudessa

- ihanassa ruoassa

- valkoisissa, upeissa hiekkarannoissa

- mahtavan ystävällisissä ihmisissä

- sukeltamisen upeudessa

- takuu lämpimissä ilmoissa ja merivedessä (noin 30 astetta kumpikin)-

- nähtävää niin moneen lähtöön ja paljon jää aina näkemättä

siellähän ei ole mitään vesiskootteri yms. juttuja saatavana. Toisaalta jos tykkäävät snorklailla ei varmaan parempia paikkoja ole kuin lähisaaret.

Samui vois olla kiva, en ole itse kyllä vielä käynyt, suunnitelmissa kyllä, on vaan vähän kalliimpi kuin muut kohteet. Siis matkan hinnalta.

Meillä (minä, mies ja kesällä 4vee poika) on nyt 13 päivää Hua Hinin matkaan ja syyskuussa Phuket-Phi Phi-Phuket- retki, ihanaa...

iltapäivällä paikallista aikaa. Aika hyvin me aikaeroon (-5h) totuttiin, meillä on 4 vuotias lapsi. Joka aamu tosin herättiin 6-7, mutta sillon siellä nousi aurinkokin joten saatiin siitä kaikki irti. Aurinko laskikin sitten kuuden maissa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat