Vierailija

Nyt en osaa päättää ollaanko yksi vai kaksi viikkoa!! Tylsistyyköhän lapset 3 ja 7-vuotiaat kahdessa viikossa?

Kommentit (18)

Rahaa itse lomakohteessa menee kahdessa viikossa tuplasti yhteen verrattuna! Santorini on lisäksi aika kallis paikka.

Minä valitsisin yhden viikon ja kotimaan Muumimaa ja Linnanmäki lisäksi.

Hyvää matkaa joka tapauksessa!

Jos vaan hotellilta löytyy uima-allas, lisöäksi viihtyvät hyvin monta pvää putkeen rannalla. kahdne viikon matkalla voi sitten osallistua retkillekin vaikka kuin usein ja on aikaa pitää rantapäiviä tai vana jäädä hotellin altaalle ottaa arskaa...

Meillä tosin lapsille riittää se, että pääsee veteen lotraamaan, eivät paljon muuta tarvitse. Ja innoissaaan ovat olleet etelänmatkalla jo siitä, että joka ilta syödään ravintolassa :)

Lapsilla ikää 7v ja 4v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rannat ei tosiaan ole lapsiystävällisiä, ja useimpien hotellien uima-altaatkin oli aika pieniä ja vaatimattomia. Me oltiin muistaakseni Kamari Beach -nimisessä ja siinä taisi olla koko Kamarin suurin allas, eikä sekään kauhean iso ollut.

Koko saari on kyllä läpi koluttu ihan muutamassa päivässä. Mutta uskon kyllä, että jos hotelli on kiva ja rantsu lähellä, niin lapset viihtyvät. Kivoja ravintoloita on varmasti lähellä.

Fira ja Oia ovat aivan ihania paikkoja! Auringonlasku jrkänteeltä katsottuna on kyllä mieletön.

Ennen matkaa käytäisiin Muumimaailmassa (turussa 1 yö) ja ehkä linnanmäellä. Sieltä suoraan Lentokenttähotelliin ja Santorinille. Tai sitten se kaksi viikkoa Santorinilla ja jätetään muumimaailma väliin. En osaa päättää!! Soitin matkatoimistoon ja sanoivat, että 1 kaksio enää jäljellä kahdeksi viikoksi. APUA!!!

olin itse 3v8kk vanhan lapsen kanssa 1vk Kanarialla, ja hyvin olisi mennyt toinen viikko. Mutta kun olin saman lapsen kanssa kun oli 2vee 2vk Kreetalla, meinasi pää räjähtää. Jos hotellissa on uima-allas ja ulkona lämmintä ja sopivasti kehität tekemistä, niin 2vk sujuu. Meillä oli Kanarialla tv huoneessa, ja se oli iltaisin aika pelastus. Oltiin siis ihan kahdestaan liikenteessä eikä ollut leikkikaveria mukana.

Varmasti eivät kyllästy jos olette rannan tuntumassa Kamarissa? Oiassa saattaa aika käydä pitkäksi ellei hotellilla ole hyvää uima-allasta.

Ottakaa vain kaksi viikkoa niin pääsette nauttimaan oikein kunnolla.

Siis kaunis kyllä, mutta tekemistä lasten kanssa vähän. Ja kesällä usein on ahdistavan kuuma, joten retkeily ei välttämättä ole herkkua siinä helteessä. Rannat huonoja (kivisiä) ja paljon korkeuseroja. Viikko uima-altaalla kuulostaa kyllä ihanalta!

Ajateltiin ottaa kannattava mukaan, niin lapset voi välillä katsoa myös lastenohjelmia.. Auto on tarkoitus vuokrata ainakin kolmeksi päiväksi.

ap

Se on ihan puppua, että lapsille pitäisi joka päivä olla jotain eri hauskaa.

Aikuisen kyllästyminen taas on paljon asenteesta ja halusta kiinni.

Jos on sopivasti tekemistä, ei siis joka pv tiukka aikataulu, vaan silloin tällöin jotain, esim kun vuokraatte auton, niin eiköhän mene hyvin. Santorini on kuitenkin tosi kaunis saari!

4

...että meinaatte vuokrata autonkin. Ehdottomasti kaksi viiikkoa, koska johan siinä kierrellessä menee puolet lomasta jos vaan viikon olette! Lisäksi jos osallsituu retkiin, käy shoppailemassa ja haluaa rannalla olla " kunnolla" eli useamman päivän siellä keräämäsäs kiviä ja uimassa niin nopeasti se aika menee..

Me ollaan yksi etelänmatka tehtu niin, etät oltiin vaan viikko (marmariksessa) ja siitä lähtien aina joko 10pvää tai 2 viikkoa, koska meidän perhelle lyhyempi reissu on liian lyhyt :)

Joku toinen ehkä kypsyy nopeammin, mutta itse rakastan kiireetöntä lomailua ja voin hyvillä mielin jäädä aamusta jo hotellin altaalle, käydä päivällä jossain lähitarvenassa syömässä, viettää siestaa hotellilla ja illansuussa kaupungille katsomaan elämänmenoa&syömään... ei sen kummenpaa lomalla tarvitse. Jos siis välillä osallistutaan retkillekin ja luulisin, että santorinillakin keksii lapslle tekemistä.

t. 17

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat