Vierailija

.

Sivut

Kommentit (94)

Mutta jos yksi ihminen on oikeasti monen ihmisen " vihaama" , pitäähän hänessä tai hänen tekemisissä olla muutakin, jotain vakavampaa. Ei hoida hommiaan, puukottaa selkään...tms. Tietysti jos tuo puvun esittely on ainut hänen meriittinsä, ymmärrän, mutta kaipa hän jotain on tehnyt oikein, koska on ääniharava.

Vierailija:

[quote]

on linnan juhlien puvut ja niiden esittely viikkoja ennen juhlia iltapäivälehdissä ja juhlien jälkeen tottakai. Muuta meriittiä en minä ainakaan ole kyseiseltä rouvalta huomannut. Mutta onhan se tottakai hyvä, että on edes joku mistä ylpeillä eli linnan juhlien puvut...heh heh

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ministerin ei tarvitse olla valittu kansanedustajaksi niin onko sitten todellisuudessa kansanedustajia enemmän kuin ne 200 vai tippuuko joku pois edustajan paikaltaan jos esim Cronbergista tulee ministeri? Mä en ymmärrä :-(

Ns. oma-aloitteisesti ei eronnut eikä edes Kokoomus käskenyt eroamaan, vasta kun julkinen kohu kävi sietämättömäksi niin Lindén erosi. Luhtasen miehen optiosta ei mitään suurta kohua ole koskaan ollut.

Vierailija:

Lainaus:

valtiontukia golfyhtiölle, jonka osakkaana oli. Mutta eduskunnassa ja hallituksessa on ollut iät ja näitä, joilla on ollut omaa lehmä ojassa. Luhtasen mieskin oli Fortumin miljoonaoptio-ohjelmassa mukana, josta Luhtanen itse oli päättämässä. Erosiko Luhtanen, arvatkaapa vain.

Minusta osoittaa ryhdikkyyttä, jos myöntää tehneensä virheen ja vielä eroaakin sen jälkeen.

yli 7000, kun vastaavasti perussuomalaisten yksi edustaja pääsi läpi noin tuhannella äänellä. Tämä on suomalainen vaalijärjestelmä. Eli jonkunlaista hyvitystä, minusta ok.

(se aikaisempi vihreä tyyppi)

antaa tädin osoittaa käytännössä onko siitä muuhun kuin paperilla " hyväksi"

vaikka eipä nuo nyt mitään kovin kummallisia merittejä ole sinäsnsä, löytyy noita parempiakin joidenkin plakkarista vaikkei niitä mainosta.

ja tossahan ei mitenkään eds henk kohtaisesti cronbergiin viitattu kun todettiin ettei ne tohtorintutkinnot tee ihmisestä sen kummempaa ;)

mun ei tartte korostaa tai todistella akateemisuuttani tai sitä kuinka monta tohtoria tunnen sulle tai kenellekään ;)

en pidä sitä minään ihmeellisenä asiana.

Ihan täysin sama mitä uskot tai ajattelet asiasta omassa päässäsi.

mua taas ärsyttää suunnattomasti se kun aina mainostetaan jotain loistavana ja hyvänä ihmisenä sen perusteella että sattuu olemaan akateeminen loppututkinto tai tohtori joltain alalta.

minä ainakin olen sen verran läheltä nähnyt ja seurannut näitä tohtoreita, etten todellakaan nosta heitä millekään kultaiselle jalustalle.

Ihan samanlaisia tolloja mahtuu sinne kuin duunareihinkin.

Todelliset älyköt ei koe tarvetta korostaa itseään alentamalla muita...

ääniä ja on puolueen puheenjohtaja, joten hänelle suon hyvinkin ministeriyden. Varsinkin kun hän ei oudosta vaalitavastamme johtuen päässyt eduskuntaan, vaikka siellä on huomattavasti pienemmillä äänillä valittuja.

Marja Tiura sai 17 577 ääntä, mikä oli Pirkanmaalla ylivoimaisesti suurin äänimäärä ja koko maassa neljänneksi suurin äänimäärä.

Mulla ei kyllä ole Jannesta opiskeluajoilta öykkärimäistä kuvaa. Fiksu kaveri, ärsyttää varmaan monia, kun on kokoomuksessakin ihan oikeeta laitaa

Kertokaa nyt yksikin asia, mistä tiedätte hänet epäpäteväksi?

Hänhän on erittäin kokenut, sujuvasanainen ja miellyttävä ihminen. Saanut typerää julkisuutta, mutta se ei tee huonoksi työssään.

Tiedätkö, että useimmat suuret johtajat ja poliitikot ovat häntäheikkejä, koska heille on naisia niin pirusti tarjolla...? Ajattele, että jopa vanhemmalla Bushilla oli puhtoisesta imagostaan ja mummu-Barbarasta huolimatta sivusuhde. Tai vaikka kotoinen Kekkonen.

Punikki on punainen äärivasemmistolainen kuten Halonen, Tuomioja ja jotka ovat aina kumartaneet ihmisoikeuksia sortavia totalitäärejä kuten DDRää, Neuvostoliittoa, Etelä-Amerikan kommunistivaltioita ja nyt Putinin totalitääriä. Halosen ja SDPn Stasi-kytköksiä piilotellaan yhä kassakaapissa.

Halosella on kuulemma kesämökillään jonkun sandistijohtajan kuva seinällä. Osoittaa kyllä mikä tulisieluinen kommunisti hän on. Putinin autoonkin piti tunkea viikko Politkovskajan murhan jälkeen (jonka Putinin käskyläiset murhasi) vaikka mikään pakko ei olisi ollut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat