Vierailija

Kommentit (10)

ja itse olen kyllä ottanut ostajana nopeasti yhteyttä. En koe sitä kerjäämisenä. Nyt odottelen, josko kolme minulta huutanuta viimein saisivat otettua yhteyttä -- yhden kohdalla on jo melkein kuukausi huudon sulkeutumisesta. Onneksi kohde menee heti kaupan, jos laitan sen uudelleen myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulla ainakin ovat ostajat olleet aktiivia ja viesti tullut lähes heti huudon loputtua. Ok, vaikka ei tule. Osaan lähettää tilinumeron pyytämättä.

sillä minusta tuo huutiksen oma sääntö on hyvä. Ostan itse useimmiten helsinkiläisiltä myyjiltä ja noudan tuotteet ja niin tekevät ainakin puolet ostajistanikin. Palautteita on jo neljäsataa ja kaikki positiivisia -- ja minä siis odotan aina, että ostaja ottaa yhteyttä ja kertoo miten haluaa maksaa ja tarvitseekö tilinumeroa. En halua lähetellä tilitietojani ihmisille, joilla on jo osoitetietoni yms. turhaan...

myyjänä ilmoitan sen heti ostajalle.

Sehän ois sama kun kaupassa myyjä joutuis sanomaan: " nää maksais 34,30e, olisiko mahdollista maksaa nyt heti?"

Ja tykkään että se on ihan kiva, koska ne laittaa sitten sen tilinumeron samalla.

Joskus olen itse laittanut ensin viestiä, mutta harvemmin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat