Vierailija

En haluis mitään jättimuskeleita vaan ihan vaan näkyvät lihakset.

Kommentit (14)

voivat kasvaa.



En vain ymmärrä, että eikö protskut mitenkään varastoidu? Jos siis syö päivän aikana ison kasan proteiinia, niin eikö siitä ole mitään hyötyä, koska se on syöty ENNEN harjoituksia?

Mut mää suosittelen että hanki ensin lihaksia läskien alle. Tee pienet toistot siis alle 10 ja vikat menee läpi just ja just!! Jos nostelee kevyesti ja yli 10 niin menee kestävyyteen..



Sitten laihdutat! Tee vaikka pitkiä HITAITA juoksulenkkejä. Ne polttaa rasvaa (oikee nopeus löytyy kun pystyt jotenkuten jutteleen juostessa).



Sitten lisää lihasreeniä. Kokeile uusia lajeja ja nauti liikkumisesta. Tee siitä osa elämää. :)



Mulla kaksi lasta pienellä ikäerolla on tehny selvää muodoista ja oon vuoden taistellu läskejäni vastaan ja viimenen puolivuotta tarkkaillu enempi syömisiä ja liikkumisia.



Yksi vinkki jonka oon kuullu että häivetä vatsaa ihan yläkropan reenauksella.



Paljon saa tehdä tuloksien eteen töitä mutta mun reilut 30 kiloa raskausajoista on lähteny ja olen laihempi kuin tapasin mieheni 8 vuotta sitten.. Ihon löysyys olis vielä isoin tavote -pienempi tavote lisää kiloja pois, tälläselle 160 senttiselle 60 kiloa on vielä liikaa.



Syö elääksesi, elä syödäksesi? Kannattaa kuitenkin nauttia siitä mitä syö.. Vaikka laihduttaisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja päättäväisyyttä tehdä ohjelman mukaan. Suosittelen kyselemään salilta neuvoja asiassa, hormooneja ei tarvi ellei halua jotain tosi hillittömiä lihaksia.

mennessä? Olen 172cm, 66kg, läskiä jonku verran peffassa ja reisissä ja mahassa. Olen myös dieetillä ja paino on nyt pudonnut n. puoli kiloa per viikko. Mutta näkyyköhän jo vähän lihaksiakin kun rantakausi alkaa..?

Ruokavalio on tosiaan avain tuloksiin, samoin ne melko lyhyet sarjat ja mahdollisimman suuret painot + puhdas tekniikka. Ideana on tehdä laaja ja puhdas liikerata. Parhaiten saat neuvoja pakkotoisto. comin keskustelupalstalta (punttimimmit).



Jättimuskeleita et saa, ellet syö kuin bodariruokavaliolla hevonen (=bulkkaus, jolloin " lihot" ) ja sitten laihduta rankalla dieetillä lihaksia näkyviin. Ei siis kannata pelätä tätä.

Vaikka ohjaajat salilla tekevätkin ohjelmia, niin tuppaavat antamaan aina ohjepainoiksi liian pieniä painoja. Silloin on liian pienet painot, jos jaksat tehdä 10 toistoa tosta vaan. Viimeisten kohdalla täytyy jo olla hampaat irvessä ja veren maku suussa, silloin tiedät painojen olevan kohdallaan ;) Minäkin taidna oll ameidän salin ainut nainen, joka viimeisten toistojen kohdalla ähkii jo ihan tosissaan.

ja on mulla ohjelmakin, ja ohjaaja myös opasti mulle laitteet kahteenki kertaan. Mutta mietin välillä että onko upea kroppa silti vain haave. Kiva kuulla että se voi joskus olla ihan todellisuuttakin! Etenki vatsa hirvittää, kun raskauden jälkeen se on aika surkeaa katseltavaa!

vaikka ne tulokset eivät heti näykään. Myös syömisellä on merkitystä, lihaksetkaan eivät erotu jos päällä on runsaasti laardia. Eräs kaverini palkkasi personal trainerin saliltaan muutamaksi kuukaudeksi, hänen kanssaan laativat suunnitelman jonka mukaan treenata ja miettivät myös ruokavalion. Siinä yksi (ehkä hieman tyyris?) vaihtoehto jos tuntuu ettei itse osaa ottaa huomioon kaikkia osa-alueita.





Vierailija:

Lainaus:


ja on mulla ohjelmakin, ja ohjaaja myös opasti mulle laitteet kahteenki kertaan. Mutta mietin välillä että onko upea kroppa silti vain haave. Kiva kuulla että se voi joskus olla ihan todellisuuttakin! Etenki vatsa hirvittää, kun raskauden jälkeen se on aika surkeaa katseltavaa!




* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat