Vierailija

Meneekö paljon aikaa prätkän kanssa puuhasteluun?

Sovittiin miehen kanssa joskus että kun mennään naimisiin niin mies saa Harley Davidsonin. Kohta olisi se aika. Mies on aina tuunannut autoja ja ajanut paljon yksinkin,että olen tottunut " autoleski" . Kerhotoiminnasta mies ei ole kiinnostunut.

Kommentit (8)

kauhesti... muutenkin jos on sellanen peli joka toimii niin kait se aika menee siihen ajeluun ja haluun lähtee jonnekkin... ite käytiin viime vuonna miehen kanssa norjassa prätkällä, meillä ei tosin oo lapsia... oli aikas huippu kokemus....

Kyllä se niin on, että jos on kiinnostusta niin tekemistä riittää prätkäjutuissa. Talvella roikutaan netissä ja chattaillaan erimaalaisten mp-miesten ja naisten kanssa. Keväällä pyörä kuntoon ja kesällä ei miestä näy sitten sitäkään vähää. Mun ex rupes pyörimään sellasessa semi-rikollisessa mp-porukassa; ei väkivaltarikoksia mutta liikennerikoksia sitäkin enemmän, ylinopeutta, keulimista ym.

En saanut mennä mukaan ajoreissullekaan, koska en tykännyt että ajetaan yhdellä pyörällä.

Nyt kierrän kaukaa miehet jotka on kiinnostunut moottoripyöristä. Parhaiten tällaiselle sopii nainen, jolla on sama kiinnostuksen taso ja pyörä - sitä mies ei voi kieltää osallistumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuin näiden " kerhoilijoiden" . Se onkin sitten loputon suo ja jos vaimo ei itse lähde siihen mukaan tai koe sitä maailmaa omaksi, on kriisi valmis...

Eli mies on tosi paljon pyörähommissa, vaikka ei mihinkään kerhotoimintaan osallistukaan. Onneksi ei pitkiä reissuja, vaan ihan päiväajeluita 3-4 h kerrallaan.

yms. paljon laittamista vaativiin pyöriin varmaan menee aikaa jonkin verran, mutta kerhoissa menisi vielä kauemmin.

Meillä simppeli aina toimiva ' tavis' pyörä, jolla mies kulkee paljon työmatkoja ja työreissuja, joten ei tarvii paljon muuta aikaa pyörän kanssa seikkailemiseen.

Aika kuluu tosiaan enemmänkin siihen ajeluun kuin pyörän laittoon.

Joskus harvoin käydään yhdessä ajelemassa, nyt kun meillä on pieni lapsi. Ennen käytiin useammin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat