Vierailija

ihan kamalia halareita ja tuulareita ja kypärämyssyjä ja kuoma kenkiä ja tutasta puhumattakaan...

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

kaupassa, kaupungilla eri juttu. kai mäkin sinne prismaan menen tarhasta suoraan ja lapsilla haalarit. mut mä puhun lauantai päivästä kun ihmiset rynnii stockalla haalarikypärämyssylapisensa kanssa

ajatteles, joillekin se sun ihannoima stocka on lähikauppa....

ovat päässeet jo yli typerästä itsetehostuksen tarpeesta. Ei valuta enää takaisin johonkin sellaiseen, mikä on (toivottavasti) jo mennyttä.

Vain oikeasti köyhät ja kurjat yrittävät hampaat irvessä näyttää siltä kuin eivät olisi sitä. Älkää nolatko itseänne liialla yrittämisellä.

kaupassa, kaupungilla eri juttu. kai mäkin sinne prismaan menen tarhasta suoraan ja lapsilla haalarit. mut mä puhun lauantai päivästä kun ihmiset rynnii stockalla haalarikypärämyssylapisensa kanssa

mollata ketä tahansa pukeutumisesta sen takia että sullakin AP on mahdollisuus vaikuttaa ihan itse siihen miten me suomalaiset lapsemme puemme. Ei kuule muuta kun ompelukone vaan surisemaan ja suunnittelemaan lapsille kivoja erilaisia vaatteita mitkä sit miellyttää sunkin silmää. Katsotaan sit pidetäänkö me äidit niitä sun suunnittelemia vaatteita yhtään sen nätimpinä ;-) Taitaa jäädä ostamatta ;-)

Ulkomailla paljon asuneena Suomessa arvostaa sitä, että uskalletaan relata eikä uhrata omaa mukavuutta ja hyvinvointia muodin ja ulkonäön alttarille. Kääntöpuolena sitten se, että joissain tietyissä tilanteissa toivoisi, että kanssakulkijoiden vaatekaapissa olisi muutakin parempaa vaatetta kuin se rippipuku.

mun pointti on se, että mä kyllä tajuan et Suomessa on eri sääolosuhteet kun muualla ja et täällä lapsille pitää olla haalarit ja muut vetimet, mä en vaan tajua miks ne on niin rumia? miks te taas otatte kaiken niin henkilökohtaisesti? ja kaupungilla näkyy AINA lapsia joilla on sielläkin kamalat rumat haalarit ja kypärälakit päässä. Mulla on lapsilleni haalarit ja muut ulkoiluun, mut kaupungille en mene haalareissa. esim Ruotsissa lapset ovat silti paremmin puettuja jopa sinne hiekkalaatikolle kuin Suomessa

valittamista. Tuo itse kauppoihin ja myyntiin niitä kaipaamiasi hienoja vaatteita niin ehkä ostetaan jos ovat käytännölliset tänne keleihin.

Kyllä kauhistelin kun oltiin lastenteatterissa, meidän muksuilla oli siistit kauluspaidat ja slipoverit mutta suurin osa oli jossain kauhtuneissa villapuvuissa (siis oli vaan otettu päällishaalari pois) tai collegepuvuissa. Kuinka moni aikuinen menisi teatteriin verkkareissa tai jossain fleece-lämpökerrastossa?

että hiekkiksellä ollaan eri vaatteissa kuin kaupassa! Kyllä meillä ainakin on lapsille eri vaatteet kauppaan kuin hiekkikselle. Tosin useimmiten ne ei edes kaupassa ole mukana, mutta esim kahvilassa käydessä niin ei sinne mitään kurahaalareita päälle laiteta.

AP on hyvä vaan ja surruttelee sillä koneella niitä uusia kuteita lapsille.

Sanoinkin just kaverille, että kun alkaa tyttö valita itse vaatteensa aamulla (siis vaatii sitä, ei aina saa, mutta toisinaan) niin pitää hommata kaappiin vain toisiinsa sopivia kamppeita, ettei silmiin satu katsella omaa lastaan niissä täysin toisiinsa sopimattomissa vaatteissa. :)

Pinempi möyrysi Reimatecissä hiekkalaatikolla. Isommalle en viitsinyt laittaa haalaria, sai takin pois jos olisi tullut kuuma ja pienemmälle mielellään laitoin haalarin niin ei ollut vaipassa asti hiekkaa.

Ja musta meidän puistossa on ihan kivan näköisiä vaatteita lapsilla, sään mukaisia. Ja ihan en ykköset päällä viitsis itsekkään viedä kurahommiin tai farkuissa pakkaseen ULKOILEMAAN!! Mutta esim nuo meidän Reimatecit on ulkoiluun, ei kauppailuun/kyläilyyn, sinne on sit eri vermeet.

lapset leikkivät hiekkalaatikoilla, puistoissa jne lähes säällä kuin säällä. Keski-Euroopassa mennään kauniilla ilmalla leikkipuistoon, jossa kenttä on pinnoitettu asfaltilla/kumiseoksella. Ei siellä kuravaatteita tarvita.

Se on kyllä totta, että pitäisi sillä lapsella muutakin vaatetta olla kuin ne haalarit. Kyllä kauppareissulle/kaupungille/kylään voisi panna jotain kivamman näköistä päälle.

...ja aivan varmasti menemme pyörimään vaikkapa sinne Stockalle haalareissa ja tuulipuvuissa, jos huvittaa!! Katsos kun me asumme täällä, tämä on meidän kotimme- ei mikään ulkoilmamuseo, jonne pitäisi pynttäytyä. Omassa kaupungissaan saa minusta liikkua vaikka alasti jos huvittaa! Etsikää te hienosti pukeutuvat muualta eksotiikkaa- ei kukaan muista päivän päätteeksi mitä teillä oli päällänne.

Vierailija:

Lainaus:

tälläkin hetkellä toimistolla

ja kenen lapset käy viikonloppuna tarhaa? ompas teillä juuri nuo lassie haalarit, kuomat ja kamalat myssyt sekä vihersiniruskee kukertavat raitapaidat ku niin vedätte herneet nenään.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat