Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

siis viime viikolla olimme matkalla ja mieheni ajoi, 80km nopeusalueella ajoi vahingossa ylinopeutta 14km/h, vahingossa siksi että alue oli sellainen että rajoitukset sahasi parin kilsan välein 80-100 välillä.

Nyt tuli kirje minulle (minun nimissä auto) että pitää täyttää lappu jossa selvittää kuljettajan ja se että myöntääkö rikkeen.

Hmmm. voisinkohan olla pikkuriikkisen epärehellinen ja laittaa nimeni vaan alle, vaikka mieheni ajoi? pääsisi paljon pienemmällä sakolla kun tuloni ovat paljon pienemmät kuin mieheni kun olen hoitovapaalla.

Kommentit (20)

Tuskin siitä epärehellisyydestäkään mitään seuraa. Ihan normaalia, jos ei muista kumpi juuri silloin sattui ajamaan. Ilmeneekö sakosta kameran tarkka sijainti? Jos ei, niin voitte laittaa valheen (jos jäätte siitä kiinni) sen piikkiin, että vaihdoitte kuskia kesken matkan.

Meneekö ylipäätään tuosta ylinopeudesta vielä ansiosidonnainen sakko?

Idiootteinako niitä poliiseja pidät? Kun menet sinne kuulusteluun sitä sakkolappua hakemaan niin poliisi setä katsoo että todellakin sihän tässä kuvassa olet!

Miten joku voi olla noin tyhmä? Yritä vaan saada sakot itselle niin saatkin, nimittäin virkavihen vastustamisesta miehesi saa sitten ne ylinopeussakot. Ihan oikeasti olet niin tyhmä että luulet ettei ne polisiit erota sinua ja miestäsi toisistaan?

Lainaus:

siis viime viikolla olimme matkalla ja mieheni ajoi, 80km nopeusalueella ajoi vahingossa ylinopeutta 14km/h, vahingossa siksi että alue oli sellainen että rajoitukset sahasi parin kilsan välein 80-100 välillä.

Nyt tuli kirje minulle (minun nimissä auto) että pitää täyttää lappu jossa selvittää kuljettajan ja se että myöntääkö rikkeen.

Hmmm. voisinkohan olla pikkuriikkisen epärehellinen ja laittaa nimeni vaan alle, vaikka mieheni ajoi? pääsisi paljon pienemmällä sakolla kun tuloni ovat paljon pienemmät kuin mieheni kun olen hoitovapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja hän sai vastaavan kirjeen. Anoppi soitti minulle ja menin tietenkin poliisiasemalle, koska olin itse tuolloin ajanut ja kuva oli kyllä selvempi kuin passikuvani. Olin ihan hämmästynyt sen tarkkuudesta.

Olisi ollut tosi vaikea selittää, että en tuo ole minä. Muistaakseni risesakko tuli ja ylinopeutta taisi olla just tuon saman verran kun miehelläsi.

Tietenkin jos miehei on täydellinen kaksoiolentosi, voisi mennä läpi...

15 km/h ylinopeuteen asti mene ihan rikesakon mukaan. Näin oli asia ainakin muutamia vuosia sitten. Tuon rajan 15 km/h tunnissa yli sakot tulojen mukaan...

Eiköhän ne poliisit tiedä kenen auto on ja näkee kyllä kuvasta, kuka sitä ajoi. Omalla vastuulla mutta siitä voi napsahtaa aikamoiset sakot jos kiinni jää. Tai siis kun jää.

yhteiset rahat meillä on, joten on minunkin etu että sakot ois mahd. pienet. mut jos rikesakko vaan tulee niin täytyypä laittaa miehen nimi lappuun.

jäät kiinni joka tapuksessa.

Ja miksi ihmeessä ette ole valmiita kantamaan tekojenne seurauksia?!

Joka on pienessä vilpillinen on sitä myös suuremmissa asioissa.

Onko sitä nyt pakko edes tunnustaa. Sanoo että minä varmaan ja maksaa sakon. Samoista rahoista ne sakot kumminkin menee. (Tietysti jos teille on tärkeää että sinulla on puhtoinen imago ja mies joskus hurjastelee...) Ei kai noista nyt mitään tule. Tietysti voit sanoa että Juha Valjakkala ja Pekka-Eric ajoivat...

Lainaus:

15 km/h ylinopeuteen asti mene ihan rikesakon mukaan. Näin oli asia ainakin muutamia vuosia sitten. Tuon rajan 15 km/h tunnissa yli sakot tulojen mukaan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat