Seuraa 

Eli kysymys kuuluu:

Vinkkejä miten saisi isukin innostettua vauvan tekoon?? :)

Kommentit (4)

alkuseurustelun aikaan olin jo ihan varma ettei mieheni halua ikinä lapsia. sitten vähitellen hän alkoi jo haluta perhettä kanssani ja sitten kun oltiin ihan sanotaanko " vakiintuneita" alkoi jo itse puhua asiasta.

sinnikkäästi aina kerroin omia mielipiteitä, tarpeita ja haluja. mietin nimiä, harrastuksia, koulua yms. kaikkee liittyvää ja vähitellen mies liittyi keskusteluun kertomalla omia ajatuksia. kihlauksen jälkeen alkoi tulla ajankohtaisemmanksi ja työasioitten mentyä kohdilleen hän vaan tuumasi kun ehkäsy oli loppu että mitä jos ei hankittaskaan enää :D

vähitelen :D puhumalla, kyselemällä toisen haaveita tulevaisuudesta ja ketomalla omista, kyllä ne jossain vaiheessa menee yksiin.

alkuseurustelun aikaan tosiaan kun kertoilin omakotitalosta ja lapsista ja koirasta jonka haluaisin, hän tuumasi haluavansa keskustasta kattohuoneiston ja urheiluauton :D kun kasvettiin enemmän aikuisiksi niin perhehalut hälläkii heräsi :D näin meillä, toivottavasti vielä teilläkin!

Jonriik

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen itse miettiny ja yrittänyt samaa, mutta ei onnistu. Epätoivoinen olen ja kaikki keinot on käytettävissä niin sodassa kuin rakkaudessakin. Mutta ne ei ole varmaankaan sallittuja.

Minkälaisia keinoja olet yrittänyt? vinkkejä...?

joka kerta tilaisuuden tullen höpöttänyt vauvasta,saunassa,autossa siis melkein joka paikassa ja olen näyttänyt myös lasten kuvia ja kyllä se meillä tuotti tulosta:D Kävin jopa varastosta kaivamassa pieniä vauvan vaatteita.Jos ollaan kaupassa nähty vauva ni olen käskeny kattomaan kun on niin pieni ja kysyny sen jälkeen että " eikös tommonen tuhiseva nyytti olis ihana?" Viime syksynä mies lupasi ensin että heti tämän vuoden alusta yitetään mutta muutti mielipidettään siksi kun ollaan kesäkuussa menossa naimisiin.Hän kun ei halua että mä makaan pöntön äärellä enkä pysty tekemään yhtään mitään.Sovittiin että häiden jälkeen sitten alotetaan yritys:)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat