Seuraa 

Oliko raskautesi jo pitkällä, ennen kuin sait tietää tai ymmärsit olevasi raskaana? Etsimme pääkaupunkiseudulta Vauva-lehden artikkeliin haastateltavia, jotka kertoisivat kokemuksiaan siitä, kun raskaustestiä ei syystä tai toisesta tehdä ihan alkuraskaudessa ja raskaus ehtii edetä hyvinkin pitkälle ennen sen havaitsemista.

Yhteydenotot mielellään 30.4. mennessä Vauva-lehden toimitussihteeri Kirsi Hemanus: khemanus@welho.com

Kommentit (9)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla taisi olla menossa 13.raskausviikko, kun sain tietää tästä pikkukakkosesta. Ehdin tosin luulla raskauden olevan pitkälläkin, kun mielestäni tunsin jo vauvan liikkeitä. Tein kotitestin, kun erään työpäivän päätteeksi voin yllättäen pahoin. Esikoisen jälkeen ei ehtinyt tulla ensimmäisiäkään kuukautisia, joten LA:n määrittäminen oli täysin ultran varassa.

Odottelen jo innolla saavani tämän yllätysvauvan syliini. Laskettu aika oli eilen.

Pistetään vielä paremmaksi, viikkoja oli 28+3 siinä vaiheessa kun saimme tietää.

Kiitos julkisen terveydenhuollon osaavat lääkärit.

Ymmärrän, että jos on epäsäännölliset kuukautiset tai jotain.. ja eihän kaikilla tule mitään pahoinvointia tai muuta, mutta te jotka olette tietämättänne ehtineet jo yli puolenvälin, ettekö ole tunteneet vauvan liikkeitä? Luulisin, että siitä viimeistää havahtuisi, kun joku kaivaa kantapäällä vatsaa sisältä päin...

no kyllä minä ainakin tunsin jotain ja sanoin miehellekki että ihan ku joku potkis mut ukko vaa tuumas et no älä ny,suolisto siellä vaa remppaa ja niin sit ietkkin ajattelin muutaman viikon kunnes menin tk:lle vaatimaan ultraa....

Joillakin voi olla esim.bulimia,anoreksia jolloin kuukautiset on jääny jo kauan aikaa sitten pois. Ei välttämättä huomaa että on paksuna. Itellä oli bulimia monta vuotta,olin luuta ja nahkaa enkä edes ajatellu että voisin olla paksuna.Muutenki oli koko ajan huono olo kun oksensi monta kertaa päivässä ja silleen. Lääkärissä ei danottu mitään että olisin raskaana,yksitytisellä sano että on 6kuukautta menossa. Että silleen... No,nyt on ihana tyttöni jo 2v,ehkä pitäis kohta ruveta puuhaamaan toista.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat